.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال شد
(ادامه)
محمد محتاطی به بهانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات(ديدگاه)
محمد محتاطی(ادامه)
كوروش غفاري چراتي هلال احمر مازندران، هميشه در آماده باش(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي(ادامه)
فرماندارزن: مادرشوهرم حامی فرمانداریم بود
(ادامه)
شمال نيوز: اکنون با فعالیت شبانه روزی ربیع فلاح و تیم مدیریت استان، آرامش نسبی سیاسی و اقتصادی در مازندران ایجاد شده و مشخص نیست چرا برخی در پی برهم زدن این آرامش اند. البته ایرادها و مشکلات کم نیست و حتی گاه همفكران وهمراهان دولت روحاني نیز نقدهایي جدی بر عملکردها دارند، آقاي عليپور " بهار را حس نكرديد " !
شمال نيوز: اکنون با فعالیت شبانه روزی ربیع فلاح و تیم مدیریت استان، آرامش نسبی سیاسی و اقتصادی در مازندران ایجاد شده و مشخص نیست چرا برخی در پی برهم زدن این آرامش اند. البته ایرادها و مشکلات کم نیست و حتی گاه همفكران وهمراهان دولت روحاني نیز نقدهایي جدی بر عملکردها دارند، (ادامه)
فائزه‌هاشمی: مردم متوجه مشکلات‌دولت شده‌اند
مواضع رئيس‌جمهور به موقع و بسيار صحيح بود. افراد و گروه‌هاي انحصارطلب تلاش‌هاي زيادي كردند تا اين حرف و عمل دولتي‌ها در اين حوزه را خنثي كنند و موانع مختلفي را با توجه به ابزارهايي كه در اختيار دارند، در مقابل دولت قرار دهند(ادامه)
علي دزائي پور مديران جهادگر ضامن براي كارآمدي نظام اسلامي(ديدگاه)
علي دزائي پور (ادامه)
مهدي ياراحمدي مفهوم شناسي مديريت جهادي در عرصه فرهنگ و اقتصاد(يادداشت)
مهدي ياراحمدي(ادامه)
شمال نیوز: ربيع فلاح با اشاره به برخي اظهار نظرها تصريح كرد: القاي اين چنين افكار تفرقه افكنانه دور از شان مردم و مسوولان مازندران و خيانت به آرمان هاي انقلاب است،

