.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم». مرعشی : تائید لاریجانی و جهانگیری هم تغییری در نتیجه انتخابات ایحاد نمی‌کرد
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم».(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
 اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت. کدامیک از این 10نفر وزیر آموزش و پرورش می شوند؟
اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی بعد از 70 روز سکوت حالا گویا دوره ای جدید از سیاست ورزی را در پیش گرفته است، به طوری که روزنامه کارگزاران از آن تحت عنوان «بازگشت روحانی» یاد کرد. مطهری : روحانی نقش هاشمی را بازی کند / صوفی : هاشمی شدن روحانی توهم است
شمال نیوز : حسن روحانی بعد از 70 روز سکوت حالا گویا دوره ای جدید از سیاست ورزی را در پیش گرفته است، به طوری که روزنامه کارگزاران از آن تحت عنوان «بازگشت روحانی» یاد کرد.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر این باور است که این مجلس آن کار ویژه‌ای که باید انجام می‌داد را انجام نداده است. دلخوش:مجلس با شعار شفافیت روی کار آمد اما آن را تصویب نمی کند
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر این باور است که این مجلس آن کار ویژه‌ای که باید انجام می‌داد را انجام نداده است.(ادامه)

اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم.
حسن روحانی کجاست؟
اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم. (ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: زمانی که آقای احمدی نژاد روی کار آمد من سیزده ماه حقوق نداشتم، اما آقای یزدی بلافاصله در قوه قضاییه ۸۰ مشاور داشت و آقای رفیق دوست هم حقوق‌های قابل توجهی به آن‌ها از بنیاد پراخت می‌کرد. وضعیت اصلاح‌طلبان در دولت رئیسی چگونه خواهد بود؟
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: زمانی که آقای احمدی نژاد روی کار آمد من سیزده ماه حقوق نداشتم، اما آقای یزدی بلافاصله در قوه قضاییه ۸۰ مشاور داشت و آقای رفیق دوست هم حقوق‌های قابل توجهی به آن‌ها از بنیاد پراخت می‌کرد.(ادامه)
با اینکه حدود یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف می‌گذرد، رئیس‌جمهور تا این لحظه اعضای کابینه خود را معرفی نکرده است و تنها به صدور ۲ حکم معاون اولی به محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان سخنگوی دولت اکتفا کرده است.
آیا اختلافات مجال تشکیل فوری دولت را به رئیس‌جمهور می‌دهد؟ / کدام وزرای روحانی ابقا می شوند؟
با اینکه حدود یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف می‌گذرد، رئیس‌جمهور تا این لحظه اعضای کابینه خود را معرفی نکرده است و تنها به صدور ۲ حکم معاون اولی به محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان سخنگوی دولت اکتفا کرده است. (ادامه)
 بین حضور در شهرداری تهران و حضور در کابینه نتیجه گرفتم که در شرایط کنونی و افزایش نارضایتی‌های مردم از شهرداری تهران و نیاز تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران حاضر شوم. وزارت بهداشت و ریاست دفتری به من پیشنهاد شد/ترجیحم رفتن به شهرداری تهران است/ رئیس جمهور گفت برو به شهرداری، من هم کمک می کنم
بین حضور در شهرداری تهران و حضور در کابینه نتیجه گرفتم که در شرایط کنونی و افزایش نارضایتی‌های مردم از شهرداری تهران و نیاز تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران حاضر شوم.(ادامه)
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است.... چمران: دلیلی ندارد انصرافی‌ها و حامیان رئیسی حتما در کابینه باشند
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است....(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
 

این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی. همه احتمالات درباره کابینه سیزدهم/ وزرای روحانی و احمدی‌نژاد در کابینه رئیسی؟
این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی.(ادامه)
:کوچ نمایندگان از انتخابی‌ترین قوه جمهوری اسلامی به دولت نه امری عجیب است و نه بی‌سابقه. تقریبا در هر دوره پارلمان هستند نمایندگانی که عطای پارلمانتاریستی را به پاستورنشینی می‌بخشند و از قانون‌گذاری به امور اجرایی سفر می‌کنند. کدام نمایندگان مجلس ممکن است به کابینه رئیسی بپیوندند؟
:کوچ نمایندگان از انتخابی‌ترین قوه جمهوری اسلامی به دولت نه امری عجیب است و نه بی‌سابقه. تقریبا در هر دوره پارلمان هستند نمایندگانی که عطای پارلمانتاریستی را به پاستورنشینی می‌بخشند و از قانون‌گذاری به امور اجرایی سفر می‌کنند.(ادامه)
واکنش متکی درباره حضورش در کابینه ِرییسی
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: تصور من این است که با توجه به فرمایش دقیق و کارشناسانه مقام معظم رهبری ایشان پرهیز داده اند که کسانی از مجلس به دولت بروند. (ادامه)
بیانیه جبهه اصلاحات ایران درباره نتایج انتخابات
«جبههٔ اصلاحات ایران» وظیفهٔ خود می‌داند ضمن نقد رفتارهای اقتدارگرایانهٔ بخشی از حکمرانان، بازاندیشی و زمینه‌سازی برای اصلاحات ریشه‌ای تشکیلاتی و گفتمانی در جبههٔ اصلاح‌طلبان را در دستور کار خود قرار دهد. ما نارضایتی بخشی از شهروندان از عملکرد اصلاح‌طلبان را درک می‌کنیم و برای آسیب‌شناسی و بازسازی و نوسازی اندیشه و ساختار جریان اصلاحات خود را آماده‌ خواهیم کرد و نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی خود را به اطلاع شهروندان ایران خواهیم رساند.(ادامه)
جزئیات آرای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام شد
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران جزئیات آرای شهر تهران، ری، شمیرانات و تجریش را اعلام کرد.(ادامه)
اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400 چه تصمیمی می گیرند؟
۵۲ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند و رأی‌های باطله هم رتبه دوم را کسب کرد. میزان رأی کاندیدای پیروز این انتخابات هم گویای بخشی از این واقعیت است.(ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی(ادامه)
ناراحتی خانواده سردار سلیمانی از کاندیداتوری دخترش
دلسوزان و نزدیک‌ترین‌هایش گفتند «نه»؛ اما او وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران شد تا در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و در صورت موفقیت به بهشت برود. (ادامه)
سعید جلیلی به نفع رئیسی کنار می‌کشد؟
فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
اعلام لیست اصولگرایان در شورای شهر تهران
تسنیم نوشت: سخنگوی شورای ائتلاف گفت: لیست نهایی این شورا برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران هفته آینده رونمایی و منتشر می‌شود. (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان در تهران در خصوص ویژگی‌های شهردار آینده پایتخت گفت: شهردار تهران باید دارای ویژگی‌هایی مانند رویکرد اجتماعی، علم مدیریت و تخصص باشد که رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و بذرپاش دارای این ویژگی‌ها بوده و گزینه‌ ما هستند.
۴ گزینه‌ پیشنهادی اصولگرایان برای شهرداری تهران: رستم قاسمی، حسین دهقان، سعید محمد و مهرداد بذرپاش
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان در تهران در خصوص ویژگی‌های شهردار آینده پایتخت گفت: شهردار تهران باید دارای ویژگی‌هایی مانند رویکرد اجتماعی، علم مدیریت و تخصص باشد که رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و بذرپاش دارای این ویژگی‌ها بوده و گزینه‌ ما هستند. (ادامه)
جلیلی به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌رود
بیژن نوباوه وطن گفت: جلیلی در این ۸سال (دولت سایه) ضعف دولت‌ها را بررسی کرده است و برنامه هایش می‌تواند برای این دوره از انتخابات راهگشا باشد.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.