.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستگیری 3 سارق احشام با 25 فقره سرقت
فرمانده انتظامی جویبار از دستگیری سه نفر سارق احشام و اعتراف به بیش از 25 فقره سرقت در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۷ دی
(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز :حقوقدان ساروی با انتشار نقدی تفصیلی ، به دعوت شورای اسلامی شهر ساری از برخی معاونین و مدیران سازمان های تابعه شهرداری که به نوعی فرصت سوزی در جلسات این شورا به شمار می رود ایرادات قانونی وارد کرد ..... تذکر حقوقدان ساروی به اقدامات مغایر قانون شورای شهر ساری
شمال نیوز : شمال نیوز :حقوقدان ساروی با انتشار نقدی تفصیلی ، به دعوت شورای اسلامی شهر ساری از برخی معاونین و مدیران سازمان های تابعه شهرداری که به نوعی فرصت سوزی در جلسات این شورا به شمار می رود ایرادات قانونی وارد کرد .....(ادامه)
مهمترین راه جبران کمبود ویتامین D
محمدی غنی سازی شیر را بهترین راه جبران کمبود ویتامین دی در بدن دانست.(ادامه)
عکس/ شناسنامه پوتین
پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2018 روسیه ثبت‌نام کرد.تصویری از شناسنامه وی هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
شمال نیوز : از شعاع وجودی ولایت است که ایران اسلامی به‌عنوان لنگرگاه منطقه خاورمیانه عمل می‌کند. رهبری و ولایت‌فقیه کانون ثبات و امنیت ایران اسلامی است. جدا شدن از رهبری ناامنی و بی‌ثباتی را به بار می‌آورد و همراهی با ولایت آرامش و امنیت را شکل می‌دهد..... « 9 دی » یک معجزه بود ؛ قدر امنیت و آرامش را بدانیم
شمال نیوز : از شعاع وجودی ولایت است که ایران اسلامی به‌عنوان لنگرگاه منطقه خاورمیانه عمل می‌کند. رهبری و ولایت‌فقیه کانون ثبات و امنیت ایران اسلامی است. جدا شدن از رهبری ناامنی و بی‌ثباتی را به بار می‌آورد و همراهی با ولایت آرامش و امنیت را شکل می‌دهد.....(ادامه)
سردار سلیمانی میهمان مراجع قم (عکس)
سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار کرد. (ادامه)
جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جاده چالوس ساعت ۱۷ فردا یکطرفه می‌شود.(ادامه)
هیچ خاویاری از دریای خزر صادر نمی‌شود/مشکل آب شرب و کشاورزی جدی است
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۴ حدود ۶ هزار تن خاویار از دریای مازندران صادر می‌شد ولی امروز هیچ خاویاری از دریای خزر صادر نمی‌شود که دلیل این وضعیت آن را وزیر کشور باید جواب دهد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه 16 سال کاراته کار می‌کنم ولی هنوز زیر حمایت مالی پدرم هستم، افزود: برای یک جوان 22 ساله با این موقعیت ورزشی که عضو تیم ملی است این وضعیت خوب نیست..... روایت خانه نشینی ملی پوش مازنی کاراته و دیدار خشک و خالی مسئولان ورزش استان !
شمال نیوز : عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه 16 سال کاراته کار می‌کنم ولی هنوز زیر حمایت مالی پدرم هستم، افزود: برای یک جوان 22 ساله با این موقعیت ورزشی که عضو تیم ملی است این وضعیت خوب نیست.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افزایش تدریجی دما در مازندران
آسمان مازندران امروز صاف همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هشدار داد: برخی از مقامات سابق کشور برای راه انداختن فتنه ای دیگر تلاش می کنند.

