.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مركز مديريت بحران در استانداري گيلان
(ادامه)
درگيري دو طايفه در مينودشت منجر به قتل شد
(ادامه)
پیوند دست قطع شده نوجوان پس از 20 ساعت
(ادامه)
حسين برزگر وليكچالي تأثير سهميه بندي بنزين بر اقتصاد استان مازندران(يادداشت)
حسين برزگر وليكچالي(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
نظيفه رستمى ۴۰۰ هزار سال تاريخ در مازندران(ديدگاه)
نظيفه رستمى(ادامه)
‬سال قبل همزمان با مطرح شدن ساخت نمايشگاه بين‌المللي مازندران ساخت نمايشگاه مشهد نيز مطرح شد و هم اكنون در مشهد دو نمايشگاه بين‌المللي راه‌اندازي شده ولي نمايشگاه بين‌المللي مازندران (قائمشهر) در وضعيت كنوني ... انتقاد امام جمعه و ارزيابي استاندار
‬سال قبل همزمان با مطرح شدن ساخت نمايشگاه بين‌المللي مازندران ساخت نمايشگاه مشهد نيز مطرح شد و هم اكنون در مشهد دو نمايشگاه بين‌المللي راه‌اندازي شده ولي نمايشگاه بين‌المللي مازندران (قائمشهر) در وضعيت كنوني ...(ادامه)
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری  آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام نا تمام ماندن جشن نیمه شعبان در رشت
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام(ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد... سانحه رانندگي براي قوي‌ترين مرد جهان
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد...(ادامه)
سرگردانی زائران در فرودگاه گرگان
(ادامه)
پيش از اين نيز اين مركز مورد توجه ويژه يونسكو و بانك جهانى قرار گرفته بود. همچنين يونسكو يك طرح علمى در حوزه تأثيرات اقتصادى و اجتماعى اين مركز در روستاى قرن آباد انجام داده است تا بتواند دستاوردهاى آن را به كشورهاى ... جايزه آسيايى براى روستاى اينترنتى قرن آباد گرگان
پيش از اين نيز اين مركز مورد توجه ويژه يونسكو و بانك جهانى قرار گرفته بود. همچنين يونسكو يك طرح علمى در حوزه تأثيرات اقتصادى و اجتماعى اين مركز در روستاى قرن آباد انجام داده است تا بتواند دستاوردهاى آن را به كشورهاى ...(ادامه)
فاجعه زيست محيطى در مازندران(گزارش)
(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
بيانيه جمعی از احزاب گلستاني پيرامون اتفاقات اخير استان
مي دانيم كه استان گلستان به اعتبار پيشينه تاريخي و برخورداري از وجود اقوام و فرهنگ ها و مذاهب متنوع و مهاجران ساير مناطق و هم به دليل دارا بودن علما ي روشن ضمير و روشنفكران اگاه و مردمي از نوادر استانها ي پيشتاز در امر انقلاب ...(ادامه)
توضيحات برق گلستان درباره برق‌گرفتگي يك فيلمبردار
(ادامه)
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب  اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار.... آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار....(ادامه)
كشور ما 25 هزار بيمار تالاسمي دارد كه حدود 3 هزار نفر در مازندران زندگي مي‌كنند و مازندران بيشترين مصرف كننده خون در كشور است.به دليل مصرف بالاي لبنيات و پروتئين‌هاي طبيعي كيفيت خوني روستاييان مازندران مرغوب‌ترين نوع خون است ... كاركنان انتقال خون درمعرض ابتلا به بيماريهاي خوني
كشور ما 25 هزار بيمار تالاسمي دارد كه حدود 3 هزار نفر در مازندران زندگي مي‌كنند و مازندران بيشترين مصرف كننده خون در كشور است.به دليل مصرف بالاي لبنيات و پروتئين‌هاي طبيعي كيفيت خوني روستاييان مازندران مرغوب‌ترين نوع خون است ...(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
برپايي جشنواره "بازي‌هاي بومي و محلي گيلان"
(ادامه)
افشين ايماني بحران زباله در انتظار دومين شهر پر تراكم كشور(ديدگاه)
افشين ايماني(ادامه)
تولد جوجه‌ 4 پا در مازندران
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ... انتقال كنسولگري قزاقستان به مازندران
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ...(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
مرگ معتاد بابلسري براثر تزريق مواد مخدر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.563 seconds.