.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اهدای 1میلیون سی سی خون درمازندران
(ادامه)
پس از آنکه باشگاه پاس تهران از ابتدای لیگ هفتم از تهران به همدان منتقل شد و تحت عنوان تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد گفته می شود احتمالا بزودی باشگاه صباباتری نیز به استان گلستان منتقل خواهد شد.اين خبر در شرایطی به بیرون درز پیدا کرده ... احتمال انتقال تيم صباباتری به استان گلستان
پس از آنکه باشگاه پاس تهران از ابتدای لیگ هفتم از تهران به همدان منتقل شد و تحت عنوان تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد گفته می شود احتمالا بزودی باشگاه صباباتری نیز به استان گلستان منتقل خواهد شد.اين خبر در شرایطی به بیرون درز پیدا کرده ...(ادامه)
زایمان دشوار در برف
(ادامه)
هشدار فرماندار گرگان به سوء‌استفاده افراد سودجو از شرايط قطع گاز
(ادامه)
وحید احمدی آرا با چشمانی کاملاً بسته / سخنی با استاندار(ديدگاه)
وحید احمدی آرا (ادامه)
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد... عذرخواهی وزیر نفت از مردم
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد...(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
ليست کاندیدای مجلس هشتم از منطقه رودسر
(ادامه)
3 نفر در فومن دچار گاز گرفتگي شدند
(ادامه)
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود. تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود.(ادامه)
مرد غارنشين فومني در محاصره برف
(ادامه)
انتشار گاز و خفگي 13 نفر در چويبار
(ادامه)
نیمه های شب گذشته سالگرد عملیات کربلای 5 در کربلای شلمچه بود. یاد حماسه آفرینان آن عملیات را گرامی می داریم. کربلای 5 یکی از شاه بیت های حماسه آفرینان کشور بود ... ضد انقلاب كه در يكي از روستاهاي اطراف كمين كرده بودند نيمه شب به مقر ما حمله كرد . آنها دو نفر از همرزمان ما را دستگير و با بريدن سر آنها و گذاشتن سر خونين آنان بر روي كيسه خواب،... دو سالي كه از تاريخ دفاع مقدس محو شد...
نیمه های شب گذشته سالگرد عملیات کربلای 5 در کربلای شلمچه بود. یاد حماسه آفرینان آن عملیات را گرامی می داریم. کربلای 5 یکی از شاه بیت های حماسه آفرینان کشور بود ... ضد انقلاب كه در يكي از روستاهاي اطراف كمين كرده بودند نيمه شب به مقر ما حمله كرد . آنها دو نفر از همرزمان ما را دستگير و با بريدن سر آنها و گذاشتن سر خونين آنان بر روي كيسه خواب،...(ادامه)
در جلسه ستادمركزي حواث غيرمترقبه كشور مقرر شد تا به منظور تامين گاز مصرفي خانگي به‌ويژه درمازندران، مصرف گاز دربخش صنايع ازجمله كارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان كه گاز زيادي مصرف مي‌كنند قطع و به تدريج به اين استان منتقل شود... نماينده ويژه رييس جمهور :مشكل گاز مازندران امشب حل ميشود
در جلسه ستادمركزي حواث غيرمترقبه كشور مقرر شد تا به منظور تامين گاز مصرفي خانگي به‌ويژه درمازندران، مصرف گاز دربخش صنايع ازجمله كارخانه ذوب آهن و فولاد اصفهان كه گاز زيادي مصرف مي‌كنند قطع و به تدريج به اين استان منتقل شود...(ادامه)
كمبود گاز در استان‌هاي شمالي به زودي برطرف مي‌شود
(ادامه)
وزير كشور از اعزام هياتي از طرف رئيس جمهور براي رفع ‌مشكل مازندران خبر داد
(ادامه)
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ... تجمع چند روزه مردم قائمشهر در مقابل فرمانداري
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ...(ادامه)
6 محور ارتباطي در گيلان هنوز مسدود است
(ادامه)
درگيري در مسابقه راه ساري و فولاد سپاهان
(ادامه)
گاز به واحدهای صنعتی و CNG مازندران رسید
(ادامه)
گاز نیروگاه شهيد سليمي نکا قطع است
(ادامه)
نا آرامی در بندرترکمن
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
رفع مشكل كمبود گاز استانهاي شمالي
(ادامه)
كمبود زمين مانع پيشرفت طرح‌ها در مازندران
(ادامه)
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد. اقدام اخير ترکمنستان: اختلال فني يا شيطنت سرد؟
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد.(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
دستگيري سارق7ميلياردي ويژه تاجران در كلاردشت
(ادامه)
قتل يك مرد 50 ساله در بابل
(ادامه)
مازندران در سامانه كيفي آموزشي كشور سوم شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.583 seconds.