.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت آیت الله جوادی آملی پس از سفر به مسکو، طی یادداشتی به بیان خاطرات خود از ماجرای ارسال نامه تاریخی امام خمینی(ره)خطاب به میخائیل گورباچف آخرین رییس جمهور شوروی پرداخت. خاطرات آیت‌الله جوادی آملی از رساندن نامه امام به گورباچف
حضرت آیت الله جوادی آملی پس از سفر به مسکو، طی یادداشتی به بیان خاطرات خود از ماجرای ارسال نامه تاریخی امام خمینی(ره)خطاب به میخائیل گورباچف آخرین رییس جمهور شوروی پرداخت.(ادامه)
بقعه امام زاده عبدالله میزبان مسافران
۲۱۰ زائرسرا و ۴۱ باب سوئیت زائر در امام زاده عبدالله آمل آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.(ادامه)
مازندران میزبان دو لاله گمنام دفاع مقدس می شود
ساری - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مازندران میزبان دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس است.(ادامه)
پیکر آیت‌الله واعظ طبسی در جوار بارگاه امام رضا (ع) آرام گرفت
همزمان با اذان ظهر پیکر آیت‌الله واعظ طبسی در جوار بارگاه امام رضا(ع) آرام گرفت.(ادامه)
مسیر راهپیمایی 22بهمن در مازندران
(ادامه)
اردشیر مقیم پور بیژنی روز پنجشنبه باحضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی به عنوان شهردار جدید بابل معرفی شد.
شهردار جدید بابل معرفی شد
اردشیر مقیم پور بیژنی روز پنجشنبه باحضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی به عنوان شهردار جدید بابل معرفی شد. (ادامه)
تصاویر/ همایش اجرای برجام
همایش اجرای برجام، فصل نو در اقتصاد ایران صبح سه شنبه بیست‌ونهم دی با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد. حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در همایش اجرای برجام فصلی نو در اقتصاد ایران، ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) اظهارداشت: دولت یازدهم خود را در پناه او می‌داند و از او می‌خواهد که سایه محبت و لطفشان را همواره بر سر این ملت و این دولت که به عنوان خادم ملت است مستمر و استوار دارد.(ادامه)
ظریف: هیچ اقدامی علیه ایران را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت
وزیر امور خارجه کشورمان دیشب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما حضور یافت.(ادامه)
گفته ام بحث نظارت بر رهبری در قانون اساسی وجود نداردمی فرمایید این خلاف سیره پیامبر است، جل الخالق از این همه دقت و هوشیاری
توضیحات تازه رییس قوه قضا درباره موضوع نظارت بر رهبری/ عده ای علامه تراشی می کنند آیا واقعاً شما تشخیص دهنده علامه هستید؟ اینها بازیگری است(خبر)
گفته ام بحث نظارت بر رهبری در قانون اساسی وجود نداردمی فرمایید این خلاف سیره پیامبر است، جل الخالق از این همه دقت و هوشیاری (ادامه)
دفاع عضو شورای شهر ساری از دانشگاه علوم پزشکی
در پاسخ به انتقادات اعضای شورا در موضوع آنفولانزا باقری عضو پزشک شورای شهر با دفاع از همکاران خود در بهداشت و درمان گفت: آنفولانزا هر ساله بوده و امسال هم هست ولی بیماری های دیگر همراه با آنفولانزا ممکن است موجب مرگ شده باشد و نباید این موضع را آنقدر بزرگ کرد.(ادامه)
فضیلت های اخلاقی امام حسن عسکری(ع)
(ادامه)
اخباری درباره حمله داعش به حرم سامرا
برخی رسانه‌ها و منابع خبری، اخبار تأیید نشده‌ای از اصابت یک خمپاره به نزدیکی حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا خبر داده‌اند.(ادامه)
4 شاعر مورد علاقه مقام معظم رهبری
(ادامه)
شمال نیوز: بابلی ها فردی را به عنوان سکاندار شهرشان انتخاب کرده اندکه در مدیریت کلان شهر تهران و در تشکیلاتی همچون حوزه های رفاهی – ترافیکی – عمرانی – پسماند – حمل و نقل شهری – تاکسیرانی – پایانه ها و ... توانمندی خود را به منحصه ظهور گذاشته و دیگر شهر و شهرداری بابل ابزار آزمایشگاهی شهرداران مبتدی نخواهد بود...

