.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ضرورت تغيير درآموزش‌و پرورش شهرستان‌ها
محمدعلي خالق‌نژاد*(ادامه)
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد..... نگاهي به كارنامه استاندارمازندران و چند سوال مهم!
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد.....(ادامه)
ترميم كابينه با كدام رويكرد(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: اساسا هنوز هم مشخص نيست اختلاف بر سر چه چيزي است و اين تغييرات به شكل «استعفا» خواهد بود يا «بركناري» چرا كه كدام از آنها معناي خاص خود را دارد. تعويق در تغيير وزير ارشاد / جنتي ماندگار مي شود؟
شمال نیوز: اساسا هنوز هم مشخص نيست اختلاف بر سر چه چيزي است و اين تغييرات به شكل «استعفا» خواهد بود يا «بركناري» چرا كه كدام از آنها معناي خاص خود را دارد.(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
برخی مدیران استان در حد و اندازه مسائل استانی نیستند و مدیری که نتوانست کاری برای توسعه استان بکند بهتر است از مسئولیت خود کنار برود، برخی از مسئولان در حد و اندازه دولت روحانی و تدبیر و امید نیستند. التیماتوم يوسف نژاد براي كنارگيري مدیران ضعیف مازندران
برخی مدیران استان در حد و اندازه مسائل استانی نیستند و مدیری که نتوانست کاری برای توسعه استان بکند بهتر است از مسئولیت خود کنار برود، برخی از مسئولان در حد و اندازه دولت روحانی و تدبیر و امید نیستند.(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد..... الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در مازندران
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد.....(ادامه)
شمال نیوز : «دکتر عالیه زمانی کیاسری»  افزود: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر از تعداد 117 پست مدیریتی( به غیر از استاندار ) سهم زنان تنها 2 سمت بوده که نسبت آن به تعداد مردان مدیر کمتر از 2 درصد است. سهم 2 درصدی زنان از مناصب مدیریتی استان پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : «دکتر عالیه زمانی کیاسری» افزود: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر از تعداد 117 پست مدیریتی( به غیر از استاندار ) سهم زنان تنها 2 سمت بوده که نسبت آن به تعداد مردان مدیر کمتر از 2 درصد است. (ادامه)
 شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران احمد (مجید) حسین زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری انتخاب شد.


دو انتصاب و يك جابجايي مديريتي در مرکز مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران احمد (مجید) حسین زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری انتخاب شد. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
شمال نیوز : علي رغم بر پايي طرح سالم سازي متعدد در سواحل مازندران به جرات بايد گفت؛ حجم زيادي از مسافران و علاقه مندان به دريا ناگزير براي استفاده از این موهبت الهي بايد از مناطق خطرناك و ممنوعه به دريا دسترسي پيدا كنند كه اين خود چالشي بزرگ در مديريت ساحل و كنترل تلفات انساني ناشي از آن مي باشد.... بهره برداری از ساحل به شیوه انسانهای نخستین!
شمال نیوز : علي رغم بر پايي طرح سالم سازي متعدد در سواحل مازندران به جرات بايد گفت؛ حجم زيادي از مسافران و علاقه مندان به دريا ناگزير براي استفاده از این موهبت الهي بايد از مناطق خطرناك و ممنوعه به دريا دسترسي پيدا كنند كه اين خود چالشي بزرگ در مديريت ساحل و كنترل تلفات انساني ناشي از آن مي باشد....(ادامه)
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت :  مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند..... تقدیر ویژه معاون اول رئیس جمهورازاستاندار مازندران
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت : مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.....(ادامه)
حشمت الله سمیعی

اين 12 نفر و باز تعریف وظایف نمایندگی(ديدگاه)
حشمت الله سمیعی (ادامه)
نگراني از افزايش جمعيت جاده چالوس
گرچه برخی از ما از مناظر این جاد‌ه نیز لذت می‌بریم، اما تعد‌اد‌ کمی می‌د‌انند‌ که این جاد‌ه 150 کیلومتری یکی از زیباترین جاد‌ه‌های جهان است(ادامه)
راهبردهاي توسعه وپیشرفت از زبان دكتر شاعري
(ادامه)
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... آقای استاندار ؛ برای شما متاسفم !
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... (ادامه)
محمد محبوب شهرنشيني و شهروندي دونقش و يك بازيگر(يادداشت)
محمد محبوب(ادامه)
* كرم سينا توسعه اقتصادي استان مازندران(ديدگاه)
* كرم سينا(ادامه)
محمد محتاطی قشر جوان همچنان در سایه (يادداشت)
محمد محتاطی (ادامه)
كوروش غفاري چراتي
هلال سرخ ،نشان مهرورزي(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
شمال نیوز :معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري قزوين ، معاون توسعه منابع و امور استانهاي مركز آمار ايران ، معاون برنامه ريزي استانداري كهكيلويه و بوير احمد ، رياست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهكيلويه و بوير احمد از جمله مسئوليتها و.... انتصاب رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران
شمال نیوز :معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري قزوين ، معاون توسعه منابع و امور استانهاي مركز آمار ايران ، معاون برنامه ريزي استانداري كهكيلويه و بوير احمد ، رياست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهكيلويه و بوير احمد از جمله مسئوليتها و....(ادامه)
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران معرفي مي شود
(ادامه)
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟.... اندرمصائب یک تابلو تا لزوم تصمیم منطقی مسئولین دو شهرستان
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟....(ادامه)
از 35 بانوي نخبه و نمونه مازندران تجلیل شد
35 تن از بانوان نخبه و نمونه مازندران همزمان با هفته گرامیداشت زن با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري مازندران و جمعي از مديران و مسئولين در ساری تجلیل شدند (ادامه)
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد:  تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10  سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و .... اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان بماند
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد: تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و ....(ادامه)
نامه 20 استاد دانشگاه به وزیر علوم: رئیس را برکنار کنید
20 نفر از اساتید دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با انتشار نامه سرگشاده ای، دکتر "مسعود صدری نسب" رئیس دانشگاه را به ناکارآمدی متهم کردند و خواستار برکناری وی شدند. (ادامه)
آماده باش جمعيت هلال احمرمازندران براي آسايش ميهمانان نوروزي
(ادامه)
فاجعه در کمين بزرگترين خليج درياي خزر
بزرگترين خليج درياي خزر عليرغم تمامي پتانسيل هايي که در بخش هاي گردشگري و طبيعت گردي و هم چنين پرورش و تکثير ماهيان خاوياري و ساير ماهيان غضروفي و استخواني دارد امروز به محلي براي تخليه فاضلاب هاي خانگي و پساب هاي صنعتي شهرهاي ساحلي خزر تبديل شده است(ادامه)
مدیرانی با عمر بیش از ده سال!
در اين گزارش مواردي از سن بالاي مديريتي در كشور را برشمرده كه در زير به آن اشاره مي‌شود .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.