.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بازداشت 52 نفر در تجمع غیر قانونی دیروز در مشهد
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از بازداشت 52 نفر در تجمع غیرقانونی دیروز در میدان شهدای مشهد خبر داد. (ادامه)
عجیب و غریب‌های بازی پرسپولیس - تراکتور!
این دو تیم دیدارهای پرگل با نتایج عجیب و غریب زیادی را داشته اند.(ادامه)
تصویری قدیمی از رهبر انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه
(ادامه)
تیراندازی در رامسر ۲ مصدوم برجای گذاشت
فردی با تیراندازی در یکی از کوچه های منتهی به میدان رامسر سبب مصدومیت دو نفر شد. (ادامه)
ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط سپاه مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران از ساخت و مرمت ۵۰۰ مسکن برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط سپاه کربلا خبر داد و گفت:سه روستای فرعی و دو روستای اصلی برای بازسازی به این نهاد واگذار شده است. (ادامه)
تصاویر/ یازدهمین همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات در گرگان
یازدهمین یادواره شهدا و همایش رزمندگان اطلاعات و عملیات لشکر 25کربلا دوران دفاع مقدس با حضور "سردار مهری"رییس پلیس راهور ناجا و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد .(ادامه)
حضور آیت‌الله حائری در کسوت خادمی کفشداری حرم کریمه اهل بیت
آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری سال‌ها در کفشداری حرم مطهر حضرت معصومه به عنوان خادم افتخاری فعالیت می‌کرد.(ادامه)
آبميوه ای زمستانی که توانایی حافظه شما را دو چندان می کند
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افرادی که روزانه ۶۰ میلی‌لیتر، یک چهارم لیوان آب برخى ميوه ها را مصرف می‌کنند از ابتلا به آلزایمر در امان می‌مانند. (ادامه)
خشونت شدید بازیکن استقلال که از چشم داور پنهان ماند +عکس
استقلال دیروز موفق شد همنام اهوازی خود را شکست داده تا به روند رو به رشد خود ادامه دهد. اما در صحنه ایی از این بازی هافبک آنها مستحق اخراج از زمین بود.(ادامه)
"اولین پیش‌فرض غلط احمدی‌نژاد این است که وی این تصور را دارد که به‌دلیل هزینه بالای برخورد نظام با او، از مصونیت برخوردار است و می‌تواند به‌راحتی پروژه خود را پیش ببرد".

۲ پیش فرض احمدی نژاد برای پیش بردن «پروژه» اش(يادداشت)
"اولین پیش‌فرض غلط احمدی‌نژاد این است که وی این تصور را دارد که به‌دلیل هزینه بالای برخورد نظام با او، از مصونیت برخوردار است و می‌تواند به‌راحتی پروژه خود را پیش ببرد". (ادامه)
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: خیلی ناراحت شدم که جهانگیری هم مثل ما که انتقاد می‌کنیم گفته یک عده مدیر آویزان هستند، اگر آویزان هستند، عوضشان کنید و همانطور که رهبری گفت مثل اپوزیسیون‌ها حرف نزنید.