من اگر جای این آقا بودم بعد از تشر رهبری آرزو می‌کردم اصلا زنده نباشم / حالا این آقا اپوزیسیون نظام شده است
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هشدار داد: برخی از مقامات سابق کشور برای راه انداختن فتنه ای دیگر تلاش می کنند. (ادامه)
پسری که حین گریختن از زلزله اسیر مین شد+عکس
زلزله کرمانشاه عشایر زنگنه را زودتر از همیشه به خوزستان کشاند. دانیال و خانواده‌اش از لرزش زمین جان سالم به در بردند اما نمی‌دانستند در فکه مین باقیمانده از جنگ در انتظارشان است.(ادامه)
ناطق نوری کاندیدای 1400 اصولگرایان؟
(ادامه)
پس از صحبت‌های امروز رهبری انقلاب ، علی اکبر جوانفکر از جمله یاران احمدی‌نژاد که این روزها انتقادات تندی به بخش‌های مختلف نظام وارد می‌کنند، در کانال تلگرامی‌اش یادداشتی منتشر کرد و ادعا کرد .... جوانفکر: کجا رهبری اسم احمدی نژاد را بردند؟/شما دارید حرف بی‌بی‌سی را تکرار می‌کنید/ تحلیل من این بود که مقصود رهبری دولتمردان روحانی است
پس از صحبت‌های امروز رهبری انقلاب ، علی اکبر جوانفکر از جمله یاران احمدی‌نژاد که این روزها انتقادات تندی به بخش‌های مختلف نظام وارد می‌کنند، در کانال تلگرامی‌اش یادداشتی منتشر کرد و ادعا کرد ....(ادامه)
آیا عرق کردن کالری می‌سوزاند؟
برخی از افراد ادعا می کنند که فعالیت های پرانرژی همچون یوگای بیکرام به شما اجازه می دهد در یک ساعت بیش از ۱۰۰۰ کالری بسوزانید اما این ادعا درست نیست. یکی از مطالعات موجود نشان می دهد در یک فعالیت ۹۰ دقیقه ای یوگای بیکرام، زنان به طور متوسط تنها ۳۳۰ کالری و مردان ۴۶۰ کالری سوزانده اند. این مقدار معادل با پیاده روی سریع ۳.۵ مایلی در ساعت است.(ادامه)
حفظ قدرت بینایی با نوشیدن چای داغ
تحقیق جدید نشان می دهد نوشیدن یک فنجان چای داغ در بعدازظهر به تقویت قوه بینایی کمک می کند.(ادامه)
اقتصاد امن از نگاه محسن رضایی
(ادامه)
وقوع زلزله‌های پیاپی در کشور و عکس‌العمل‌های متعدد مردم در نحوه برخورد با آن نشان داده است که یکی از حلقه‌های مفقوده اصلی در چرخه مدیریت بحران زلزله آموزش‌های عمومی مردم در برابر زلزله است.

آموزش‌های عمومی حلقه‌ مفقوده در مدیریت بحران زلزله(يادداشت)
وقوع زلزله‌های پیاپی در کشور و عکس‌العمل‌های متعدد مردم در نحوه برخورد با آن نشان داده است که یکی از حلقه‌های مفقوده اصلی در چرخه مدیریت بحران زلزله آموزش‌های عمومی مردم در برابر زلزله است. (ادامه)
فرماندار بابل:مشکل تولید باحاشیه پردازی حل نخواهدشد
(ادامه)
کیفرخواست قاتل سریالیِ زنان گیلانی صادر شد
کیفرخواست علیه قاتل سریالی زنان در گیلان صادر شد و این مرد که هشت زن را به قتل رسانده است، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود. (ادامه)
کتک‌ خوردن محیط‌بان گلستانی از شکارچیان غیر مجاز
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: محیط بان گرگانی توسط شکارچی غیر مجاز در یکی از روستاهای اطراف گرگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجروح شد. (ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند.


کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/نمیشود یک دهه همه کاره کشور باشد بعدش مخالف خواند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. (ادامه)
دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب (عکس)
در آستانه‌ی هشتمین سالگرد حماسه‌ی نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، هزاران نفر از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
با مصرف روزانه ۵ میوه، چاق نمی‌شوید!
خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.(ادامه)
جدول/ قیمت‌ ارزان‌ترین خودروهای بازار
(ادامه)
پاییز و بی‌خبری از بارش باران/ بارش‌هی که چنگی به دل نزد
مازندرانی‌ها امسال را با استرس تنش آبی آغاز کردند؛ به‌طوری‌که کاهش بارش در تابستان امسال بسیار محسوس بوده وحتی جنگل‌های مازندران نیز از این استرس دور نبودند بلکه خزان زودرس را تجربه کردند.(ادامه)
با این ۵ روش به تقویت حافظه‌تان کمک کنید
اگر استراتژی خاصی برای مدیریت استرس خود ندارید، نفس عمیق کشیدن، مدیتیشن، یوگا و یک رویکرد ذهنی مناسب نسبت به زندگی می‌تواند کمک کننده باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.