.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تهران جزو ٥٠ شهر امن جهان
(ادامه)
استاندار گیلان: شهرداران متزلزلترين مديران در کشور
شمال نیوز: استاندار گيلان در نشست با شوراهاي اسلامي استان با بيان اينکه تغيير و تحولات در مديريت شهري از حقوق شورا به شمار مير‌ود تاکيد کرد :شوراها در انتخاب شهرداران با دقت عمل کنند و پس از انتخاب نيز به ثبات مديريت شهري توجه داشته باشند. (ادامه)
جعبه سياه احمدي نژاد باز مي شود؟
(ادامه)
شمال نیوز: ضرورت بازنگري در كيفيت عزل و نصب ها و بررسي دقيق عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي استان و همچنين چرايي تداوم حضور مديران كم كار ، غير متخصص و غير مرتبط در مناصب مديريتي ،از استاندار مازندران بعنوان نماينده عالي دولت در استان انتظار مي رود اين مسئله را فراتراز اقدامي شعاري و ژورناليستي بعنوان يكي از مطالبات مهم شهروندان در دستور كار قرار دهند. مديران ناكارآمد،عامل مهم توسعه نيافتگي مازندران
شمال نیوز: ضرورت بازنگري در كيفيت عزل و نصب ها و بررسي دقيق عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي استان و همچنين چرايي تداوم حضور مديران كم كار ، غير متخصص و غير مرتبط در مناصب مديريتي ،از استاندار مازندران بعنوان نماينده عالي دولت در استان انتظار مي رود اين مسئله را فراتراز اقدامي شعاري و ژورناليستي بعنوان يكي از مطالبات مهم شهروندان در دستور كار قرار دهند.(ادامه)
هدف روحاني از همه‌پرسي چیست؟
همه‌پرسي ظرفيت نظام سياسي ايران است از رفراندوم نمي‌شود استفاده جناحي كرد. روحاني نبايد از موانع پيش رويش بترسد(ادامه)
«استاد بيژن دفتري» مديري در تراز ملي و بين المللي بود
(ادامه)
انتصابات جديد در بازرسي كل استان گيلان
(ادامه)
استعفاي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس
حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس امروز از سمت خود استعفا مي‌دهد تا اين باشگاه در آستانه دومين دوره تغييرات مديريتي خود طي يک هفته گذشته قرار بگيرد.(ادامه)
برخي در مجلس مي‌خواهند وزير علوم شوند
به نظر من مجلس بايد نگاه سياسي خودش را كنار بگذارد و به صلاحيت علمي و مديريتي وزير پيشنهادي توجه كند. اتفاقاتي كه در جلسات استيضاح آقاي فرجي دانا و راي اعتماد به آقاي نيلي افتاد اتفاقات خوبي نبود و در اثر آن دو فرد انقلابي، متعهد و نخبه آسيب ديدند. (ادامه)
مدیرکل ارشاد مازندران وضعیت فرهنگ و هنر را برای استاندارتشریح کرد
(ادامه)
احمدي‌نژاد خوش شانس‌ترين دولت در صد سال اخير بود
حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوي لاري با اطمينان مي‌گويد كه اصلاح‌طلبان اكثريت مجلس دهم را كسب خواهند كرد و گله مند است از دولت كه هنوز برخي مديران دولت گذشته را تغيير نداده است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود... بررسي علل انحراف و واكاوي ناكامي جريان روشنفكري در ایران
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود...(ادامه)
کارخانجات چايسازي يک به يک تعطيل مي‌شوند
(ادامه)
وزیراحمدی‌نژاد:روحاني با كوتوله‌ها كارنمي‌كند
تمام تلاش جريان احمدي‌نژاد از همان ابتدا اين بود كه نيروهاي همفكر خود را در سيستم اجرايي تزريق كند. همين امر دولت يازدهم را با مشكل روبه‌رو مي‌كند، چراكه دولت يازدهم نمي‌تواند با نيروهاي دولت‌های نهم و دهم به وعده‌هايش عمل كند.(ادامه)
حسين شعبانزاده سهام سالاري يا شايسته سالاري!(يادداشت)
حسين شعبانزاده(ادامه)
چرخش باهنر علیه لاریجانی
(ادامه)
استاندارمازندران: اعتدال را در تغير و تحولات رعايت كرديم
(ادامه)
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ... استان مازندران يك استان شديدا سياسي است
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ...(ادامه)
طلاي سبز گيلان در آستانه سياه بختي!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
نقش موثر خبرنگاران در مديريت بحران شايسته تقديراست
(ادامه)
احمد فرهادی چرا مازندران هلند نشد؟ (يادداشت)
احمد فرهادی(ادامه)
جواد محمد قلی نیا نقدی مشفقانه بر رویه گفتاری و رفتاری دکتر ربیعی در سازمان بهزیستی(ديدگاه)
جواد محمد قلی نیا(ادامه)
 اين دو سازمان بزرگ در صورت تجهيز زيرساخت ها مي تواند اقتصاد زمين گير شده مازندران را در بستر توسعه قرار دهد و شاخصه هاي اقتصادي اين گستره مستعد را بهبودي بخشد. مطالبه اي كه شهروندان استان تحقق آن را از مديران سازمانهاي مزبوربه جد خواستارند. ماموريت سنگين دو " دلاور " در مازندران
اين دو سازمان بزرگ در صورت تجهيز زيرساخت ها مي تواند اقتصاد زمين گير شده مازندران را در بستر توسعه قرار دهد و شاخصه هاي اقتصادي اين گستره مستعد را بهبودي بخشد. مطالبه اي كه شهروندان استان تحقق آن را از مديران سازمانهاي مزبوربه جد خواستارند.(ادامه)
احمدی‎‌نژادیسم در وزارت ورزش روحانی
(ادامه)
زهرا اشراقی: زنان خودشان دست به کار شوند
(ادامه)
مدیریت ناموفق سیلاب در مازندران
(ادامه)


احمدي‌نژاد امروز ديگر براي سخنراني‌اش مقدمه نمي‌آورد، اصل حرفش را هم نمي‌زند و نتيجه هم نمي‌گيرد، حتي سوال هم نمي‌پرسد. خلوت احمدي‌نژاد در نارمك و وليعصر
احمدي‌نژاد امروز ديگر براي سخنراني‌اش مقدمه نمي‌آورد، اصل حرفش را هم نمي‌زند و نتيجه هم نمي‌گيرد، حتي سوال هم نمي‌پرسد.(ادامه)
با برنامه دولت را تخريب مي‌كنند
(ادامه)
درس های " سوم خرداد" برای مدیران جمهوری اسلامی(ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.