.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با افزايش گرماي هوا و رطوبت نسبي، حمله شبانه «دراكولا» صدها نفر از مردم مناطق مختلف استان گيلان را مجروح كرد.دراين فصل بسياري از ساكنان استان گيلان، از حمله خاموش غافلگيرانه اين موجود وحشتناك مجروح ... حمله «دراكولا» به مردم گيلان
همزمان با افزايش گرماي هوا و رطوبت نسبي، حمله شبانه «دراكولا» صدها نفر از مردم مناطق مختلف استان گيلان را مجروح كرد.دراين فصل بسياري از ساكنان استان گيلان، از حمله خاموش غافلگيرانه اين موجود وحشتناك مجروح ...(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
تمشك ميوه خودرو و فصلي طبيعت شمال(گزارش)
(ادامه)
آمار تکان دهنده مصرف کراک دررشت
(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
فرار نوعروس از خانه داماد
(ادامه)
اين طرح در 5 مرحله به اجرا درمي آيد كه مرحله نخست آن در حال انجام است.در اجراي اين طرح اطلاعات موردنياز مراكز بهداشتي و درماني اماكن عمومي، خانوارها به صورت آنلاين در اختيار كاربران پایلوت نظام سلامت الكترونيكي كشور در مازندران
اين طرح در 5 مرحله به اجرا درمي آيد كه مرحله نخست آن در حال انجام است.در اجراي اين طرح اطلاعات موردنياز مراكز بهداشتي و درماني اماكن عمومي، خانوارها به صورت آنلاين در اختيار كاربران (ادامه)
16غرق شده سواحل مازندران درسال جاري
رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي مازندران اعلام كرد: از ابتداي امسال تاكنون ‪ ۱۶‬نفر در سواحل درياي خزر در اين استان غرق شدند.(ادامه)
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند... قاچاق مرواريد سياه، حيات درياي خزر را تهديد مي‌كند
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند...(ادامه)
شهر آمل تنها يك پزشك متخصص قلب دارد
وجود فقط يك پزشك متخصص قلب در شهرستان 340 هزار نفري آمل، مشكلات زيادي را براي بيماران قلبي اين شهرستان به وجود آورده و به نوعي سلامت آنها را تهديد مي‌كند.(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
مازندران نيازمندترين استان به گروههای خونی
رييس سازمان انتقال خون استان مازندران گفت: مازندران با داشتن 4 هزار بيمار خاص که 3 هزار نفر آنان را بيماران تالاسمى تشکيل مى‌دهند، يکى از نيازمندترين استان‌ها به خون است. (ادامه)
تقی غلامی گل گاو زبان (borago officinalis)(گزارش)
تقی غلامی(ادامه)
مشکلات بيماران ام اس در غرب مازندران
مسوول اجرايي انجمن حمايت از بيماران ام.اس غرب مازندران گفت : بيماران ام.اس اين منطقه ماهانه بيش از ‪ ۵۰۰‬عدد آمپول آوونكس نياز دارند ولي‌اكنون اين آمپول كمتر از ‪ ۲۰‬عدد به صورت سهميه به اين انجمن داده مي‌شود.(ادامه)
عيادت استاندار مازندران از دانشجويان مصدوم پيام نور ساري
استاندار مازندران امروز براي سومين بار با حضور در 4 بيمارستان شهرستان ساري از مصدومان دانشگاه پيام نور ساري عيادت كرد و از نزديك در روند درمان و بهبودي آنها قرار گرفت.(ادامه)
مازندران رتبه سوم آلودگي موادمخدر كشور
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : در سال گذشته ‪ ۹۰‬باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان شناسايي و متلاشي شد. (ادامه)
طرح کنترل سلامت والدين شهدا در گلستان
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان گفت: طرح پايش (كنترل) سلامت والدين شهدا براي نخستين بار در گلستان آغاز شد. (ادامه)
خريد و فروش سهام عدالت وجاهت قانوني ندارد
توزيع سهام عدالت از اقدامات مثبت دولت نهم در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي جامعه بوده كه دقت عمل در شناسايي افراد واقعي، مي تواند طعم شيرين عدالت را بهتر در جامعه پياده كند.(ادامه)
رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت:‌ براي نخستين بار در كشور نظام سلامت الكترونيكي به صورت پايلوت در بابلسر اجرا مي‌شود‌.با اجراي اين طرح مسئولان اجرايي و كاربران اينترنتي از تمامي اطلاعات مورد نياز مراكز بهداشتي و درماني پایلوت نظام سلامت الکترونیکی کشور در بابلسر
رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت:‌ براي نخستين بار در كشور نظام سلامت الكترونيكي به صورت پايلوت در بابلسر اجرا مي‌شود‌.با اجراي اين طرح مسئولان اجرايي و كاربران اينترنتي از تمامي اطلاعات مورد نياز مراكز بهداشتي و درماني(ادامه)
سوانح شايع‌ترين عوامل مرگ و مير در گلستان
شهريار سمناني در جلسه مطبوعاتي در گرگان افزود: حوادث و سوانح با 880 مورد و سرطان‌ها با 610 مورد شايع‌ترين عوامل مرگ و مير در گلستان هستند. وي تصريح كرد: در سال گذشته (ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
انتقاد از عدم ارائه خدمات بيمه اي به جانبازان
بهداشت و درمان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگرگان گلستان، از دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بيمه تامين اجتماعي گلستان در خصوص خدمات بيمه اي ندادن به جانبازان شيميايي كه هنوز تحت پوشش بنياد قرار نگرفتند، انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل ار فارس دکتر محمد حقيقي افزود: بر اساس (ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند... محسن رضائي و اعلام بازگشت فرزندش از آمريكا
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند...(ادامه)
در مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده‌ايم
شمال نیوز/ رييس كل دادگستري مازندران با بيان اينكه اكنون كشفيات مواد مخدر از گرم گذشته به صدها كيلو رسيده است ، گفت : اين نشانه عدم موفقيت در امر مبارزه با توزيع ، پيشگيري و درمان ناهنجاري مواد مخدر است.(ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
نامه كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به وزيررفاه
كانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحيه يك ساري در نامه اي سرگشاده به عبدالرضا مصري وزير رفاه و تأمين اجتماعي خواستار تحقق وعده هاي دولت در حمايت از حقوق مسلم بازنشستگان و رسيدگي به مشكلات آنان شدند.(ادامه)
بیمه عزاداران امام حسين(ع) در گيلان
رئيس روابط عمومي اداره كل ارشاد اسلامي گيلان گفت:تمامي اعضاي هيات تكاياي مذهبي در استان بيمه مي‌شوند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.518 seconds.