.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خبر خوشحال کننده برای پایتخت نشینان
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش دمای هوای تهران طی هفته آینده گفت: در صورتی که نقشه‌های هواشناسی طی روزهای آینده تغییر قابل ملاحظه‌ای نکند و همین روند ادامه داشته باشد ، از شنبه هفته آینده (۲۵ شهریور) برای استان تهران کاهش نسبی دما هم در مقدار بیشینه و هم کمینه قابل پیش‌بینی است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد. هشدار هواشناسی مازندران، سیلاب های محلی و موج‌های ۴ و نیم متری در راه هستند
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد. احتمال وقوع سیلاب در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سیل در راه مازندران/پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود احتمال بارش باران در استان
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود(ادامه)

براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. مسافران شمال بخوانند؛ هوای این مناطق بارانی است
براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در نواحی شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی در نواحی شمالی کشور هستیم.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. احتمال بارش پراکنده باران در برخی مناطق مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود. مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است. مار‌ها در سواحل دریای خزر چه می‌کنند؟
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است.(ادامه)
زُل‌زدن دو توله‌خرس تازهِ از مادر جداشده به دوربین در ارتفاعات استان
(ادامه)
 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت یکی از این شکارچیان غیر مجاز را دستگیر کردند اما در حین دستگیری شکارچی با ...
سوزاندن صورت محیط بان بهشهری توسط یک شکارچی / تصویر دردناک صورت این محیط بان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت یکی از این شکارچیان غیر مجاز را دستگیر کردند اما در حین دستگیری شکارچی با ... (ادامه)
یک شکارچی غیر مجاز در هزارجریب بهشهر صورت یک محیط بان را سوزاند. سوزاندن صورت یک محیط بان توسط یک شکارچی + تصویر
یک شکارچی غیر مجاز در هزارجریب بهشهر صورت یک محیط بان را سوزاند.(ادامه)
روسیه از سیستم دفاعی جدید خود رونمایی کرد +عکس
در جنگ جاری روسیه و اوکراین، هواپیماهای بدون سرنشین FPV به طور قابل توجهی توسط هر دو طرف مورد استفاده قرار گرفته اند، این پهپاد مجهز به کلاهک های دست ساز برای هدف قرار دادن خودروهای زرهی، استحکامات و اپراتور درون آنها است.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد. مرگ یک قلاده خرس با شلیک گلوله در سوادکوه
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد.(ادامه)
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است. (تصویر) حقایقی در خصوص سوخو۳۵ که از آن بی‌خبرید
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.(ادامه)
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود. (ادامه)
سامانه بارشی که چند روز گذشته مهمان مازندرانی‌ها بود امشب از استان خارج می‌شود. پایان بارش‌ها در شمال از امشب، جاده‌ها همچنان مه گرفته هستند
سامانه بارشی که چند روز گذشته مهمان مازندرانی‌ها بود امشب از استان خارج می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: دهستان «لفور»‌ در منطقه سواد کوه شمالی،  در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی، چند خانواده را در خود جای داده که به شغل دامداری مشغول هستند. مردم این روستا بدون داشتن جادۀ مناسب، تلفن، برق و حتی گاز زندگی می‌کنند، آن‌ها به دلیل نبودِ این امکاناتِ اغلب با اسب رفت و آمد می‌کنند. خانه‌های مردم این روستا از چوب ساخته شده و همۀ سال در همین ارتفاعات زندگی می‌کنند. زندگی در ارتفاعات جنگل‌های سواد کوه (خبر)
شمال نیوز: دهستان «لفور»‌ در منطقه سواد کوه شمالی، در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی، چند خانواده را در خود جای داده که به شغل دامداری مشغول هستند. مردم این روستا بدون داشتن جادۀ مناسب، تلفن، برق و حتی گاز زندگی می‌کنند، آن‌ها به دلیل نبودِ این امکاناتِ اغلب با اسب رفت و آمد می‌کنند. خانه‌های مردم این روستا از چوب ساخته شده و همۀ سال در همین ارتفاعات زندگی می‌کنند.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد. خطر سیلاب و ریزش سنگ بیخ گوش مسافران شمال
هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. ابری شدن هوای استان از بعد از ظهر
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ادامه هوای خنک در استان
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال جاری شدن روان آب و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان هشدار داد. احتمال جاری شدن روان آب و ریزش سنگ در کوهستان
هواشناسی مازندران درباره احتمال جاری شدن روان آب و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان هشدار داد.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. بعد از ظهر‌ ابری در استان
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.