.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد.

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان گیلان تشریح شد
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد. (ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه موافق دولت در چند ماه اخیر تاکید کرد: ده ثانیه پارازیت در میان اتفاقات خوشایند این روزها هیچ است. واکنش نماینده مجلس به هک شدن شبکه یک سیما
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه موافق دولت در چند ماه اخیر تاکید کرد: ده ثانیه پارازیت در میان اتفاقات خوشایند این روزها هیچ است.(ادامه)
گل‌محمدی باز هم به تمرین پرسپولیسی‌ها نیامد
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کش و قوس فراوان از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (جمعه) تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.(ادامه)
علی اصغر احمدی، گفت: به جهت بارش برف و بوران و احتمال ریزش بهمن، از سوی همکاران استان های البرز و سمنان، انسداد محورهای کندوان و کیاسر درخواست شده است. ‎ محورهای کندوان و کیاسر مسدود شد
علی اصغر احمدی، گفت: به جهت بارش برف و بوران و احتمال ریزش بهمن، از سوی همکاران استان های البرز و سمنان، انسداد محورهای کندوان و کیاسر درخواست شده است. ‎(ادامه)
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:مشکلات سازمان تامین اجتماعی اساسی بوده و رفع آن نیاز به اهتمام بیشتری دارد. رفع مشکلات تامین اجتماعی نیاز به اهتمام بیشتری دارد
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:مشکلات سازمان تامین اجتماعی اساسی بوده و رفع آن نیاز به اهتمام بیشتری دارد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود. سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود.(ادامه)
خبر مهم مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان
در روز‌های گذشته نقل قولی از سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ منتشر شده است که می‌تواند بیانگر میزان افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان در سال آینده باشد.(ادامه)
وزیر بهداشت: عملا وارد پیک ششم شده‌ایم
وزیر بهداشت اعلام کرد که عملا وارد پیک ششم شده ایم. توصیه اکید استفاده صحیح از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن بویژه دز سوم است.(ادامه)
تصاویر/ حضور زنان در ورزشگاه آزادی
عصر امروز پنجشنبه ۷ بهمن ماه بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های انتخابی تیم ملی جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم آزادی برگزار شد. در این بازی بعد از مدت‌ها تماشاگران به ورزشگاه آزادی آمدند. حدود دو هزار تماشاگر زن نیز در ورزشگاه حاضر شدند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. ششمین حضور؛ ایران با شلیک طارمی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.(ادامه)
جزییات حمله هکری امروز به صداوسیما
مسئولان فنی سازمان صدا و سیما می گویند احتمالا سرور، مورد حمله هکری قرار گرفته است. (ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی تولید انرژی خالص نیروگاه نکا
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از افزایش ۱۰ درصدی تولید انرژی خالص در این نیروگاه خبر داد.(ادامه)
دپوی ۵۶۰ هزار تن کالا در بنادر/کیوی مازندران برگشت نخورد
ناظر گمرکات مازندران کالاهای موجود دپو شده در بنادر استان را ۵۶۰ هزار تن ذکر کرد وگفت: ترخیص این کالاها در مدت معین انجام می شود.(ادامه)
شمال نیوز: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مبنای توسعه استان‌ها را برنامه ۵ ساله اعلام کرد و افزود: هرچند مبنای توسعه برنامه ۵ ساله است اما مازندران در برنامه ششم توسعه موفق نبوده ‌و از برنامه جا ماند. کمال علیپور : مازندران از برنامه ششم توسعه جا ماند / استان با اعتبارات قطره چکانی توسعه نمی یابد
شمال نیوز: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مبنای توسعه استان‌ها را برنامه ۵ ساله اعلام کرد و افزود: هرچند مبنای توسعه برنامه ۵ ساله است اما مازندران در برنامه ششم توسعه موفق نبوده ‌و از برنامه جا ماند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر فردی برای دریافت تاییدیه تحصیلی به این سامانه مراجعه نماید در گام نخست پس از وارد کردن تمامی مشخصات شخصی باید« کد مدرسه» و «کد دانش آموزی» محل تحصیل را هم داشته باشد.   اما و اگرهای سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش
شمال نیوز : اگر فردی برای دریافت تاییدیه تحصیلی به این سامانه مراجعه نماید در گام نخست پس از وارد کردن تمامی مشخصات شخصی باید« کد مدرسه» و «کد دانش آموزی» محل تحصیل را هم داشته باشد. (ادامه)
دریای خزر مواج می‌شود
دریای خزر از بعدازظهر امروز مواج می‌شود.(ادامه)
جاده‌ها برفی شد
جاده‌های کوهستانی مازندران هم اکنون با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
فقر در ۷۸ نقطه مازندران پایش می شود
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ۷۸ نقطه استان در پایش فقر ۱۳ گروه غذایی مورد پایش و رصد قرار می گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۰۲  نفر رسید که از این تعداد ۷۵ نفر بدحال هستند. ادامه پیشتازی موارد بدحال بر مبتلایان جدید کرونایی در مازندران
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۰۲ نفر رسید که از این تعداد ۷۵ نفر بدحال هستند.(ادامه)
افزایش پرواز‌های عتبات عالیات در مازندران
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش پرواز‌های عتبات عالیات در استان به ۲ پرواز در هفته خبر داد.(ادامه)
مازندران سرسبز این روزها با بارش برف و سفیدپوش شدن مناطق طبیعی استان، چهره‌ای زیباتر از گذشته به خود گرفته است. طبیعت برفی ارتفاعات شهرستان ساری(خبر)
مازندران سرسبز این روزها با بارش برف و سفیدپوش شدن مناطق طبیعی استان، چهره‌ای زیباتر از گذشته به خود گرفته است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس/ پل برفی معلق در شمال کشور
تصویری زمستانی از پل معلق نمک‌آبرود استان مازندران را تماشا می‌کنید. این پل با ۱۵۰ متر طول در قله دیو قرار دارد و ارتفاع آن از سطح زمین ۴۵ متر است.(ادامه)
برف و کولاک در راه مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران از اواخر امروز با بارش برف و کولاک پیش بینی می‌شود.(ادامه)
درویش با استعفای گل محمدی مخالفت کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفای سرمربی این تیم را نپذیرفت.(ادامه)
اینفوگرافیک / ۲۰ ماده غذایی غنی از کلسیم
(ادامه)
عکس / کارنامه دیدنی دانش آموزان دوره قاجار
تصویری از کارنامه دانش آموزان دوره قاجار را می‌بینید.(ادامه)
۵۰ کشور مشتری کالا‌های مازندرانی
ناظر گمرکات مازندران گفت:کالا‌های استان از ابتدای امسال تا پایان دی ماه به ۵۰ کشور جهان صادر شده است.(ادامه)
محدودیت‌های کرونایی به مازندران برمی گردد؟
سرپرست معاونت سیاسی استاندار مازندران درباره احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به استان توضیحاتی داد.(ادامه)
عکس/ رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم ملی
فدراسیون فوتبال به تازگی قراردادش را با برند آل‌اشپورت که لباسهای تیم ملی را تامین میکرد فسخ کرده و برند دیگری البسه ملی پوشان را تامین می کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.