.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سالن تخصصی تئاتر در ساری افتتاح شد
سالن تخصصی تئاتر با حضور استاندار مازندران، مسؤولان استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.(ادامه)
تاثیر خبر افزایش حامل‌های انرژی در بودجه 97 بر بازار و قیمت‌ها
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه 97 تأثیر خود را بر بازار و قیمت‌ها گذاشت.(ادامه)
یازدهمین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
یازدهمین جلسه شورای شهر ساری با حضور مهدی عبوری شهردار مرکز مازندران و با موضوع پروژه‌های پیش روی این شهرداری برگزار شد.(ادامه)
دیدار رهبر انقلاب با خانواده یک شهید مسیحی در شب گذشته+عکس
امام خامنه‌ای شب گذشته به دیدار خانواده یک شهید ارمنی رفتند. جزئیات این دیدار را یک مجری تلویزیونی منتشر کرده است.(ادامه)
آتش‌سوزی در جنگل‌های امامزاده عبدالله
رئیس اداره منابع طبیعی آمل از آتش‌سوزی در جنگل‌های امامزاده عبدالله آمل خبر داد.(ادامه)
روستای قارن‌سرا؛ دیار مردمان خون‌گرم
روستای «قارن‌سرا» یكی از روستاهای خوش آب‌و هوای مازندران است كه در 70 كیلومتری شهرستان ساری از توابع بخش دودانگه و در دهستان فریم واقع شده است.این روستا از شمال و جنوب به جنگل‌های انبوه، دره‌ها و كوه‌ها، از شرق به زمین‌های كشاورزی و از غرب به روستای «لاجیم» سوادكوه محدود می‌شود. عمده‌ترین چشم‌انداز روستا پوشش‌های گیاهی و جنگلی است. قارن‌سرا به‌دلیل موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و جنس خاک دارای پوشش گیاهی خودرو، مراتع، چمنزارها و جنگل‌های انبوه است.(ادامه)
احکام بودجه براساس واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: احکام بودجه واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود.(ادامه)
8 دلیل احساس سرمای دائمی در انگشتان دست‌
افراد مبتلا به سندرم رینود اغلب سردی در انگشتان دست خود را تجربه می کنند. این مشکل با ایجاد محدودیت در رگ های خونی انگشتان مرتبط است، که آنها را نسبت به دما حساس می سازد.(ادامه)
مداح معروف مورد عمل جراحی قرار گرفت +عکس
روز گذشته سعید حدادیان مورد عمل جراحی قرار گرفته است و آن طور که فرزندش عنوان کرده وی با استراحت 4 هفته‌ای روبرو است و در این مدت نباید صحبت کند.(ادامه)
امروز؛ پایان مهلت استفاده از طرح کسر خدمت ایثارگری
مهلت ثبت نام کسر خدمت سربازی ایثارگری و جانبازی امروز به پایان می رسد.(ادامه)
شمال نیوز :  مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت زربال در همایش فصلی مدیران این شرکت بیان داشت : زربال به عنوان اولین و بزرگ ترین زنجیره تولید گوشت مرغ در کشور می‌بایست به سرعت مراحل رشد و توسعه کمی و کیفی خود را طی کند ..... توسعه کمی و کیفی « زربال » در دستور کار تیم مدیریتی
شمال نیوز : مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت زربال در همایش فصلی مدیران این شرکت بیان داشت : زربال به عنوان اولین و بزرگ ترین زنجیره تولید گوشت مرغ در کشور می‌بایست به سرعت مراحل رشد و توسعه کمی و کیفی خود را طی کند .....(ادامه)
سفر وزیر کشور به سمنان و معارفه استاندار جدید به تعویق افتاد
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان از موکول شدن آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان به روز دیگری خبرداد.(ادامه)
دستگیری عامل افیونی در شهرستان قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری عامل افیونی و کشف ۷ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مدیرکل دادگستری مازندران داغدار شد
پیام تسلیت رئیس شورای شهر ساری در پی درگذشت برادر رئیس کل دادگستری استان مازندران(ادامه)
خالص بدهی دولت ۲۶۸ هزار میلیارد تومان اعلام شد
بر اساس اطلاعات ارائه شده در کمیسیون تلفیق آخرین رقم بدهی دولت به بخشهای مختلف اقتصادی مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : شاعری افزود: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نتوانستند ایجاد اشتغال کنند و بازار محصولات تولیدی استان را سامان بدهند و تنظیم کنند، چه فرقی دارد این بخش مدیر داشته باشد یا خیر و بود و نبود آن‌ها چه فرقی دارد؟.... شاعری : استاندار تکلیف مدیران بی کفایت را هرچه سریع‌تر مشخص کند
شمال نیوز : شاعری افزود: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نتوانستند ایجاد اشتغال کنند و بازار محصولات تولیدی استان را سامان بدهند و تنظیم کنند، چه فرقی دارد این بخش مدیر داشته باشد یا خیر و بود و نبود آن‌ها چه فرقی دارد؟....(ادامه)
جزییات اعتراض در میدان ۱۷ شهریور آمل
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما باید بدانند که دشمن هیچ‌وقت به دنبال منافع و به سود ما کاری نمی‌کند.(ادامه)
میوه‌ای شگفت انگیز در درمان روماتیسم
شهلا جودت مسئول تغذیه مرکز بهداشت بجنورد اظهار کرد: انگور حاوی ویتامین‌های آ، سی و منیزیوم ، کلسیم، فسفر، آهن و پتاسیم است.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و ۶۰۰ نفر در این وزارتخانه به دولت ارسال شده است.



