.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامگذاری 3 روز جدید در تقویم رسمی ایران
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نامگذاری 3 روز جدید در تقویم رسمی سال 1397هجری شمسی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.(ادامه)
طرح علی مطهری برای لغو تعطیلی هشتم ربیع
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تعطیلی هشتم ربیع‌الاول را بی‌مبنا دانست و ابراز امیدواری کرد که این تعطیلی با ارائه طرحی لغو شود.(ادامه)
حریق جنگل روستای رزکه آمل اطفاء شد
بخشدار امامزاده عبدالله آمل از اطفای حریق جنگل روستای رزکه در آمل خبر داد.(ادامه)
میزان هزینه نذری ایرانیان در ماه محرم
شمال نیوز : طبق آمار موجود، ایرانی‌ها معادل دو هزار میلیارد تومان غذای نذری در ماه محرم توزیع می‌کنند و برنج، پرفروش‌ترین ماده غذایی در این ماه است. (ادامه)
خاموشی مقطعی برق امروز در برخی نقاط مازندران
برق برخی از منطقه و شهر مازندران امروز به صورت مقطعی قطع خواهد شد.(ادامه)
تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه در همه اعصار است گفت: این عمل ننگین از سوی وهابیون نشان از كينه توزی با اهل بيت(ع) و تشيع بوده است.(ادامه)
ریزش کوه بر روی بولدوزر در بلده سبب مرگ راننده شد
ریزش آوار از کوه بر روی بولدوزر سبب مرگ راننده آن در منطقه پل بلده جاده هراز شد.(ادامه)
شمال نیوز : رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است..... رمضان ؛ماه پذیرایی خداوند و بازگشت بندگان است (يادداشت)
شمال نیوز : رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.....(ادامه)
هر آنچه در برنامه نود 4 اردیبهشت 96 گذشت+تصاویر
از گفتگوی صمیمانه با آرش برهانی تا حواشی قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم/عنایتی بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر شد (ادامه)
پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم شد/ ماشین‌‌‌سازی سقوط کرد
تیم فوتبال پرسپولیس که در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود پس از هشت فصل توانست این عنوان را تکرار کند و دوباره قهرمان شود.(ادامه)
آتش سوزی عرصه های جنگلی پرن اطفاء شد
آتش سوزی عرصه های جنگلی ارتفاعات پرن در مسیر جاده هراز اطفاء شد.(ادامه)
یادداشت دختر هفت ساله شهید لشکر فاطمیون: روزت تبریک
نرگس داودی، دختر هفت ساله شهید لشکر فاطمیون برای پدرش نوشت: روزت تبریک ، پدر عزیزم روز خوش داشته باشی.(ادامه)
۳۲۱ مسجد در مازندران میزبان معتکفان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در سال گذشته از 23 هزار معتکف در مازندران هزار و ۱۰۰ نفر بازنشسته و بیشتر شرکت کنندگان جوانان بودند و همین موضوع موجب افزایش مساجد برگزار کننده اعتکاف از ۳۰۵ به ۳۲۱ مسجد در سال جاری شد.(ادامه)
امروز 14 بهمن است و در روزشمار انقلاب اسلامی به وقایع این روز می‌پردازیم. انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای پیروزی خود نزدیک می‌شود...
روزشمار انقلاب اسلامی در مازندران ـ 14 تا 16 بهمن 57(يادداشت)
امروز 14 بهمن است و در روزشمار انقلاب اسلامی به وقایع این روز می‌پردازیم. انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای پیروزی خود نزدیک می‌شود... (ادامه)
شهردار جدید نکا معارفه شد+ حواشی
شمال نیوز: شهردار جدید نکا روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و جمعی از مسئولان معرفی شد. (ادامه)
انگشتری که در قبر بر پیشانی هاشمی گذاشتند
بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و تشییع پیکر ایشان از سوی مردم قدرشناس ایران، «انتخاب»، به نقل از سایت «دیده‌بان دولت» به بازخوانی آخرین ساعات حیات آیت‌الله و همچنین بازگویی حواشی غسل و دفن پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت. (ادامه)
خاتمی هنگام درگذشت هاشمی کجا بود؟/ ماجرای تکذیب اولیه محسن هاشمی
رفتن به وقت شامگاه ۱ دی(ادامه)
شمال نیوز : خطیب جمعه تنکابن در ادامه با اشاره به حجم بالای ترافیک غرب استان، گفت: آمدید وعده دادید که کمربندی شما درست می‌شود، آب حل می‌شود و... چندین شهر را جمع کردید که فقط همین وعده‌ها را بدهید؟! بزرگراه ما چه می‌شود؟! جاده الموت چطور؟! چرا اسمی از سد 30 ساله نمی‌آورید؟!.... به هیئت دولت سلام برسانید و بفرمایید که شمارا پیش ما دست‌خالی نفرستند!
