.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
دعای روز بیست و ششم ماه رمضان / درخواست از خدا برای آمرزش گناهان در این ماه
(ادامه)
انتقادات تند سردار غیب‌پرور از سریال پایتخت، تهران ۲۰ و فرمول یک
(ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
راه اندازی ۱۲ مرکز مشاوره در مدارس حوزه علمیه کشور
معاون تهذیب حوزه علمیه کشور از راه اندازی ۱۲ مرکز مشاوره در امور خانواده، تحصیلی و تذهیبی در مدارس علمیه کشور خبر داد.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند. ائمه (ع) چگونه شیعیان را برای دوران غیبت آماده کردند؟
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند.(ادامه)
دلتنگم آه ای سامرا دلتنگ آن صحن و سرا / فضایل و سیره اخلاقی امام یازدهم/ بیانات ارزشمند مرحوم آیت الله بهجت در مورد اباالمهدی(ع) +تصاویر و مداحی(خبر)
(ادامه)
به بهانه ششم تیر سالروز ترور رهبر انقلاب
در ششم تیر ماه سال 1360 حضرت آیت الله خامنه‌ای توسط گروه فرقان در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند، اما تقدیر الهی چنین بود که ایشان برای آینده نظام حفظ شوند و به عنوان افتخار جانبازان در خیل جانبازان انقلاب اسلامی قرار گیرند.(ادامه)
مسیرهای 62 گانه راهپیمایی روز قدس مازندران اعلام شد
مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شده است.(ادامه)
اس ام اس نیمه شعبان - پیامک تبریک میلاد امام زمان (عج)
شمال نیوز : نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی صاحب زمان (عج) می‌باشد. اس ام اس نیمه شعبان را برای تبریک این عید خجسته به دوستان را گردآوری کرده‌ایم.....(ادامه)
نامه سرگشاده یاسر هاشمی به رئیس صداوسیما
(ادامه)
شمال نیوز : مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1397 در استان مازندران را اعلام کرد که به شرح زیر است؛.... مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران اعلام شد+ سخنرانان
شمال نیوز : مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1397 در استان مازندران را اعلام کرد که به شرح زیر است؛....(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران اعلام شد
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 1397 در استان اعلام شد.(ادامه)
برگزاری آیین پاسداشت حماسه ۹ دی در مازندران
آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی با شعار ۴۰ سال ولایت مداری، بصیرت و استقامت رمز جاودانگی در شهر‌های مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
اعلام جزئیات کامل برگزاری مراسم 9 دی در شهرهای مازندران/ حضور پُرشور مردم با شعار 40 سال بصیرت
مکان و زمان برگزاری مراسم 9 دی در شهرستان‌های مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال
اسامی داوران قضاوت کننده دیدارهای هفته ۱۳ لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.(ادامه)
۱۳ آبان نواختن زنگ استکبارستیزی است
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ۱۳ آبان به عنوان زنگ استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و ستم یاد کرد.(ادامه)
شکایت بیش از 100 کارمند جانباز صدا و سیما از عسگری
اتفاقات اخیر در رسانه ملی را باید موجب وهن مجلس و قانون که همواره ولی امر مسلمین بر اجرای بی قید و شرطش تاکید می فرمایند و بی اعتنایی آشکار به سیاست های ابلاغی کلی رهبری و اجحاف و ظلم آشکار به ایثارگران برشمرد.(ادامه)
نامه‌ی ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب به خاتمی
در نامه‌ای با عنوان «نامه بیش از صد و پنجاه دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب و خط امامی به خاتمی» از لیدر اصلاحات خواسته شده تا اصلاح طلبان با «کار تئوریک و عمیق» به «ماهیت و سابقه‌ی عدالتخواهانه‌ی خود» بازگردند.(ادامه)
اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.(ادامه)
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان اعلام شد. مسیرهای راهپیمایی روز قدس در 54 نقطه مازندران اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان اعلام شد.(ادامه)
اندر در حکایت اسطوره آرش کمانگیر(يادداشت)
(ادامه)
سومین روز درگذشت حاج غلام صادقی مقدم فرمانده سابق تسلیحات لشکر 25 کربلا امروز سه شنبه با سخنرانی سردار قربانی در مسجد امام جعفر صادق کوی انقلاب برگزار می شود.

سومین روز درگذشت حاج غلام صادقی مقدم امروز برگزار می شود / سردار مرتضی قربانی سخنران مراسم
سومین روز درگذشت حاج غلام صادقی مقدم فرمانده سابق تسلیحات لشکر 25 کربلا امروز سه شنبه با سخنرانی سردار قربانی در مسجد امام جعفر صادق کوی انقلاب برگزار می شود. (ادامه)

راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران امسال در مناطق مختلف استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می‌شود. مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای مازندران اعلام شد(خبر)
راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران امسال در مناطق مختلف استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می‌شود. (ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران/59 میعادگاه دلدادگی
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 96 در مازندران، از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.(ادامه)
مازندران علوی تبار در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار و تاریخی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و رزمندگان غیور و انقلابی این خطه افتخارآفرین بودند.
روزشمار وقایع ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران
مازندران علوی تبار در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار و تاریخی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و رزمندگان غیور و انقلابی این خطه افتخارآفرین بودند. (ادامه)
مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی فردا برگزار می‌شود
مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران در بهشهر برگزار می‌شود. (ادامه)
مهر تایید شورای نگهبان بر تعطیلی دوشنبه ششم آذرماه
دوشنبه هشتم ربیع الاول (ششم آذرماه 96) روز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) تعطیل رسمی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.