.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند. دستمزد جوانان را کاهش دهید و براساس سن و سال حقوق بدهید!
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند.(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
آمریکا و دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند، مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آن‌ها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند ....(خبر)
(ادامه)
سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران گفت: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ حق بیمه، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند. انواع نرخ حق‌بیمه و نحوه ثبت‌نام بیمه زنان خانه‌دار اعلام شد
سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران گفت: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ حق بیمه، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.(ادامه)
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد. دستور فوری رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود. آیت الله معلمی : احداث پتروشیمی خواسته عموم به ویژه نسل جوان است و نباید این فرصت اشتغال از این استان گرفته شود / نباید به بهانه محیط زیست زمینه جلوگیری از صنایع اشتغال آفرین فراهم شود + ویدئو
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است. استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد. آزادراه چالوس - رامسر بزرگترین پروژه عمرانی کشور است
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد.(ادامه)
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند. ادارات استان فردا شکایات خود از رسانه ها را پس بگیرند
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود. استاندار گیلان : ورود برنج خارجی و داخلی به گیلان ممنوع است / نباید برنجی در انبارها باقی بماند / برنج گیلان فقط باید از استان خارج شود
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود.(ادامه)
شبکه مستند تلویزیون در برنامه‌ای، عملکرد اقتصادی دوره احمدی‌نژاد را مورد انتقاد شدید قرار داد. در این برنامه گفته شد که احمدی‌نژاد با باز کردن راه واردات ... گزارش عجیب صداوسیما علیه احمدی‌نژاد/ درخواست جرم‌انگاری برای رئیس جمهور سابق!/ فیلم
شبکه مستند تلویزیون در برنامه‌ای، عملکرد اقتصادی دوره احمدی‌نژاد را مورد انتقاد شدید قرار داد. در این برنامه گفته شد که احمدی‌نژاد با باز کردن راه واردات ...(ادامه)
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم. لزوم حمایت و توسعه صنایع خلاق فرهنگی در مازندران
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد. حاجی پور: از واردات برنج و توزیع آن در بازار جلوگیری شود
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد.(ادامه)
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد. آتش به جان هالیوود افتاد
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یک نماینده مجلس از افراد بیکار خواست تا برای اشتغال دوباره خود به دفتر وی مراجعه کنند. اگر بیکار هستید به دفتر این نماینده مراجعه کنید
شمال نیوز: یک نماینده مجلس از افراد بیکار خواست تا برای اشتغال دوباره خود به دفتر وی مراجعه کنند.(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . پتروشیمی در مازندران می‌ماند / حرف و حدیث ها تمام شد
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . (ادامه)
تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج به صورت رایگان واگذار می‌شود. برگزاری رایگان مراسم ازدواج در سالن‌های ورزشی
تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج به صورت رایگان واگذار می‌شود.(ادامه)
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود. طعم کتاب و کسب مهارت در کتابخانه‌های عمومی مازندران
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود.(ادامه)
نامزد کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران برنامه‌ها و نظرات خود را درخصوص اداره اتاق در دوره دهم ارائه کرد چکیده برنامه های عظیم‌‌‌‌‌‌زاده نامزد دهمین دوره ریاست اتاق ایران
نامزد کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران برنامه‌ها و نظرات خود را درخصوص اداره اتاق در دوره دهم ارائه کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.