کرباسچی: آقای جهانگیری! مثل اپوزیسیون‌ها حرف نزنید/ از روحانی می‌خواهیم فعل ماضی به کار نبرد
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: خیلی ناراحت شدم که جهانگیری هم مثل ما که انتقاد می‌کنیم گفته یک عده مدیر آویزان هستند، اگر آویزان هستند، عوضشان کنید و همانطور که رهبری گفت مثل اپوزیسیون‌ها حرف نزنید. (ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
آخرین اخبار زلزله در مرکز لرزه نگاری کشوری
(ادامه)
احمدی نژاد در بوشهر چه گفت؟
محمود احمدی نژاد امروز در جمع عده ای از مردم بوشهر عنوان کرد: در زمان ریاست جمهوری خود نتوانستم معاون یک وزارتخانه را تغییر دهم. (ادامه)
چگونه متوجه کم آبی بدنمان بشویم؟
کم شدن آب به علت از دست دادن آب بدن است. این حالت زمانی اتفاق می‌افتد که ما مقدار زیادی مایعات از دست می‌دهیم و به میزان کافی، آن مقدارِ از دست رفته را جبران نمی‌کنیم.(ادامه)
بدترین خوراکی ها قبل از زمان خواب
یک مطالعه که در مجله تغذیه بالینی آمریکایی نتایج آن به چاپ رسیده، حاکی از آن است که خواب ناکافی در طول شب، استرس، پرخوری و عادات بد تغذیه ای در روز بعد را افزایش می دهد.(ادامه)
جاده‌های کوهستانی مازندران بدون ترافیک
پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده های کوهستانی مازندران روان است.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار
(ادامه)
هافبک مشکی پوشان به نساجی پیوست
هافبک مشکی‌پوشان با عقد قراردادی به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست.(ادامه)
عکس/ آبشار دست ساز در عهد قجر
آبشاری دست ساز در محله "سعادت آباد" که در دوره "سیدضیا الدین طباطبایی" در تهران ساخته شد. تهران؛ حدود سال 1299در آن دوره خبری از سعادت آباد و شهرک غرب و ... نبود.(ادامه)
اعلام زمان فروش بلیت‌ بازی‌های ایران
فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای درباره فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صادر کرد.(ادامه)
ماشین عروس استثنایی در قم +عکس
یک زوج جوان قمی، ماشین عروس خود را یک نیسان انتخاب کردند و با گل زدن این ماشین توجهات را به سمت خود جلب کردند. (ادامه)
عوارض دیر خوابیدن چیست؟
یکی از مهم‌ترین رفتارهای طبیعی انسان خواب است و این رفتار فرآیندی است که به طور منظم هر ۲۴ ساعت اتفاق می‌افتد و در این رفتار، انسان نسبت به اتفاقات اطراف خود ناآگاه است.(ادامه)
امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.(ادامه)
عکس/ زلزله‌ای که باعث بارش سنگ شده است
«منجیر» روستایی کوهپایه‌ای از توابع بخش کجور مازندران است. در این روستا حدود ۱۵۰ خانوار زندگی می‌کنند.(ادامه)
مزایای مصرف شیر غنی شده برای کودکان
نوشیدن شیر غنی شده برای کودکان بسیار سودمند است. نه تنها سلامت و استحکام استخوان‌های آن‌ها را ضمانت می‌کند بلکه به رشد بهتر آنها نیز کمک می‌کند. نوشیدن روزانه شیر غنی شده به کودکان شما کمک می‌کند که از سلامت کلی خوبی برخوردار شوند.(ادامه)
دستور امام جواد(ع) در زمانی که زلزله زیاد است
در آیات و روایات بسیاری از «زلزله» به عنوان یکی از بلایای طبیعی اشاره شده و توصیه‌هایی برای غلبه بر ترس از آن و رهایی از آسیب‌ها در زلزله عنوان شده است.(ادامه)
تخریب منزل مسکونی با حکم دادستان دادگستری گلوگاه
یک واحد منزل مسکونی غیر مجاز در زمین های کشاورزی هزار جریب با حکم دادستانی شهرستان گلوگاه تخریب شد.(ادامه)
کارگاه سماور سازی (+عکس)
سماور وسیله‌ای معمولا فلزی است که برای آماده کردن چای به منظور نوشیدن بکار می‌رود. واژه سماور ( Самовар ) از زبان روسی آمده و در آن زبان معنی آن «خودجوش» است. گروه صنعتی بهسوز از سال 1344 شروع به تحقیق در زمینه صنعت سماور سازی و نیز اقدام به تولید سنتی سماور نمود.سرانجام پس از انجام تحقیقات متعدد، در سال 1358 با تاسیس کارگاهی شروع به تولید سماورهای نفتی و برقی نمود و با توسعه سیستم گاز شهری روند تولید سماور را به سمت تولید سماورهای گازی سوق داد. در حال حاضر این کارخانه با تولید لوازم خانگی از قبیل سماورهای گازی ، ذغالی، روگازی ، سرویس سماور و کتری توانست تامین کننده برخی از نیازهای خانواده ایرانی باشد.امروز پس از نیم قرن تجربه، خلاقیت، کیفیت در محصولات ونوش، در خدمت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی هستیم. محصولات این کارگاه از بهترین نوع ورق برنجی با بیشترین ضخامت ورق بدنه 8 و ضخامت ورق تنوره 7 میلی متر می باشد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.