.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر .... طیف‌های اصولگرایی لیست جدا بدهند تا وزن هر کدام معلوم شود
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر ....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۰ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر برگزاری سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران پرداخته‌اند.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد.

احتمالا لاریجانی از نامزدهای اصلاح‌طلب معتدل حمایت کند
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد. (ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد.

خیز لاریجانی برای پاستور؛ همه نیروها فراخوانده شدند برای مجلسی همسو در 1404
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد. (ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
مرحله پیش ثبت نام دست محققین را بیشتر باز می‌گذارد/ وقت کافی برای رسیدگی به اعتراض ردصلاحیتی‌ها ایجاد می‌شود/ برخی افراد و جریان‌ها به جای اینکه نگاه‌شان به نظر مردم باشد می‌خواهند توجه بیگانگان را جلب کنند ....(خبر)
(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
تجمیع آراء اصولگرایان یک اصل انکارناپذیر است و این مهم محقق نمی‌شود مگر وحدت همه اصولگرایان بر لیست واحد. لیست واحد؛ مهم‌ترین گام انتخاباتی اصولگرایان
تجمیع آراء اصولگرایان یک اصل انکارناپذیر است و این مهم محقق نمی‌شود مگر وحدت همه اصولگرایان بر لیست واحد.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی اگر بخواهد مورد قبول نیروهای انقلابی واقع شود باید نظراتش را در حوزه انقلابی‌گری و ارزش‌های انقلابی به روز کند تا قضاوتی تازه بر او صورت بگیرد. حمایت از لاریجانی میان اصولگرایان عمومیت ندارد
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی اگر بخواهد مورد قبول نیروهای انقلابی واقع شود باید نظراتش را در حوزه انقلابی‌گری و ارزش‌های انقلابی به روز کند تا قضاوتی تازه بر او صورت بگیرد.(ادامه)
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش ....

فلاحت پیشه: لاریجانی نامزد نمی‌شود و برای ورود همفکرانش تلاش می‌کند/ ایمانی:کنار نمی‌نشیند لیست انتخاباتی می‌دهد/یوسفیان: از نامزدهای مناسب حمایت می‌کند
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش .... (ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات مجلس دوازدهم؛ باهنر به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیوست
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(ادامه)
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است. آغاز تحرکات انتخاباتی اصولگرایان/ شورای وحدت قصد ائتلاف دارد؟
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است.(ادامه)
والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم ظریف: والله که برنامه انتخاباتی ندارم؛ نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و نه برای کار‌های جدی‌تر آمادگی دارم
والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم(ادامه)
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد. اکثریت جبهه اصلاحات در مسیر انتخابات/ قرار است ائتلافی بین اصلاح‌طلبان و طیف لاریجانی شکل بگیرد/ هدفگیری حداقل ۱۷۰ کرسی مجلس
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.