.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
۳۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در کلاردشت آزادسازی شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی ۳۰ هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان کلاردشت خبر داد.(ادامه)
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در آمل
۹ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در شهرستان آمل کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان محیط زیست و مدیریت منابع آبی معتقدند که تکمیل پروژه سد فینسک معضلات زیست محیطی زیادی را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت .... سد فینسک همچنان در دست ساخت ! / بیکاری هزاران برنج کار مازندرانی در راه است
شمال نیوز : کارشناسان محیط زیست و مدیریت منابع آبی معتقدند که تکمیل پروژه سد فینسک معضلات زیست محیطی زیادی را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت ....(ادامه)
سیدپور: افزایش سرانه صندلی‌های سینماهای مازندران / نظارت ویژه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی سینماها
مدیر امور سینمایی مازندران گفت: سرانه صندلی‌های سینماهای مازندران افزایش پیدا کرده و در 6 ماه گذشته 9 هزار 700 نفر از سینماهای استان خدمات دریافت کردند. (ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام مازندران بعنوان قطب کشاورزی، وضعیت امروز استان به جایی رسیده که به جرات می توان گفت در این استان وزن مسائل و مشکلات کشاورزی سنگين تر از تولیدات آن است! ( یادداشت کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار ) تداوم سیاست آزمون و خطا یا شایسته سالاری سیستماتیک ؟ !
شمال نیوز : با وجود اعلام مازندران بعنوان قطب کشاورزی، وضعیت امروز استان به جایی رسیده که به جرات می توان گفت در این استان وزن مسائل و مشکلات کشاورزی سنگين تر از تولیدات آن است! ( یادداشت کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار )(ادامه)
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند .... صوفی: اگر دولت و مجلس هم خوب عمل نکنند مردم دیگر سراغ اصلاح‌طلبان نمی‌آیند
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند ....(ادامه)
کدام گروه از افراد به پایان زندگی خود فکر می‌کنند؟
(ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
بیت کوین 50 هزار دلار را رد کرد/ قیمت طلا رکورد زد
اقتصادنیوز : بیت کوین سطح ۵۰ هزار دلار را شکاند و طلا نیز به بالاترین قیمت ۲ماه خود رسید. (ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری در مجلس خواستار ارائه برنامه دولت برای چگونگی مهار تورم افسارگسیخته ۴۵ درصدی و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکل معیشتی مردم شد. بابایی کارنامی : صندوق‌های بازنشستگی تبدیل به حیاط خلوت دولت شده‌اند/ پاسخگوی همه ۸۴ میلیون ایرانی باشید
شمال نیوز : نماینده مردم ساری در مجلس خواستار ارائه برنامه دولت برای چگونگی مهار تورم افسارگسیخته ۴۵ درصدی و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکل معیشتی مردم شد.(ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)
دلار صعود کرد
ایسنا نوشت: ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم تقویت شد.(ادامه)
ایران امروز، جامعه ای ملتهب و فعال است و دیگر فرصت سعی و خطا در شیوه حکمرانی ندارد. رجوع به عقلانیت، بهره مندی از نتایج پژوهش های حقیقی و مراجعه مستمر به نظرات و نقدهای نخبگان، تنها مسیر پیش روی برنامه ریزان و تصمیم سازان جامعه است. این مسیر روشن است و خوش آتیه، اگر چشم بر واقعیت ها نبندیم!
