.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آتش سوزي مهيب در انبار مواد پلي اتيلن ساري
(ادامه)
مركز مديريت بحران در استانداري گيلان
(ادامه)
فريدون اميريان ديالوگ هاي چريكي نمايندگان مازندران و گذار از انزواي پارلماني! (ديدگاه)
فريدون اميريان(ادامه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!» فرهنگ کیلویی چند؟!(ديدگاه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!»(ادامه)
طي 153روز اجساد 105 تن در دریای مازندران
(ادامه)
ورود بيش از يك ميليون و ۳۰۰ هزار مسافربه مازندران
(ادامه)
 با كرايه كردن يك خودروي آژانس شربت‌ها را به قرص‌هاي خواب آور مخلوط كرده و قصد انتقام از يك فرد را كه باعث اعتياد يكي از دوستانم شده بود.اين شربت‌ها به بهانه نذري بودن ... دستگيري عامل توزيع شربت‌هاي نذري آلوده
با كرايه كردن يك خودروي آژانس شربت‌ها را به قرص‌هاي خواب آور مخلوط كرده و قصد انتقام از يك فرد را كه باعث اعتياد يكي از دوستانم شده بود.اين شربت‌ها به بهانه نذري بودن ...(ادامه)
شربت نذري باز هم حادثه آفريد
(ادامه)
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد... سانحه رانندگي براي قوي‌ترين مرد جهان
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
در اين حادثه اسفناك 9 نفر از اعضاي يك خانواده در منطقه رستم رود شهرستان نور در محدوده خارج از طرح دريا و منطقه ممنوعه در حال شنا بودند كه 7 نفر از آنان غرق شدند. تاكنون جسد چهار نفر ... درياي مازندران خانواده 7 نفري را بلعيد
در اين حادثه اسفناك 9 نفر از اعضاي يك خانواده در منطقه رستم رود شهرستان نور در محدوده خارج از طرح دريا و منطقه ممنوعه در حال شنا بودند كه 7 نفر از آنان غرق شدند. تاكنون جسد چهار نفر ...(ادامه)
آتش‌سوزي در واحد‌هاي مسكوني دخانيات گلوگاه
(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
55 واحد مسکونی در سوادکوه خسارت ديد
(ادامه)
گشايش مركز خسارت بيمه ملت در گلستان
(ادامه)
سقوط بالگرد آموزشي در رشت
(ادامه)
قتل مرد گیلانی توسط همسرش
(ادامه)
مشاور رييس جمهوري در امور رسانه‌ها  در همايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرماندارن، بخشداران، شهرداران و روابط عمومي هاي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران با تاكيد بر اينكه مرزها در احزاب سياسي ... مطبوعات حزبي وپرهيز از كودتاي رسانه اي
مشاور رييس جمهوري در امور رسانه‌ها در همايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرماندارن، بخشداران، شهرداران و روابط عمومي هاي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران با تاكيد بر اينكه مرزها در احزاب سياسي ...(ادامه)
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران  به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ... قدمت 50 ساله بيمارستان ها در مازندران
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ...(ادامه)
توضيحات برق گلستان درباره برق‌گرفتگي يك فيلمبردار
(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
مصطفي كرمي فيلمبردار مصدوم كه بر اثر حادثه‌اي در حين فيلمبرداري دو دست و تمامي انگشتان پاي خود را از دست داده است، با نگارش نامه‌اي خطاب به دفتر رياست جمهوري، خواستار حمايت احمدي‌نژاد شد. اين فيلمبردار جوان ... دست‌هاي قطع شده به سوي مرگ مي‌روند
مصطفي كرمي فيلمبردار مصدوم كه بر اثر حادثه‌اي در حين فيلمبرداري دو دست و تمامي انگشتان پاي خود را از دست داده است، با نگارش نامه‌اي خطاب به دفتر رياست جمهوري، خواستار حمايت احمدي‌نژاد شد. اين فيلمبردار جوان ...(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
كاهش ۶۸ درصدى غرق شدگان درياى خزر
(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون  دوپینگ شود که هیچگاه ... از چاله ای به چاه با تمام سرعت !!
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون دوپینگ شود که هیچگاه ...(ادامه)
سه مسافر در آب هاي گيلان غرق شدند
(ادامه)
درگیری خانوادگی و مرگ دختر 9 ساله رشتی
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.494 seconds.