.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
300كشته ومجروح درتصادفات هفته گذشته گيلان
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: در طول هفته گذشته براثر ‪ ۱۹۶‬فقره انواع تصادف درمعابر درون وبرون شهري استان ‪ ۳۳۶‬نفراز هموطنان كشته و مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سرهنگ محمد ستيري افزود: ازاين تعداد ‪ ۲۶‬نفر كشته شدند و بقيه مجروح هستند. وي يادآورشد:‪ ۴۳‬درصد از كل مجروحين ومصدومين حادثه را موتورسوران تشكيل مي‌دهند. (ادامه)
حادثه در ارتفاعات قله دماوند
يك كوهنورد روسي در ارتفاع 4150 متري قله دماوند دچار ارتفاع گرفتگي شد. به گزارش سازمان امداد و نجات، بدنبال اين حادثه ساعت 3 بعدازظهر يك هلي كوپتر براي كمك به كوهنورد روسي به ارتفاعات دماوند پرواز كرد اما به علت (ادامه)
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ... بیمه استقبال كنندگان مازندرانی از رئيس جمهوري
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ...(ادامه)
خودسوزی مرد 35ساله‌ بابلی
اختلافات خانوادگي باعث شد تا مرد 35 ساله‌اي در شهرستان بابل اقدام به خودسوزي كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اين حادثه تلخ در حالي روي داد كه اين زوج جوان به دليل انتخاب محل سكونت دچار مشكل شده بودند‌. (ادامه)
کتک کاری 6 زن آستارايي با رئيس يك اداره
اين عده مدت‌ها بود كه براي گرفتن يك مجوز به اين اداره مراجعه مي‌كردند و هر بار با مخالفت رئيس اداره مواجه مي‌شدند كه سرانجام كار به جايي رسيد كه رئيس اداره را در پشت ميز خود با لنگه كفش مورد حمله قرار دادند كه با ...(ادامه)
وجود130نقطه حادثه خيز در محورهاي مازندران
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: از 180 نقطه حادثه خيز شناسايي شده در محورهاي ارتباطي مازندران تاكنون 50 نقطه حادثه خيز در 3 سال گذشته برداشته و حذف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اسفنديار عشوري از پايان مطالعات 6 نقطه دور برگردان (ادامه)
ساخت يك كندوى عجيب در آستارا
در يك حادثه نادر طبيعى، گروهى از زنبورهاى زرد وحشى در يكى از روستاهاى شهرستان آستارا اقدام به ساخت يك كندوى بسيار بزرگ كرده اند. اين كندو در منزلى در روستاى «سيبلى» در ۱۰ كيلومترى آستارا ساخته شده كه ۶۰ سانتيمتر ارتفاع و ۴۰ سانتيمتر عرض دارد. هم اكنون حدود يك هزار (ادامه)
خسارت سیل به 160 واحد مسكوني در نكا
بارش شديد باران كه از پنجشنبه شب آغاز شد و تا عصر ديروز ادامه داشت با جاري شدن سيل در روستاهاي بخش مركزي شهرستان نكا به 160 واحد مسكوني خسارت وارد كرد. (ادامه)
تمامی شهروندان رشتي بيمه حوادث مي‌شوند
شهردار رشت گفت: شهرداري رشت در نظر دارد 520 هزار نفر از شهروندان رشتي را با مسئوليت مدني جامع شهري بيمه حوادث كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ساغري با اشاره به شوراي بيمه حوادث تصريح كرد: شهروندان در مقابل حادثه‌‌هايي ناشي از سقوط درختان (ادامه)
انفجار در بانك ملي شهرستان نوشهر
بر اثر انفجار يك شيء مشكوك در بانك ملي نوشهر 2نفر مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان ،اين حادثه كه در شعبه انقلاب بانك ملي اين شهر روي داد باعث شكسته شدن شيشه هاي بانك و سرگرداني و ترس(ادامه)