ما منافق نیستیم؛ منتقدیم! (ديدگاه)
ایران امروز، جامعه ای ملتهب و فعال است و دیگر فرصت سعی و خطا در شیوه حکمرانی ندارد. رجوع به عقلانیت، بهره مندی از نتایج پژوهش های حقیقی و مراجعه مستمر به نظرات و نقدهای نخبگان، تنها مسیر پیش روی برنامه ریزان و تصمیم سازان جامعه است. این مسیر روشن است و خوش آتیه، اگر چشم بر واقعیت ها نبندیم! (ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور گفت: از همه بیش تر آنچه بیش از سفره و کسب و کار مردم آسیب دیده اعتماد مردم است و مردم از دولت خوستند تا این آسیب را جبران کند و این اعتماد را برگرداند. آیت‌الله رئیسی: مردم از ما خواسته‌اند تا اعتمادشان را برگردانیم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور گفت: از همه بیش تر آنچه بیش از سفره و کسب و کار مردم آسیب دیده اعتماد مردم است و مردم از دولت خوستند تا این آسیب را جبران کند و این اعتماد را برگرداند. (ادامه)
شمال نیوز : موسوی گفت : اگر دیدید که امام جمعه به این سو و آن سو می‌رود بدانید که محور اعتدال را زیر پا گذاشته و از راه خود خارج شد و .... امام جمعه محمودآباد : در انتخاب فرماندار باید از امام جمعه نظر گرفته شود / بارها از اسم و نام جوان‌ها استفاده اما در مسؤولیت‌ها از ظرفیت آنها استفاده نکردیم
شمال نیوز : موسوی گفت : اگر دیدید که امام جمعه به این سو و آن سو می‌رود بدانید که محور اعتدال را زیر پا گذاشته و از راه خود خارج شد و ....(ادامه)
کشف ۸ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
کشف ۸۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال در میاندورود
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۸۲ دستگاه تولید ارز در شهرستان میاندورود خبر داد.(ادامه)
رییس جمهور منتخب بایستی عنایت داشته باشد که اگر به این خواسته های به حق ، درست وکاملا منطقی  بخش زیادی از مردم که معمولا نسل جوان و پویا ی جامعه هستند  بی توجه باشد ، دیگران با وعده همین مسائل آنها را به سمت خود جلب کرده و از نظام و انقلاب دور می نمایند. مشفقانه ای کوتاه با رئیس جمهور منتخب(يادداشت)
رییس جمهور منتخب بایستی عنایت داشته باشد که اگر به این خواسته های به حق ، درست وکاملا منطقی بخش زیادی از مردم که معمولا نسل جوان و پویا ی جامعه هستند بی توجه باشد ، دیگران با وعده همین مسائل آنها را به سمت خود جلب کرده و از نظام و انقلاب دور می نمایند.(ادامه)
بسیاری از اشخاصی که در اینگونه لیست‌ها معرفی می‌شوند شاید انسان‌های خوبی باشند، اما این‌ اخبار گمانه‌زنی است و با توجه به روش مدیریتی رییسی، بعید است او برخی از این اسامی را در کابینه استفاده کند. واکنش یک احمدی نژادی به لیست احتمالی وزرای رئیسی
بسیاری از اشخاصی که در اینگونه لیست‌ها معرفی می‌شوند شاید انسان‌های خوبی باشند، اما این‌ اخبار گمانه‌زنی است و با توجه به روش مدیریتی رییسی، بعید است او برخی از این اسامی را در کابینه استفاده کند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در نخستین واکنش به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر گفت: تخلف چند مدیر را به همه مدیران استان نسبت ندهیم و با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود.
نخستین واکنش استاندار مازندران به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری
شمال نیوز : استاندار مازندران در نخستین واکنش به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر گفت: تخلف چند مدیر را به همه مدیران استان نسبت ندهیم و با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه ستاد ملی کرونا با آغازهر موج کرونا دستور تعطیلی برخی صنوف را صادر می کند اما اصناف معتقدند که اینگونه تعطیلات نه تنها اثربخشی خاصی ندارد بلکه منجر به فشار اقتصادی به دارندگان واحدهای صنفی تعطیل می شود. بازار تعطیل است اما بانک‌ها چک‌هایشان را نقد می‌کنند
شمال نیوز : اگرچه ستاد ملی کرونا با آغازهر موج کرونا دستور تعطیلی برخی صنوف را صادر می کند اما اصناف معتقدند که اینگونه تعطیلات نه تنها اثربخشی خاصی ندارد بلکه منجر به فشار اقتصادی به دارندگان واحدهای صنفی تعطیل می شود. (ادامه)
کشف ۱۲۰ قطعه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در تنکابن
نیروی انتظامی تنکابن ۱۲۰ قطعه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال را در تنکابن کشف کرد.(ادامه)

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی انتخابات ۱۴۰۰ شبیه جنگ خندق بود / رای ندادن برخی را نمی‌توان به حساب تحریم انتخابات فاکتور کرد / اگر تاثیر کرونا را دخیل بدانیم، مشارکت ۶۳.۲ درصد بود / برخی از اجق وجق‌های داخلی عددی نیستند که داخل آدم حساب شوند
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی(ادامه)
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیروهای جدید و بی تجربه بر سر کار باشند. رییسی در انتخاب کابینه از افراد صفر کیلومتر استفاده نکند
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیروهای جدید و بی تجربه بر سر کار باشند.(ادامه)
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گمانه زنی های رسانه ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: ما سامانه‌ای ایجاد می کنیم که دوستان اگر پیشنهادی دارند مارا مطلع کنند و صاحبنظران و دغدغه مندان پیشنهاد ....(خبر)
(ادامه)
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۷۵ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال خبر داد.(ادامه)
سعید جلیلی هم کناره‌گیری کرد
سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به منظور تقویت جبهه انقلاب به نفع آیت‌الله رئیسی از انتخابات کناره‌گیری کرد.(ادامه)
محسن رضایی: قطب های اقتصادی در کشور راه اندازی می کنیم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با ایجاد مناطق اقتصادی به استان های مسئولیت می دهیم و قطب های اقتصادی ایجاد می کنیم. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 104 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.