القاي جنگ شهرها دراستان، خيانت به آرمان هاي انقلاب
شمال نیوز: ربيع فلاح با اشاره به برخي اظهار نظرها تصريح كرد: القاي اين چنين افكار تفرقه افكنانه دور از شان مردم و مسوولان مازندران و خيانت به آرمان هاي انقلاب است، (ادامه)
آسيب‌هاي بيست‌گانه دولت روحاني
عبد‌الله گنجي(ادامه)
محمد محبوب تشكيل شوراي راهبري ، حركت به سمت تحقق مديريت يكپارچه شهري(ديدگاه)
محمد محبوب(ادامه)
انتظار داشتم روحاني از من مشورت بگيرد
حرف بسيار داشت، آنچنان كه در بازخواني شب كناره‌گيري‌اش از كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري «چندين بار گوشزد كرد اين را براي اولين بار است كه مي‌گويم».(ادامه)
برنامه‌ریزی برای استیضاح 5 وزیر
(ادامه)
آرمان اصلي انقلاب، تنها اين نبود که عناصر رژيم سابق بروند و نيروهاي مردمي بيايند جاي آنها. اين در واقع مقدمه‌اي بود براي رسيدن به هدفي بزرگ‌تر که همان ايجاد جامعه‌اي آرماني است. در اين حوزه ما بايد زيادتر و جدي‌تر کار کنيم. چه در بعد اقتصادي مانند بيکاري و گراني، چه در حوزه اجتماعي مانند آسيب‌هاي اجتماعي و مواد مخدر. كارخانه نيروسازی انقلاب بايد دوباره راه بيفتد
آرمان اصلي انقلاب، تنها اين نبود که عناصر رژيم سابق بروند و نيروهاي مردمي بيايند جاي آنها. اين در واقع مقدمه‌اي بود براي رسيدن به هدفي بزرگ‌تر که همان ايجاد جامعه‌اي آرماني است. در اين حوزه ما بايد زيادتر و جدي‌تر کار کنيم. چه در بعد اقتصادي مانند بيکاري و گراني، چه در حوزه اجتماعي مانند آسيب‌هاي اجتماعي و مواد مخدر.(ادامه)
كوروش غفاري چراتي حماسه امدادگران در سونامي برف غرب مازندران(گزارش)
كوروش غفاري چراتي(ادامه)
شمال نیوز: تخلف شهرداري محرزاست/ در صورت سنگ اندازي، در5 مرحله افشاگري مي کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبي وسياسي، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کانديداي شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل مي کنم... افشاگري عضوشوراي شهردرخصوص تخلفات شهرداري
شمال نیوز: تخلف شهرداري محرزاست/ در صورت سنگ اندازي، در5 مرحله افشاگري مي کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبي وسياسي، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کانديداي شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل مي کنم...(ادامه)
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ... تغییر فرماندار را به سال بعد موکول کنید
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ...(ادامه)
سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري گفت: با حمايت و پيگيري علي اصغر يوسف نژاد معاون وزير اقتصاد و دارايي مبلغ ۱۹ ميليارد تومان اعتبار دولتي براي شهرداري مركز استان جذب شده است . جذب اعتبار شهرداري ساری با حمايت معاون وزير
سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري گفت: با حمايت و پيگيري علي اصغر يوسف نژاد معاون وزير اقتصاد و دارايي مبلغ ۱۹ ميليارد تومان اعتبار دولتي براي شهرداري مركز استان جذب شده است .(ادامه)
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟
دامادي: پاداش حمايت ساروي ها از دولت چه شد؟
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟ (ادامه)
تمام سرعت گيرهاي مازندران غیراستاندارد است
(ادامه)
كم توجهي به زنان در پست هاي تصميم گيري و مديريتي(يادداشت)
(ادامه)
تلاش احمدي‌نژاد براي بازگشت به سياست
(ادامه)
شمال نیوز: در حال حاضر يك كيلو پرتقال براي باغدار حدود 700 تومان تمام مي‌شود اما باغدار بخت برگشته مجبور مي‌شود، پرتقال خود را به كيلويي 400 تومان بفروشد. آيا اين ظلم در حق كشاورز و باغدار نيست؟ چرا دولت صدای خرد شدن کشاورزان را نمی‌شنود؟
شمال نیوز: در حال حاضر يك كيلو پرتقال براي باغدار حدود 700 تومان تمام مي‌شود اما باغدار بخت برگشته مجبور مي‌شود، پرتقال خود را به كيلويي 400 تومان بفروشد. آيا اين ظلم در حق كشاورز و باغدار نيست؟(ادامه)
شمال نیوز: اولين نشست خبري ربيع فلاح استاندارمازندران امروز در حالي در سالن شماره یک استانداري برگزار شد كه حدود 86 روز از خدمتش در استان مي گذرد. براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/ روابط عمومي،سخنگوي رسمي استانداري
شمال نیوز: اولين نشست خبري ربيع فلاح استاندارمازندران امروز در حالي در سالن شماره یک استانداري برگزار شد كه حدود 86 روز از خدمتش در استان مي گذرد.(ادامه)
موسی قاسمی طوسی تقویت نقش شوراها در مدیریت استان
موسی قاسمی طوسی(ادامه)

زهرا بشیری جوهر اخلاق احترام است (ديدگاه)
زهرا بشیری (ادامه)
شمال نیوز:رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي با استعفاي حسن رنگرز از سمت نايب رئيسي فدراسيون موافقت كرد.

با استعفاي حسن رنگرز موافقت شد
شمال نیوز:رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي با استعفاي حسن رنگرز از سمت نايب رئيسي فدراسيون موافقت كرد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نيوز: شنيده ها حاكي از آن است بزودي زهرا شرف الدين از مديركلي امور بانوان و خانواده استانداري خداحافظي و صندلي مديريتي خود را به يك معاون مدرسه اي در بابل خواهد داد . انتصاب معاون مدرسه بعنوان مدير كل امور بانوان استانداري!
شمال نيوز: شنيده ها حاكي از آن است بزودي زهرا شرف الدين از مديركلي امور بانوان و خانواده استانداري خداحافظي و صندلي مديريتي خود را به يك معاون مدرسه اي در بابل خواهد داد .(ادامه)
محمود اسلاميان* تاملی بر معضل بیکاری(ديدگاه)
محمود اسلاميان*(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.