شمال نیوز : خطیب جمعه تنکابن در ادامه با اشاره به حجم بالای ترافیک غرب استان، گفت: آمدید وعده دادید که کمربندی شما درست می‌شود، آب حل می‌شود و... چندین شهر را جمع کردید که فقط همین وعده‌ها را بدهید؟! بزرگراه ما چه می‌شود؟! جاده الموت چطور؟! چرا اسمی از سد 30 ساله نمی‌آورید؟!....(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: شاهد هستم از زمانیکه مهندس رحیمی در مدیریت شهری ورود کردند زحمات و اقدامات خوبی بصورت شبانه روزی انجام داده اند و کماکان در حال انجام دادن می باشند .... آغاز عملیات اجرائی تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان قائم شهر
شمال نیوز : مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: شاهد هستم از زمانیکه مهندس رحیمی در مدیریت شهری ورود کردند زحمات و اقدامات خوبی بصورت شبانه روزی انجام داده اند و کماکان در حال انجام دادن می باشند ....(ادامه)
رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم از برجام، رشد اقتصادی، مسکن مهر تا موضوع کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخن گفت. از امنیت کشور در اوج ناآرامی‌ها و آشفتگی‌های منطقه هم روایت کرد و خواستار آن شد که اقدامات دولت را انتخاباتی تفسیر نکنند. همه آنچه روحانی در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی گفت/ از قول های اقتصادی رئیس جمهور تا اظهارات درباره دلار، انتخابات،خرید هواپیما، برجام و ...
رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم از برجام، رشد اقتصادی، مسکن مهر تا موضوع کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخن گفت. از امنیت کشور در اوج ناآرامی‌ها و آشفتگی‌های منطقه هم روایت کرد و خواستار آن شد که اقدامات دولت را انتخاباتی تفسیر نکنند.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول
رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.(ادامه)
برای تحقق جامعه مهدوی همگی مسئولیت داریم
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه برای تحقق جامعه مهدوی همه مسئول هستیم اظهار داشت: آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) حیاتی نو برای شیعیان است.(ادامه)
بخاری هیزمی بلای جان مغازه
بخاری هیزمی مغازه ای را به آتش کشاند.(ادامه)

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به اینکه مدت 15 سال به خاطر ملاحظه بیش از حد درمورد جراحی دندانش چیزی نگفته، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم عمل دو روز قبل، آخرین جراحی ام باشد.
حیا داشتم که تا امروز سکوت کردم(خبر)
رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به اینکه مدت 15 سال به خاطر ملاحظه بیش از حد درمورد جراحی دندانش چیزی نگفته، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم عمل دو روز قبل، آخرین جراحی ام باشد. (ادامه)
پنجشنبه هفته آینده (۱۸آذر) تعطیل رسمی است؟
عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت نمایندگان مجلس در مصوبه ای هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تعطیل رسمی اعلام کرده‌اند. (ادامه)
بارش برف در ارتفاعات امام زاده عبدالله آمل
بارش نخستین برف پاییزی و کاهش ناگهانی دمای هوا در ارتفاعات امام زاده عبدالله غافلگیری ساکنان تعدادی از روستاها را بدنبال داشت.(ادامه)
کشف جنازه ۳ مرد در منطقه الیمستان آمل
بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل از کشف سه جنازه مرد در منطقه جنگلی الیمستان بخش امام‌زاده عبدالله(ع) این شهرستان خبر داد. (ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
تشییع دو لاله گمنام زهرایی در ساری
هم‌زمان با سالروز شهادت بانوی مهر و آیینه، حضرت فاطمه زهرا (س) دو لاله گمنام و عاشورایی دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس مرکز مازندران تشییع شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.