.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
فرزند معتاد و مادر كشي
(ادامه)
نا آرامی در بندرترکمن
(ادامه)
رئيس جمهور در اين پيام اقدام ابتكاري مازندراني‌ها را در برپايي كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي ترجمان باز توليد نقش تاريخي غدير در صيانت از وحدت و اتحاد امت اسلامي عنوان كرد... كنگره بين‌المللي غدير با پيام رئيس جمهور آغاز شد
رئيس جمهور در اين پيام اقدام ابتكاري مازندراني‌ها را در برپايي كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي ترجمان باز توليد نقش تاريخي غدير در صيانت از وحدت و اتحاد امت اسلامي عنوان كرد...(ادامه)
نشت گاز جان 4 نفر از اعضاي يك خانواده را گرفت
(ادامه)
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان
(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... 
جديد ترين آرايش كانديداهاي مجلس هشتم در مازندران
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... (ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
قتل يك مرد 50 ساله در بابل
(ادامه)
زلزله 4ریشتری بخش کیاسر ساری را لرزاند
(ادامه)
جسد سر بریده در کنار پل تختی رشت
(ادامه)
اعتراض پگاه گيلان به برنامه 90
(ادامه)
خواهری برادرش را کشت
(ادامه)
آتش گرفتن يكدستگاه اتوبوس در جاده هراز
(ادامه)
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء... سقوط شیء عجیب انفجاری از آسمان گرگان
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء...(ادامه)
دو روز آخر هفته مازندران 15 درجه سردتر مي شود
اطلاعات دريافتي از هواشناسي حاكي است از پنج شنبه تا جمعه اين هفته بارش هاي شديد باران و برف در ارتفاعات دماي هواي استان را تا 15 درجه سردتر خواهد كرد...(ادامه)
وقتي سگهاي گرسنه صاحبش را مي درند !
(ادامه)
مسئول قطع در ختان خيابان ميرزاكوچك خان املش كيست!
(ادامه)
سالانه 37 هزار تصادف رانندگي در گيلان
(ادامه)
توفان شدید در محمودآباد
(ادامه)
استان مازندران‌ ، قطب‌ امدادی‌ کشور
‌براساس‌ طرح ستاد حوادث‌ غیرمترقبه‌ ،‌ ‌9‌ قطب‌ امدادی در کشور مشخص‌ شد که مازندران‌ به علت‌ پرحادثه‌ خیز بودن‌ و نزدیکی‌ به‌ پایتخت‌ از میان استانهای‌ شمالی‌، به عنوان قطب‌ امدادی‌ شمال ‌ایران انتخاب‌ شد. (ادامه)
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ... تصادف‌ خونين درجاده‌ هراز
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ...(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده  ... اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده ...(ادامه)
رعد و برق BTS موبایل در شمال گیلان را مختل کرد!
(ادامه)
فيلم «مصطفي كرمي» در جشنواره انگليس
(ادامه)
هشدار اداره‌كل حوادث غيرمترقبه مازندران
(ادامه)
زن زورگير ساروي به دام افتاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.