.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه بارشی و احتمال جاری شدن روان آب‌ها، آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما در استان هشدار داد. هشدار آبگرفتگی و کاهش دما در استان
هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه بارشی و احتمال جاری شدن روان آب‌ها، آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما در استان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود. موج جدید بارش از امروز تا دوشنبه در نوار شمالی/ اوج بارش‌ها دوشنبه در گیلان و مازندران
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود.(ادامه)
هوای سرد و بارانی در مازندران
هوای مازندران با کاهش محسوس دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند. حیات فرازمینی در نزدیک‌ترین سیاره به خورشید
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: شکارچیان سابقه‌دار محیط‌بان منطقه حفاظت شده کهیاز را با خودرو زیر گرفتند. شکارچیان سابقه دار در اردستان محیط‌بان را با خودرو زیر گرفتند
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: شکارچیان سابقه‌دار محیط‌بان منطقه حفاظت شده کهیاز را با خودرو زیر گرفتند.(ادامه)
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد. مهار آتش در جنگل‌های تنکابن و نوشهر
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد.(ادامه)
شمال نیوز : انتشار فیلم کوتاهی با عنوان «پرسه ۲ خرس قطبی و سفید رنگ در منطقه آب پری در جنگل های غرب مازندران» در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سوژه داغ و جدید این روزهای فضای مجازی استان و کشور است .... ماجرای مشاهده خرس قطبی در جنگل‌های مازندران
شمال نیوز : انتشار فیلم کوتاهی با عنوان «پرسه ۲ خرس قطبی و سفید رنگ در منطقه آب پری در جنگل های غرب مازندران» در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سوژه داغ و جدید این روزهای فضای مجازی استان و کشور است ....(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند سیلاب در راه مازندران/ رانندگان از مسیر کوهستانی تردد نکنند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد. سیل در راه مازندران/ آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد.(ادامه)
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد. خسارت دوباره سیلاب در استان
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد.(ادامه)
برخورد رعد و برق به ۳ زن جوان در هرمزگان سبب فوت یکی و مصدومیت دو تن دیگر شد. رعد و برق جان زن جوان را گرفت
برخورد رعد و برق به ۳ زن جوان در هرمزگان سبب فوت یکی و مصدومیت دو تن دیگر شد.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز بتدریج با بارندگی، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود. باد و باران از بعد از ظهر در مازندران
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز بتدریج با بارندگی، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. بارش اولین برف پاییزی / بارش‌های شدید در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. هوای آفتابی استان در اوایل هفته
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصویر استثنایی از یک مرال نر
(ادامه)
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است. برخی جاده‌های مازندران بارانی و مه گرفته
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است.(ادامه)
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد. هشدار هواشناسی برای ۹ استان
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای بارانی و خنک در آخرین روز‌های تابستان
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ ارتفاعات دیدنی ماسال گیلان
ماسال یکی از زیباترین شهرهای شمالی است که در استان گیلان واقع شده و شاید از چشم بسیاری از گردشگران به دور مانده باشد. این شهر در بین کوه‌ها واقع شده و همین موضوع سبب منحصر به فرد بودن آن شده است. (ادامه)
هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود. هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد. (ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود. هوای مازندران پاییزی می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.368 seconds.