.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. پایداری هوا در استان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سیلاب‌های بهاری که از عصر سه شنبه ۱۶ خرداد در مناطق کوهستانی مازندران جاری شد سبب بسته شدن راه ارتباطی ۲۱ روستا شد. سیلاب‌های بهاری بلای جان ۲۱ روستای مازندران
سیلاب‌های بهاری که از عصر سه شنبه ۱۶ خرداد در مناطق کوهستانی مازندران جاری شد سبب بسته شدن راه ارتباطی ۲۱ روستا شد.(ادامه)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود. امام خمینی و انقلابی که بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل شد(يادداشت)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود.(ادامه)
بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی استان سبب وقوع سیلاب در ارتفاعات سوادکوه، ساری و نکا شده است. وقوع سیلاب شبانه در ارتفاعات سه شهرستان
بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی استان سبب وقوع سیلاب در ارتفاعات سوادکوه، ساری و نکا شده است.(ادامه)
ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر گیلان با دارا بودن ۴٨٠ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت حدود ۲۲۰ تن گیاه دارویی گل گاو زبان قطب مهم تولید این محصول در کشور است. عکس/ برداشت گُل گاوزبانِ در "اِشْکِورات" گیلان(خبر)
ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر گیلان با دارا بودن ۴٨٠ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت حدود ۲۲۰ تن گیاه دارویی گل گاو زبان قطب مهم تولید این محصول در کشور است.(ادامه)
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است.

آخرین وضعیت سیل در مازندران؛ از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی تا جمع‌بندی نهایی خسارت‌ها
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است. (ادامه)

(ادامه)
کشتی گرفتن خرس های‌ قهوه‌ای در ارتفاعات مازندران
(ادامه)
کارشناس هواشناسی مازندران از احتمال وقوع سیلاب در استان خبر داد. احتمال سیلاب در مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران از احتمال وقوع سیلاب در استان خبر داد.(ادامه)

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شلیک مستقیم و اصابت فشنگ ساچمه‌ای دلیل مرگ پلنگ در ارتفاعات شهرستان تنکابن است. علت مرگ پلنگ تنکابن شلیک مستقیم است
رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شلیک مستقیم و اصابت فشنگ ساچمه‌ای دلیل مرگ پلنگ در ارتفاعات شهرستان تنکابن است.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
این استان‌ها از فردا منتظر باران باشند
سازمان هواشناسی در هشداری از آغاز رگبار‌های باران و وزش باد‌های موقتی تحت تاثیر «گذر امواج تراز میانی و ناپایداری‌های محلی» از فردا (پنجشنبه) تا روز دوشنبه آینده در ۲۲ استان خبر داد.(ادامه)
نمایی زیبا از ارتفاعات تالش.
(ادامه)
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امروز افزایش دما در بسیاری از مناطق کشور رخ می‌دهد و این روند تدریجی است. افزایش تدریجی دمای هوا از امروز
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امروز افزایش دما در بسیاری از مناطق کشور رخ می‌دهد و این روند تدریجی است.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ورود تدریجی سرما از اواخر امروز
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود. برف و باران و ریزش سنگ در انتظار جاده های شمال
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد محور‌های کوهستانی استان از صبح جمعه برفی، بارانی با احتمال ریزش سنگ خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به حمله به بالگرد اورژانس هوایی در اندیکا، از ضرب و شتم نیروهای اورژانس توسط نزدیکان یک بیمار خبر داد. ضرب و شتم نیروهای اورژانس هوایی به جرم فوت بیمار!
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به حمله به بالگرد اورژانس هوایی در اندیکا، از ضرب و شتم نیروهای اورژانس توسط نزدیکان یک بیمار خبر داد.(ادامه)
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان کشور از یکشنبه آینده دوباره بارانی خواهد شد. آسمان ایران دوباره بارانی می شود
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان کشور از یکشنبه آینده دوباره بارانی خواهد شد.(ادامه)
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز .... تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است / هراز یکطرفه شد
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز ....(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: برف روستاها و ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر از سطح دریا در استان را سفیدپوش کرده است. ارتفاعات مازندران سفیدپوش شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: برف روستاها و ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر از سطح دریا در استان را سفیدپوش کرده است.(ادامه)
عکس/ نمایی از ‏ارتفاعات جهان نما، گلستان
نمایی از ‏ارتفاعات جهان نما، گلستان را مشاهده می نمائید.(ادامه)
پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان ...





پیش‌بینی وضع هوای مازندران در نوروز ۱۴۰۲
پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان ... (ادامه)
 سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به .... «گازوئیل‌پاشی» در جاده‌های مازندران خبرپراکنی یا واقعیت؟
سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به ....(ادامه)
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت  دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند . همت همگانی برای کاشت درخت و مازندرانی سبزترو آبادتر
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند .(ادامه)

سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد. جاده‌های شمال، برفی - بارانی است
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.(ادامه)
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد. وزش باد ۷۰ کیلومتری در مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. هوای مازندران صاف تا نیمه ابری
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز با رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای مازندران سرد می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز با رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس توقیف شد. تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس توقیف شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.