.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان مازندران در زمان برگشت از آئين تجليل از محققان مازندران در شهرستان بابلسر به خودروي پيكان برخورد كردند كه با حجم قابل توجهي از مواد گوشتي از قبيل ... حمل گوشت غير‌بهداشتي سوژه شبانه خبرنگاران
خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان مازندران در زمان برگشت از آئين تجليل از محققان مازندران در شهرستان بابلسر به خودروي پيكان برخورد كردند كه با حجم قابل توجهي از مواد گوشتي از قبيل ...(ادامه)
160 بيمار مبتلا به ايدز در مازندران
(ادامه)
آتش گرفتن يكدستگاه اتوبوس در جاده هراز
(ادامه)
دستگيري ۴۴۵‬تبعه افغان در استان گلستان
(ادامه)
تدوين طرح جامع آب در مازندران
(ادامه)
وقتي سگهاي گرسنه صاحبش را مي درند !
(ادامه)
زمين، مشكل اصلي اجراي طرح‌هاي كشاورزي در مازندران
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز قائمشهر
(ادامه)
گزارش هاي خبرنگار شمال نيوز حاكي از آن است كه روح الله قهرماني معاون عمراني سابق استاندار مازندران و استاندار فعلي گيلان در حال رايزني هايي براي جذب و انتقال برخي از مديران فعلي استان مازندران به استانداري گيلان است. به گفته برخي منابع آگاه عبدا... مديران مازندراني در‌‌ راه استانداري گيلان !؟
گزارش هاي خبرنگار شمال نيوز حاكي از آن است كه روح الله قهرماني معاون عمراني سابق استاندار مازندران و استاندار فعلي گيلان در حال رايزني هايي براي جذب و انتقال برخي از مديران فعلي استان مازندران به استانداري گيلان است. به گفته برخي منابع آگاه عبدا...(ادامه)
تالاب انزلي يا مرداب ، انتخاب با ما است
(ادامه)
قطع فيبر نوري و اختلال در ارتباطات گلستان
(ادامه)
جایزه برای یافتن مرده یا زنده سفیر خزر
(ادامه)
با توجه به گذشت حدود 10 سال از فعالیت محل دائمی نمایشگاه های استان و عدم رعایت استانداردهای لازم نمایشگاهی از سوی شرکت نمایشگاهی ذیربط ، پیشنهاد سرمایه گذاری در محل دائمی جدید نمایشگاهی استان که واقع در ... نمایشگاه بین المللی مازندران به ساری انتقال می یابد
با توجه به گذشت حدود 10 سال از فعالیت محل دائمی نمایشگاه های استان و عدم رعایت استانداردهای لازم نمایشگاهی از سوی شرکت نمایشگاهی ذیربط ، پیشنهاد سرمایه گذاری در محل دائمی جدید نمایشگاهی استان که واقع در ...(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
پنج كشور ساحلي درياي خزر براي اولين مرتبه و در يك اعلاميه ‪ ۲۵‬بندي درباره مهم‌ترين مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تفاهم كردند متن كامل اعلاميه اجلاس سران كشورهاي ساحلي خزر
پنج كشور ساحلي درياي خزر براي اولين مرتبه و در يك اعلاميه ‪ ۲۵‬بندي درباره مهم‌ترين مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تفاهم كردند(ادامه)
استاندار:مازندرانيها بايد بلندمرتبه‌سازي را بپذيرند
(ادامه)
مخالفت شوراي شهرقائمشهر با انتقال نمايشگاه بين المللي
(ادامه)
دستگيري پنج تبعه افغاني غيرمجاز در بندرگز
(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
قتل جوان بابلسري بخاطر رابطه نامشروع
(ادامه)
نگراني مردم رشت از بروز شايعه بيماري وبا
(ادامه)
گزارشي از آزار دختران به ‌بهانه جن گيري
(ادامه)
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ... سارق مكالمات تلفني50 ميليون تومان به جيب زد
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
گيلان، منطقه‌اي زيبا با دنيايي محروميت(گزارش)
(ادامه)
نقد فيلم جنگي" رنجر " در ساري
(ادامه)
درحاليکه هنوز بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در استانهاي شمالي کشور به طور کامل برطرف نشده، سازمان حفاظت محيط زيست طي دستورالعملي صدور پروانه عادي شكار پرندگان وحشي در اين استان را صادر کرده ... با وجود آنفلوآنزا، شکار پرندگان در گيلان آزاد شد
درحاليکه هنوز بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در استانهاي شمالي کشور به طور کامل برطرف نشده، سازمان حفاظت محيط زيست طي دستورالعملي صدور پروانه عادي شكار پرندگان وحشي در اين استان را صادر کرده ...(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.