وقتی شورای اسلامی شهر بابل شایسته سالار می شوند
شمال نیوز: بابلی ها فردی را به عنوان سکاندار شهرشان انتخاب کرده اندکه در مدیریت کلان شهر تهران و در تشکیلاتی همچون حوزه های رفاهی – ترافیکی – عمرانی – پسماند – حمل و نقل شهری – تاکسیرانی – پایانه ها و ... توانمندی خود را به منحصه ظهور گذاشته و دیگر شهر و شهرداری بابل ابزار آزمایشگاهی شهرداران مبتدی نخواهد بود... (ادامه)
هاشمی قطعا کاندیدای خبرگان می شود
حجت الاسلام علی عسگری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی قطعا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می‌شود گفت: آقای هاشمی براساس وظیفه مندیشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شوند،شما فکر کنید به مجلس خبرگان رهبری که اقای هاشمی در آن نباشد و قطعا نبود وی در مجلس خبرگان برای نظام فاجعه آمیز و شکننده است. (ادامه)
فیلم «محمد رسول الله (ص)» اکران شد
انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید و اکران گسترده این فیلم سینمایی از امروز در ایران آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز: مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نه در انتخابات خبرگان رهبری و نه در انتخابات پیش روی مجلس، لیست انتخاباتی نخواهند داد. طرح انتخاباتی هاشمی،روحانی وحسن خمینی منتفی است
شمال نیوز: مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نه در انتخابات خبرگان رهبری و نه در انتخابات پیش روی مجلس، لیست انتخاباتی نخواهند داد.(ادامه)
شمال نیوز: اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم،‌ یا خدائی نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد. هفت محور اصلی محکمات اندیشه امام (ره)/ تحریف امام یعنی تحریف صراط مستقیم ملت ایران
شمال نیوز: اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم،‌ یا خدائی نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.(ادامه)
آزاده بابانژاد ایران کانون تشیع و ارادت به قائم آل‌محمد (ص)(ديدگاه)
آزاده بابانژاد(ادامه)
ادعای عجیب مشاور هاشمی درباره دولت احمدی‌نژاد
(ادامه)
(تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک
(ادامه)
پيکر پدر اهل قلم مازندان فردا تشیع می شود
(ادامه)
شمال نیوز : او علاوه بر تدریس، از سال 1343 آثار ارزشمند و گران‌سنگی را در حوزه تاریخ، جغرافیا و نقشه برداری از مناطق مختلف کشور به جامعه فرهنگی عرضه داشت و بیش از پنج دهه از عمر خود را وقف خدمت در مدرسه جغرافیایی سحاب کرد.... تشییع پیکر پژوهشگر تاریخ و جغرافیای مازندران
شمال نیوز : او علاوه بر تدریس، از سال 1343 آثار ارزشمند و گران‌سنگی را در حوزه تاریخ، جغرافیا و نقشه برداری از مناطق مختلف کشور به جامعه فرهنگی عرضه داشت و بیش از پنج دهه از عمر خود را وقف خدمت در مدرسه جغرافیایی سحاب کرد....(ادامه)
دلایل شکست پرسپولیس از زبان درخشان
این پیروزی را به باشگاه تراکتورسازی تبریز تبریک می گویم. فکر می کنم امروز بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم که بخشی از این موضوع به تیم ما برمی گشت. (ادامه)
کتیبه‌ای‌که رهبرانقلاب برآن بوسه‌زد+عکس
(ادامه)
توصیه مذاکراتی ضرغامی به ظریف
(ادامه)
عضویت 1700 نفر در انجمن ام اس مازندران
(ادامه)
قطعی گاز ساری تا امشب برطرف می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز : درگیری بین مردم و ارتش بیش از پیش روی گرفت و به گفته ی حاضرین ارتش از هیچ تجهییزاتی برای مقابله با مردم بی دفاع مضایقه نکرده و نتیجه ی این درگیری ۳۶ شهید از مردم جان بر کف ساری و مازندران بود.... باز نشر/ اوج مبارزات مردم ساری در 18 دی 57 و نقش برجسته روحانیت انقلابی
شمال نیوز : درگیری بین مردم و ارتش بیش از پیش روی گرفت و به گفته ی حاضرین ارتش از هیچ تجهییزاتی برای مقابله با مردم بی دفاع مضایقه نکرده و نتیجه ی این درگیری ۳۶ شهید از مردم جان بر کف ساری و مازندران بود....(ادامه)
رمز نامگذاری خیابان 18 دی ساری چیست؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.