استخدام ۱۶۰۰ نیروی جدید در وزارت کشور/ اضافه شدن معاونت جدید در فرمانداری ها
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و ۶۰۰ نفر در این وزارتخانه به دولت ارسال شده است. (ادامه)
از درخواست مجدد از استاندار برای حضور در شورا تا لزوم جابجایی فروشگاه اتکا
در جلسه شورای شهر ساری تعدادی از اعضای شورا مجددا از استاندار خواستند تا در جلسه شورا حضور داشته باشد و تا مشکلات حل نشده که حق مردم است را پیگیری کنند.(ادامه)
شهردار ساری گفت: فعالیت عمرانی بوستان ولایت تمام شده و در حال تجهیز است و در چند روز آینده به رسانه‌ها اعلام و با حضور مردم افتتاح می‌شود. بوستان ولایت ساری تا چند روز آینده افتتاح می‌شود
شهردار ساری گفت: فعالیت عمرانی بوستان ولایت تمام شده و در حال تجهیز است و در چند روز آینده به رسانه‌ها اعلام و با حضور مردم افتتاح می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افزایش نسبی دما درمازندران
هوای مازندران امروز ۱۰ دی با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به «نفرت‌پراکنی» و «تشویق به خشونت»، از دسترس خارج شد.



کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد/ دومین و سومین کانال آمد نیوز هم از دسترس خارج شد
کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به «نفرت‌پراکنی» و «تشویق به خشونت»، از دسترس خارج شد. (ادامه)
دیروز در کدام شهرها تجمع برگزار شد و در آنها چه گذشت؟/ ویژگی مشترک تمامی تجمعات
ویژگی مشترک اکثر این تجمع‌ها حضور تعدادی اندک به عنوان هسته اصلی تجمع و برخورد معقول نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان بوده است. (ادامه)
چهره واقعی هوادار خانمی که روز گذشته با ریش وارد استادیوم آزادی شد/عکس
(ادامه)
بلایی که فقر آهن به سرمان می‌آورد!
آهن یک ماده معدنی است و وظیفه اصلی آن در بدن، رساندن اکسیژن موجود در هموگلوبین گلبولهای قرمز خون به سراسر بدن و کمک به سلولها در تولید انرژی لازم جهت انجام فعالیتهای روزانه است،آهن همچنین به دفع دی اکسید کربن نیز کمک می کند و فقر آهن پیامدهای زیادی برای بدن دارد.(ادامه)
با ۲۰ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟ +جدول
(ادامه)
عکس/ پیاده‌روی خانوادگی بشار اسد در حمص
منابع خبری تصویری از قدم زدن آزادانه رئیس جمهوری سوریه در روستاهای استان حمص به همراه اعضای خانواده را منتشر کردند.(ادامه)
بنزین ۱۵۰۰ تومانی منتفی شد
عضو کمیسیون تلفیق بودجه، با بیان اینکه دولت به دنبال تعدیل برخی هزینه ها در لایحه بودجه۹۷ می‌باشد، گفت:رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز از آمادگی دولت برای عرضه بنزین با قیمت۱۲۰۰تومان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.