.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روزنامه دولت: اظهارات احمدی نژاد، رسما اقدام علیه امنیت ملی است
روزنامه ایران در یادداشتی پیرامون اظهارات اخیر احمدی نژاد نوشت: آقای احمدی‌نژاد مدعی شده است که به‌واسطه اطلاع دقیق، روسیه و امریکا بر سر ایران و اوکراین معامله کرده‌اند؛ به این معنا که امریکا چراغ سبز حمله روسیه به اوکراین را بدهد و از سوی دیگر، روسیه نیز مانعی بر سر حرکت امریکا به سمت ایران فراهم نکند. گرچه این ادعای آقای احمدی‌نژاد رسماً اقدام علیه امنیت ملی است اما نکته مهم تر این است که باید مشخص شود این دقت در اطلاعات غلط و ساختگی از کدام سمت به ایشان تزریق شده است؟(ادامه)
گرانفروشی در صدر شکایات مردمی در مازندران
گرانفروشی در صدر گزارشات مردمی به سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هزینه های سبد کالا در مازندران با این هزینه های سنگین 15 میلیون است نه 4 میلیون؛ امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند. دریابیگی : کدام مدیر و مسئولی با حقوق دریافتی کارگران می تواند امورات حداقلی معیشتی زندگی خود را برطرف کند؟َ / امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند
شمال نیوز: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هزینه های سبد کالا در مازندران با این هزینه های سنگین 15 میلیون است نه 4 میلیون؛ امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند.(ادامه)
فعالیت صنفی بدون کارت واکسن ممنوع
همه متصدیان واحد‌های صنفی مازندران موظفند کارت واکسن کرونا را اخذ و در محل صنفی خود داشته باشند.(ادامه)
محکومیت یک هزار میلیارد ریالی متخلفان در تعزیرات مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت بیش از یک هزار میلیارد ریالی متخلفان در تعزیرات استان خبر داد.(ادامه)
قیمت روز پراید در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
خواص درمانی روغن سیاه‌دانه
سیاه دانه گیاهی یک ساله با برگ‌های سبز تیره که از زمان مصر باستان به عنوان دارو استفاده می‌شده است.(ادامه)
عابران پیاده عامل ۶۰ درصد تصادفات فوتی مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران عامل ۶۰ درصد تصادفات فوتی را عابران پیاده اعلام کرد.(ادامه)
آغاز برنامه ملی مراقب بیماری SVC در ماهیان گرمابی
رئیس اداره بهداشت و مراقبت از بیماری‌های آبزیان دامپزشکی مازندران از آغاز برنامه ملی مراقبت بیماری SVC در ماهیان گرمابی خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
هفته‌ای آفتابی برای مازندرانی‌ها
هوای مازندران تا پایان این هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نوشیدنی ضد پیری
بهترین نوشیدنی برای کاهش سرعت پیری اعلام شد.(ادامه)
حذف استقلال و پرسپولیس به دولت قبل برمی‌گردد
وزیر ورزش و جوانان در جریان دیدار چهره به چهره با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان آستارا گفت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است تا روی صنعت ورزش کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس اثر بگذاریم.(ادامه)
گوشی ۳۰ میلیون تومان بازار کدامند؟
انواع موبایل۲۸ تا ۳۰میلیونی را در این گزارش مشاهده کنید. (ادامه)
تصویری زیبا از قله دماوند
لحظات ابتدایی طلوع بر فراز قله دماوند و حرکت ابر ها از روی قله (ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش سریع مبتلایان به کرونا در استان خبر داد. کرونا به سرعت در حال بازگشت به مازندران است
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش سریع مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.(ادامه)
تعطیلی مدارس منطقه یانه‌سر بهشهر
مدارس بخش یانه‌سر بهشهر به علت سرما و یخبندان امروز تعطیل است.(ادامه)
راهکارهای طلایی برای درمان سرماخوردگی
پس از تماس با پزشک متخصص، مکمل های غذایی حاوی روی را به دلیل نقش آن در تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن فعالیت در مدت زمان کوتاه مصرف کنید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
۱۱۵ مبتلای جدید کرونایی در مازندران/ روزی دیگر بدون فوتی کرونا
در شبانه‌روز گذشته با ادامه پیشروی ویروس کرونا، ۱۱۵ نفر به جمع مبتلایان کرونایی در استان مازندران اضافه شدند. (ادامه)
شمال نیوز:

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس از تصویب جزئیات جدید بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: حداقل حقوق در سال آینده ۵.۶ میلیون تومان تعیین شد. جزئیات تغییر حقوق؛ رقم خالص دریافتی کارمندان در سال آینده / حقوق بازنشستگان هم مشخص شد
شمال نیوز: نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس از تصویب جزئیات جدید بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: حداقل حقوق در سال آینده ۵.۶ میلیون تومان تعیین شد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می‌گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند. آیت‌الله رییسی: هیچ دستگاه دولتی حق اشغال ساحل را ندارد
شمال نیوز: رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می‌گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند.(ادامه)
بودجه ۱۴۰۱ بر اساس تحریم‌ها بسته می‌شود اما درآمد نفتی روز به روز افزایش پیدا می‌کند/ ۲ هزار پروژه بر زمین مانده داریم / حجم نقدینگی در گذشته خلق شده و تا پایان دولت سیزدهم این بدهی‌ها باقی است ....(خبر)
(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عده‌ای به تالاب‌های مازندران دست‌اندازی می‌کنند و با خشک کردن آنها، به دنبال انتفاع هستند و مصوبات کنوانسیون بین‌المللی تالاب‌ها اصلا اجرایی نمی‌شود. انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از دست‌اندازی مافیا به تالاب‌های مازندران‌
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عده‌ای به تالاب‌های مازندران دست‌اندازی می‌کنند و با خشک کردن آنها، به دنبال انتفاع هستند و مصوبات کنوانسیون بین‌المللی تالاب‌ها اصلا اجرایی نمی‌شود.(ادامه)
 استان مازندران که از ۲۱ آبان ماه از وضعیت نارنجی خارج شده بود، اکنون پس از گذشت ۷۷روز با تغییر وضعیت شهرستان‌های رامسر و سوادکوه مجددا وارد وضعیت پرخطر کرونایی شد.

چراغ نارنجی کرونایی در مازندران روشن شد
استان مازندران که از ۲۱ آبان ماه از وضعیت نارنجی خارج شده بود، اکنون پس از گذشت ۷۷روز با تغییر وضعیت شهرستان‌های رامسر و سوادکوه مجددا وارد وضعیت پرخطر کرونایی شد. (ادامه)
از آمل بعنوان شهر «هزار سنگر» یاد شده که حکایت از استقامت و ایستادگی این شهر دارد. این تعبیر را باید به گونه‌ای تفسیر نمود که حق این مقاومت و ایستادگی ادا شود. شهر هزار سنگر؛ الگوی مقاومت و ایستادگی(ديدگاه)
از آمل بعنوان شهر «هزار سنگر» یاد شده که حکایت از استقامت و ایستادگی این شهر دارد. این تعبیر را باید به گونه‌ای تفسیر نمود که حق این مقاومت و ایستادگی ادا شود.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی کندوان، گفت: محور کیاسر کماکان مسدود است.

کندوان بازگشایی شد/ محور کیاسر مسدود است
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی کندوان، گفت: محور کیاسر کماکان مسدود است. (ادامه)
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیگیری معاونت بانوان برای مشاغل شناور به‌منظور فرزندآوری گفت: طرح تسهیلاتی فرزندآوری باید به‌عنوان پایلوت در استان گیلان اجرایی شود تا از کهولت سن در گیلان جلوگیری شود. معاون رئیس‌جمهور: گیلان پایلوت طرح تسهیلاتی فرزندآوری در کشور شود
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیگیری معاونت بانوان برای مشاغل شناور به‌منظور فرزندآوری گفت: طرح تسهیلاتی فرزندآوری باید به‌عنوان پایلوت در استان گیلان اجرایی شود تا از کهولت سن در گیلان جلوگیری شود.(ادامه)
رئیس جمهور با حضور بر مزار میرزاکوچک جنگلی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا درد دل مردم را نیز شنید. حضور رئیس جمهور بر مزار میرزا کوچک خان جنگلی
رئیس جمهور با حضور بر مزار میرزاکوچک جنگلی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا درد دل مردم را نیز شنید.(ادامه)
آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۸ بهمن ماه وارد استان گیلان شد. رییس جمهور وارد گیلان شد
آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۸ بهمن ماه وارد استان گیلان شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.