پيرمرد 70 ساله مازندراني به دليل فروش مقداري برنج توسط همسرش در اقدامي عجيب وي را طلاق داد‌. اين پيرمرد اهل يكي از روستاهاي بابل است و در حالي به اين اقدام دست زد كه همسرش را به دليل ... برنج فروشی همسر و طلاق شوهر
پيرمرد 70 ساله مازندراني به دليل فروش مقداري برنج توسط همسرش در اقدامي عجيب وي را طلاق داد‌. اين پيرمرد اهل يكي از روستاهاي بابل است و در حالي به اين اقدام دست زد كه همسرش را به دليل ...(ادامه)
جسد يك كارمند جنگلباني بابل‌كنار در محل كارش كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. بهزاد قلي‌پور كارمند 42 ساله ساكن شيرگاه قائم‌شهر در شب حادثه به اتفاق همكارش در حال گشت در منطقه بود. باز هم جنگل مازندران قربانی گرفت
جسد يك كارمند جنگلباني بابل‌كنار در محل كارش كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. بهزاد قلي‌پور كارمند 42 ساله ساكن شيرگاه قائم‌شهر در شب حادثه به اتفاق همكارش در حال گشت در منطقه بود.(ادامه)
مرد بابلي از دست سارقان جان سالم به در برد
مرد 36 ساله بابلي در حالي از دست سارقان جان سالم به در برد كه 4 سارق مبلغ 47 ميليون ريال اين فرد را به سرقت بردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، «ح- قاسمي» كه بزاز است در مورد چگونگي اين حادثه گفت: چند روز گذشته اين مبلغ پول را از بانك گرفتم، خواستم (ادامه)
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود... آن زن با تبر آمد !
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود...(ادامه)
يكدستگاه پژو 405 درگرگان طعمه حریق شد
يك دستگاه پژو 405 در يكي از خيابانهاي گرگان آتش گرفت و سوخت. صبح روز گذشته پژو 405 مدل 84 به شماره شهرباني 383 ب 35 در حال حركت ناگهان آتش گرفت و طعمه حريق شد. به گزارش خبرنگار ما كه در محل حادثه (ادامه)
مجروح شدن چوپان نوشهري توسط پلنگ
دو چوپان نوشهري در اثر حمله پلنگ زخمي و راهي بيمارستان شدند. اين 2 نفر كه «مسلم» و «عوض شاقلي پور» به ترتيب 15 و 60 ساله هستند در جنگل كنيج شهرستان نوشهر مشغول چراي دام بودند كه ناگهان مورد حمله (ادامه)
جوان بابلي با مجروح كردن معشوقه خود،خودكشي كرد
جوان بابلي در پي مخالفت شديد خانواده دختر مورد علاقه‌اش‌ بعد از مجروح كردن‌ وي به زندگي خويش پايان داد. به گزارش فارس از ساري (‌ر . ابراهيم‌پور) جوان‌ 18 ساله اهل يكي از روستاهاي بابل در پي مخالفت خانواده دختر با ازدواج اين دو در مسير مدرسه وي را كه (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ... نگرانی استاندار از افزايش آمار دستگيري و كشفيات مواد مخدر در مازندران
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ...(ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
دو کشته بر اثر فرو ريختن ساختمان در ساري
فروريخن آوار ساختمان در حال احداثي واقع در بلوار طالقاني شهرستان ساري جان دو نفر از كارگراني را كه در حال كار بودند گرفت. (ادامه)
4 كشته درحادثه رانندگي درجاده چابكسر
(ادامه)
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
زمين‌لرزه ‌٧/٣ ريشتري در«كلاردشت»
(ادامه)
آتش سوزی در 20هکتار از اراضی غرب مازندران
(ادامه)
غرق شدن 4 نفر در دريا ی خزر
(ادامه)
سه دختر در يك آب بندان در ساري غرق شدند
(ادامه)
6 نفر در محور قزوين ـ رشت کشته شدند
(ادامه)
پيداشدن جعبه سياه بالگردفدراسيون کوهنوردي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.591 seconds.