.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چه کساني از هاوايي، مدرک گرفتند؟
(ادامه)
امروز اگر هر كس رئيس جمهور شود حتي با 40 ميليون راي مشكلات زيادي پيش‌روي خواهد داشت و در اين صورت خانواده امام مورد تهاجم قرار مي‌گيرند براي نان مردم، گوشت مردم و درمان مردم و من موافق نيستم... مخالف حضور سيدحسن خميني در انتخابات هستم
امروز اگر هر كس رئيس جمهور شود حتي با 40 ميليون راي مشكلات زيادي پيش‌روي خواهد داشت و در اين صورت خانواده امام مورد تهاجم قرار مي‌گيرند براي نان مردم، گوشت مردم و درمان مردم و من موافق نيستم...(ادامه)
عیادت احمدی‌نژاد از همسر امام خمینی
(ادامه)
روشی برای درمان افسردگی
(ادامه)
در پي شايعه تخریب بازار روز ابن سينا شهرستان آمل كه با هدف اجراي طرح 35 متري خيابان نور اين شهر انجام مي شود دست فروشان اين بازار از وحشت آواره شدن دست به دامن مسئولان شدند.آنان در آخرين مرحله از اعتراضات خود در پشت درهاي... شايعه تخريب یک بازار و نگرانی دستفروشان آملي
در پي شايعه تخریب بازار روز ابن سينا شهرستان آمل كه با هدف اجراي طرح 35 متري خيابان نور اين شهر انجام مي شود دست فروشان اين بازار از وحشت آواره شدن دست به دامن مسئولان شدند.آنان در آخرين مرحله از اعتراضات خود در پشت درهاي...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه
(ادامه)
جديدترين استفتائات از مقام معظم رهبری(يادداشت)
(ادامه)
نگاهي به مصرف داروهاي اعتيادآور و نحوه عرضه آن در داروخانه‌هاي گيلان
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
عرضه بنزین سوپر 150 تومانی از اول مهر
(ادامه)
بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان مازندرانی
(ادامه)
کمربند سرطان مري از چين شروع شده و از شمال کشور ما نيز رد مي شود. در واقع حاشيه اي از درياي مازندران نيز در کمربند سرطان مري قرار گرفته و جزو مناطقي محسوب مي شود که شيوع اين سرطان در آن جا زياد است... کمربند سرطان مري در شمال ايران
کمربند سرطان مري از چين شروع شده و از شمال کشور ما نيز رد مي شود. در واقع حاشيه اي از درياي مازندران نيز در کمربند سرطان مري قرار گرفته و جزو مناطقي محسوب مي شود که شيوع اين سرطان در آن جا زياد است...(ادامه)
کسری بودجه 33 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
بیماری وبا در گیلان مشاهده نشده است
(ادامه)
"وبا" جان چهار نفر را گرفت
(ادامه)
گلستان قطب سرطان مري در جهان
(ادامه)
توصيه‌ وزارت‌بهداشت براي پيشگيري‌از وبا درسفر
(ادامه)
نماینده ساری در شوراي عالي جمعيت هلال احمر
(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار
(ادامه)
بهشهری ها سالانه دو بار به بیمارستان ميروند
(ادامه)
مازندران مشكل اشتغال فارغ‌التحصيلان فيزيوتراپي ندارد
(ادامه)
تاكيد نماينده ولي فقيه در مازندران بر توسعه همه جانبه استان
(ادامه)
محمدرضا فهيمي هوادار هشت ساله تيم فوتبال پرسپوليس كه براي ديدن مسابقه اين تيم با شموشك از قائمشهر به ساري در حال حركت بود، بر اثر سانحه اتوميبل از ناحيه گردن قطع نخاع شده و هم اكنون به مدت هشت سال در بيمارستان امام خميني ساري در بخش اي سي يو ... محمدرضا 8 سال در انتظار پزشک مهربان !
محمدرضا فهيمي هوادار هشت ساله تيم فوتبال پرسپوليس كه براي ديدن مسابقه اين تيم با شموشك از قائمشهر به ساري در حال حركت بود، بر اثر سانحه اتوميبل از ناحيه گردن قطع نخاع شده و هم اكنون به مدت هشت سال در بيمارستان امام خميني ساري در بخش اي سي يو ...(ادامه)
وزير پيشنهادي اقتصاد و ديدگاه نماينده‌ ي مردم آمل
(ادامه)
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد... ذولفقار علي در دستان استاندار مازندران !!
استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد...(ادامه)
آغاز بکار پليس محله درشهرهاي استان گلستان
(ادامه)
خدا را شاكرم نعمت خدمت گزاري به مردم عزيز و شريف را در طول قريب به 31 ماه به من عطا فرمود . مردمي مؤمن ، با وفا و صبور ولايت مدار، عاشق امامت و ولايت آنهم در خدمتگزاري خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، جانبازان  و رزمندگان  دوران دفاع مقدس.- خدا را شاكرم نعمت ادب و اخلاق و فهمي را به من عطا فرمود كه تلاش داشته باشم ... متن سخنراني مهندس شفقت در مراسم توديع
خدا را شاكرم نعمت خدمت گزاري به مردم عزيز و شريف را در طول قريب به 31 ماه به من عطا فرمود . مردمي مؤمن ، با وفا و صبور ولايت مدار، عاشق امامت و ولايت آنهم در خدمتگزاري خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس.- خدا را شاكرم نعمت ادب و اخلاق و فهمي را به من عطا فرمود كه تلاش داشته باشم ...(ادامه)
اكنون دادن يك تسهيلات 50 ميليوني با دادن تسهيلات 50 ميلياردي هيچ فرقي ندارد و ضمن اينكه اين پرداخت‌ها انحصاري است. دولت در حال طراحي است تا به اين ساختار نظم بدهد تا وزرا و مسئولان اقتصادي و بانكي درست بتوانند مديريت كنند. بايد عقود اسلامي دقيق انجام شود و اين كار با خلوت شدن كار بانك‌ها مقدور خواهد بود... طرح تحول اقتصادي از زبان رئيس جمهور
اكنون دادن يك تسهيلات 50 ميليوني با دادن تسهيلات 50 ميلياردي هيچ فرقي ندارد و ضمن اينكه اين پرداخت‌ها انحصاري است. دولت در حال طراحي است تا به اين ساختار نظم بدهد تا وزرا و مسئولان اقتصادي و بانكي درست بتوانند مديريت كنند. بايد عقود اسلامي دقيق انجام شود و اين كار با خلوت شدن كار بانك‌ها مقدور خواهد بود...(ادامه)
تركيب هيات رييسه کمیسیون های مجلس
(ادامه)
امكان‌سنجي از 10 پروژه نانوتكنولوژي در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.