.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ثبت نام ۵ هزار و ۷۰۰ مجرد برای خانه دار شدن
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ۵ هزار و ۷۰۰ فرد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۵ بهمن +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با کاهش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.(ادامه)
قیمت دلار آزاد امروز ۵ بهمن
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران ۲۵ هزار و ۴۲۱ تومان است. (ادامه)
موج ششم کرونا شروع شده و احتمالا در اسفند به قله این موج خواهیم رسید
دبیر انجمن بیماری‌های عفونی و گرمسیری گفت: با توجه به موارد افزایش مبتلایان در این دو هفته موج ششم شروع شده است و احتمالا تا آخر بهمن ماه و اوائل اسفند به قله این موج خواهیم رسید.(ادامه)
عکس/ طبیعت زمستانی ارتفاعات مازندران
مازندران سرسبز این روزها با بارش برف و سفیدپوش شدن مناطق طبیعی استان چهره‌ای زیباتر از گذشته به خود گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده تهران در مجلس به شبکه جوانان گفت: خیلی از صاحبان ویلاهای لواسان وابسته به دولت قبل هستند! چطوری به این مال و منال رسیدند. با حقوق یک وزیر چه می شود کرد؟ یک میلیون شکایت از روحانی شده است / خانه من ۲۰۰ متر است / جهانگیری پسر خوبی است
شمال نیوز: نماینده تهران در مجلس به شبکه جوانان گفت: خیلی از صاحبان ویلاهای لواسان وابسته به دولت قبل هستند! چطوری به این مال و منال رسیدند. با حقوق یک وزیر چه می شود کرد؟(ادامه)
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود. رئیسی جمعه به گیلان می‌آید / حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌ها
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
تحصیل ۲۸ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تحصیل بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم استان خبر داد.(ادامه)
صدور ۱۲۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در مازندران
مدیر کل استاندارد مازندران از صدور ۱۲۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی استان خبر داد.(ادامه)
فروش فوری ۶ محصول سایپا +شرایط
طرح فروش فوری سایپا شامل کوییک، کوییک R، کوییک پلاس ، تیبا ۲، تیبا و سایپا ۱۵۱ از روز پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ به مدت دو روز آغاز می شود.(ادامه)
عقب ماندگی ۲۵ درصدی تزریق دوز سوم واکسن در مازندران
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه یک شهرستان وضعیت زرد دارد، گفت: ۲۵ درصد نسبت به تزریق دوز سوم واکسن عقب ماندگی داریم.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد. پاسخ امیرعبداللهیان به حاشیه‌سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد.(ادامه)
محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت : با سارقان شبکه‌ای بدون مماشات برخورد شود/ بانک مرکزی هر چه زودتر در قبال مسئله رمزارزها شفاف‌سازی کند/ عدالت شخص قاضی در صدور حکم کافی نیست.....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دستگاه‌ها از ظرفیت بخش خصوصی برای خدمات‌دهی به پرسنل حت پوشش خودشان استفاده ‌کنند /  هزینه نگهداری مجتمع ها برای وزارتخانه ها بار مالی سنگینی دارد و باید به بخش خصوصی واگذار شود
«مجتمع های رفاهی » در پوشش « مجتمع های آموزشی و ترویجی» !
شمال نیوز : دستگاه‌ها از ظرفیت بخش خصوصی برای خدمات‌دهی به پرسنل حت پوشش خودشان استفاده ‌کنند / هزینه نگهداری مجتمع ها برای وزارتخانه ها بار مالی سنگینی دارد و باید به بخش خصوصی واگذار شود (ادامه)
اتصال مجدد ۴۰۰ سایت و مرکز مخابراتی بعد از برف سنگین
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال مجدد ۴۰۰ سایت و مرکز مخابراتی بعد از برف سنگین خبر داد.(ادامه)
تردد بدون مشکل خودرو‌ها در جاده شمال
حرکت خودرو‌ها هم اکنون در ۴ محور اصلی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
قیمت پراید در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
پای AFC به تست‌های جنجالی در ایران باز شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون ایران درخواست کرد تا تست کرونای بعضی از اعضای تیم ملی عراق در آزمایشگاه دیگری گرفته شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
حکایت ازدواج‌های متعدد یک نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود. جنجال ازدواج سوم نماینده مجلس /همسر اول و دوم شکایت کردند /همسر سوم 20 ساله است
حکایت ازدواج‌های متعدد یک نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.(ادامه)
توئیت مشکوک باشگاه استقلال علیه میثاقی
باشگاه استقلال به اظهارات محمدحسین میثاقی درخصوص پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر واکنش نشان داد.(ادامه)
سازگاری ابر‌ها با آفتاب کم رمق زمستانی
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تاثیر چغندر در بهبود عوارض دیابت
چغندر دارای محتوای بالای آنتی‌اکسیدان است که با توجه به این محتوای بالای آنتی اکسیدانی به بهبود بسیاری از عوارضناشی از دیابت نظیر آسیب‌های بینایی، عصبی و قلبی عروقی در افراد مبتلا کمک می کند.(ادامه)
نتایج اثربخشی چهار واکسن کرونا اعلام شد
بر اساس نتایج یک مطالعه، واکسن کوو ایران برکت به ترتیب ۸۷.۱، ۸۶.۴ و ۹۸.۳ درصد در پیشگیری از مرگ، بستری و تست مثبت کرونا مؤثر بوده است.(ادامه)
گوشی محدوده ۵ میلیون در بازار
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۴ تا ۵میلیونی در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
جان باختن ۳ مازندرانی بعد از گذشت ۳ روز بدون فوتی
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۸۳ نفر رسید که از این تعداد ۶۳ نفر بدحال هستند.(ادامه)
فرار نساجی از شکست در شیراز با گل ثانیه‌های پایانی
تیم فوتبال نساجی در دیداری خارج از خانه مقابل فجر سپاسی متوقف شد. (ادامه)
علایم اصلی کم‌خونی
کاهش سطح آهن در طول کم‌خونی بر سطح هموگلوبین تأثیر منفی می‌گذارد، به همین دلیل ‌حمل و نقل اکسیژن در خون مختل می‌شود.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، طی حکمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران را منصوب کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران منصوب شد
شمال نیوز : داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، طی حکمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران را منصوب کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.