.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات ... سريال تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد مجدد از دولت
در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات ...(ادامه)
دفاع مديركل امور مجلس بنيادشهيد و امور ایثارگران ازلايحه‌جامع خدمات‌رساني ايثارگران
مدير كل امور مجلس بنياد شهيد و امور ايثارگران درپي بررسي لايحه جامع خدمات‌رساني ايثارگران در مجمع تشخيص مصلحت نظام و عودت آن به مجل‌س شوراي اسلامي به دفاع از اين لايحه پرداخت.(ادامه)
با حضور رئيس سازمان، معاونت بهداشت درمان و هشت تن از پزشكان منتخب استان كه خوشبختانه همگي از قشر ايثارگر و رزمنده مي باشند  با ابلاغ مسئوليت ها و آئين نامه ها و كسب مجوز از مركز، اولين كميسيون پزشكي تعيين درصد جانباز استان مازندران با حضور پزشكان استان در تاريخ 18 و 19 بهمن در ساري برگزار مي گردد.
تعیین درصد جانبازان با حضور پزشکان مازندرانی
با حضور رئيس سازمان، معاونت بهداشت درمان و هشت تن از پزشكان منتخب استان كه خوشبختانه همگي از قشر ايثارگر و رزمنده مي باشند با ابلاغ مسئوليت ها و آئين نامه ها و كسب مجوز از مركز، اولين كميسيون پزشكي تعيين درصد جانباز استان مازندران با حضور پزشكان استان در تاريخ 18 و 19 بهمن در ساري برگزار مي گردد. (ادامه)
170میلیارد تومان کسرى بودجه در آموزش‌وپرورش مازندران‌
(ادامه)
كشف باند بزرگ سرقت خودرو با نام اداره دولتي در مازندران
(ادامه)
زایمان دشوار در برف
(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
معتادان با كلاس در مازندران !
(ادامه)
كلينيك نيمه وقت!
(ادامه)
انتقاد امام جمعه كلاردشت از دانشگاه علوم پزشكي مازندران
(ادامه)
رييس كل دادگستري استان گيلان: زندان اثر مثبت ندارد
(ادامه)
برگزاری مسابقه "ميرزا كي بود و چه كرد؟" در گيلان
(ادامه)
وزير بهداشت، در حاشيه بازديد از طرح‌هاي سلامت الكترونيك بابلسر افزود: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود. خطر آنفلوانزاي مرغي در كشور ، مردم هوشيار باشند
وزير بهداشت، در حاشيه بازديد از طرح‌هاي سلامت الكترونيك بابلسر افزود: طرح نظام سلامت كه به صورت كامل در شهرستان بابلسر در حال اجرا است از ماموريت هاي مهم وزارت بهداشت محسوب مي شود.(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
اين سفر برايم بسيار مهم بود زيرا به عنوان يك پزشك محقق و به عنوان نماينده جامعه پزشكي  و دانشگاهي كشور، فراتر به عنوان فرستاده اي از ملت و فرهنگ بزرگ ايراني مي بايست پيام مهم و ارزنده علمي را به پزشكان و محققان فرانسوي ابلاغ كنم. كه منطبق بر معيارها و استانداردهاي علمي دنيا ... پيام جانبازان شيميايي از مازندران تا فرانسه
اين سفر برايم بسيار مهم بود زيرا به عنوان يك پزشك محقق و به عنوان نماينده جامعه پزشكي و دانشگاهي كشور، فراتر به عنوان فرستاده اي از ملت و فرهنگ بزرگ ايراني مي بايست پيام مهم و ارزنده علمي را به پزشكان و محققان فرانسوي ابلاغ كنم. كه منطبق بر معيارها و استانداردهاي علمي دنيا ...(ادامه)
 در حاشيه  جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات  اعتراض نمود... استاندار مازندران و اعتراض به عملکرد ضعيف دستگاه‌ها
در حاشيه جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات اعتراض نمود...(ادامه)
صدا و سیما و ویرانی خانه کعبه !!
(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
مازندران استاني براي آزمودن مديران
مازندران از جمله استانهايي است كه شايد بتوان گفت: متاسفانه در طول سالهاي گذشته درصد ماندگاري مديران لايق وقوي در آن بسيار پايين بوده است. شايد اين مطلب موجب رنجش خاطر برخي مديران فعلي استان شود ولي چه مي توان گفت كه حقيقت همواره تلخ بوده وخواهد بود ...(ادامه)
90 پرونده كودك و همسر آزاري در گيلان
(ادامه)
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد... سانحه رانندگي براي قوي‌ترين مرد جهان
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد...(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
پدر 60 ساله اين كودك كه پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شد، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت چندين سال فرزندي سالم به ما عطا كرده و نامش را محمد گذاشتيم... زن 55 ساله آملي صاحب فرزند شد
پدر 60 ساله اين كودك كه پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شد، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت چندين سال فرزندي سالم به ما عطا كرده و نامش را محمد گذاشتيم...(ادامه)
توضيحات برق گلستان درباره برق‌گرفتگي يك فيلمبردار
(ادامه)
ممنوعيت عرضه قليان در ميهمانخانه هاى شمال
(ادامه)
مصطفي كرمي فيلمبردار مصدوم كه بر اثر حادثه‌اي در حين فيلمبرداري دو دست و تمامي انگشتان پاي خود را از دست داده است، با نگارش نامه‌اي خطاب به دفتر رياست جمهوري، خواستار حمايت احمدي‌نژاد شد. اين فيلمبردار جوان ... دست‌هاي قطع شده به سوي مرگ مي‌روند
مصطفي كرمي فيلمبردار مصدوم كه بر اثر حادثه‌اي در حين فيلمبرداري دو دست و تمامي انگشتان پاي خود را از دست داده است، با نگارش نامه‌اي خطاب به دفتر رياست جمهوري، خواستار حمايت احمدي‌نژاد شد. اين فيلمبردار جوان ...(ادامه)
نگاهي به وضعيت درخت گردو در جنگل‌هاي شمال (ديدگاه)
(ادامه)
اورژانس اجتماعی راه اندازی می شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.454 seconds.