.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طيف اصلاح طلب براي كسب تاج و تخت از دست رفته بزرگان خود همچون ميري ، احمدي فولادي ، دريابيگي، رحمانزاده را در اتاق فكر جمع کرده و قصد طرح گزينه‌هاي خود را در مركز دارد.در ساري نام عشوري ، حسين‌‌زادگان و خانم كولايي ... تحرکات در اردوگاه اصولگرایان و اصلاح طلبان مازندران
طيف اصلاح طلب براي كسب تاج و تخت از دست رفته بزرگان خود همچون ميري ، احمدي فولادي ، دريابيگي، رحمانزاده را در اتاق فكر جمع کرده و قصد طرح گزينه‌هاي خود را در مركز دارد.در ساري نام عشوري ، حسين‌‌زادگان و خانم كولايي ...(ادامه)
حسن قلی زاده فرماندار جوان و  پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ... کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
اخاذي مستهجن از كانديداهاي اصولگراها
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتی از اردوگاه اصولگرایان
(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ... نشست هاي رایحه خوش خدمت ، دور از چشم جبهه متحد اصولگرايي
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ...(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب... شاعری به مجلس نمی رود
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب...(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
انتصاب مسئول جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران اسلامی در مازندران
طی حکمی از سوی جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران اسلامی حسین علیزاده بسمت مسئول این جبهه در مازندران منصوب شد. بر پایه این گزارش حکم مسئول جبهه اصولگرایان اصلاح طلب مازندران از طرف سیدی رکنی دبیر کل این صادر گردید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.