.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
مهندس عبدالحسين بيگدلي  مديرکل  سابق راه وترابري  گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است... آخرین بازمانده راهی شد !!!
مهندس عبدالحسين بيگدلي مديرکل سابق راه وترابري گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است...(ادامه)
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار... پل زيرگذرخواسته ما دركاهش مرگ و میرراهها
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار...(ادامه)
۳ عامل مهم در تصادف هاى جاده اى گيلان
رعايت نكردن حق تقدم و فاصله طولى خودروها و انحراف به چپ خودروها از مهم ترين عوامل تصادف هاى جاده اى استان گيلان است. مهندس عليزاده معاون امور عمرانى استاندارى گيلان با بيان اين مطلب گفت: نداشتن شانه خاكى در برخى از جاده ها نيز از عوامل بروز تصادف عابران است (ادامه)
انجام اولین پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان
اولين پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان در بيست وچهارم آذرماه امسال به عربستان انجام مي‌گيرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري در جمع خبرنگاران افزود: يك هزار و 578 نفر از حجاج گلستاني جهت حج تمتع از فرودگاه گرگان اعزام مي‌شوند. (ادامه)
نخستين گام در آزادسازى سواحل خزر
در چند روز گذشته برخى سازمانها و نهادهاى دولتى با استقبال از تصميم رئيس جمهور مبنى بر لزوم آزادسازى حريم دريا به رفع تصرف از حريم دريا براى افزايش امكان و استفاده از سواحل اقدام كردند. «محسن زارعى» فرماندار شهرستان سارى در اين باره گفت: طبق برنامه چهارم توسعه سازمانها و نهادهاى دولتى مشمول آزادسازى ۶۰ متر از نوار ساحلى (ادامه)
كشت مارچوبه در ۱۰هزار هكتار زمين مازندران
استان مازندران به دليل استعداد و پتانسيل بالا در كشت و توليد مارچوبه، مى تواند نقش مهمى در ارزآورى اين گياه ارزشمند به كشور داشته باشد. گياه مارچوبه داراى ارزش غذايى بسيار بالايى است و علاوه بر داشتن انواع ويتامين هاو املاح معدنى مورد نياز بدن فاقد چربى و كلسترول بوده و در رژيم (ادامه)
کشف بيش از پنج تن پنير غيربهداشتي در گلستان
(ادامه)
جذب صد درصد اعتبارات عمراني مازندران تا پايان دي‌‏ماه
(ادامه)
اخاذي با لباس زنانه در مازندران
افرادي كه با پوشيدن لباس زنانه به عنوان مسافر سوار خودروهاي عبوري در جاده آمل- محمودآباد مي شدند و از مسافران اخاذي مي كردند به دام ماموران انتظامي افتادند. 2نفر از اعضاي اين باند كه 17 و 18 ساله هستند (ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
مهندس شفقت استاندار مازندران كه در جمع سفراي خارجي مقيم تهران در دومين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در صنعت گردشگري سخن مي‌گفت، افزود: ‌١٥ ميليون گردشگر داخلي و بيش از ‌١٥٠هزار گردشگري خارجي ... دفاع جانانه استاندار از صنعت گردشگري مازندران
مهندس شفقت استاندار مازندران كه در جمع سفراي خارجي مقيم تهران در دومين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در صنعت گردشگري سخن مي‌گفت، افزود: ‌١٥ ميليون گردشگر داخلي و بيش از ‌١٥٠هزار گردشگري خارجي ...(ادامه)
گلستان مقام نخست كاهش تلفات جاده اي در كشور
فرمانده قرار گاه پليس راه استان با اشاره به كاهش 25 درصدي تلفات جاده اي در تابستان سالجاري اظهار داشت : به علت تخلفات ناشي از عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي 1483 فقره تصادف در تابستان سالجاري در جاده هاي استان بوقوع پيوست كه 169 نفر بر اثر اين تصادفات جان خود را از دست دادند. به گفته وي؛ در سال گذشته آمار تلفات جاده اي استان 213 نفر بوده است كه اين ميزان در سالجاري كاهش يافته است .(ادامه)
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد  از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ... تخريب وسيع قله علم كوه غيرقابل جبران است
مدير كل حفاظت محيط زيست استان مازندران در بازديد از قله هاي 4800 و 4850 متري حفاظت شده علم كوه و تخت سليمان در منطقه كلاردشت با ابزار تأسف از تخريب غيرقابل جبران دامنه هاي آن ،خواستار توقف ...(ادامه)
محور هراز فردا مسدود است
مركز اطلاعات راههاي مازندران اعلام كرد: محور هراز روز سه‌شنبه (فردا) به منظور انجام عمليات رهاسازي سنگهاي معلق واقع در منطقه وانا از ساعت شش صبح تا ‪ ۲۰‬شب مسدود است. (ادامه)
انتقاد نماينده ساري از کندی پروژها در مرکز استان
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها (ادامه)
بازدید استاندار گیلان از ماسوله دوم ایران
استاندار گيلان در سلسله بازديدهاي خود از مناطق محروم، اين هفته در جمع روستائيان محروم انبوه كه به ماسوله دوم ايران در جنوب اين استان معروف است حضور يافت و از نزديك مشكلات آنان را بررسي كرد.(ادامه)
آب گرفتگي معابر و خيابانهاي مناطق مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح پيش بيني نشده استان گفت: بارندگي چند ساعت گذشته باعث آبگرفتگي معابر و خيابانهاي برخي نقاط مازندران شد. به گزارش مهر در ساری ،بهزاد پورمحمد با بيان مطلب افزود: بارندگي شديد كه در 48 ساعت گذشته در غرب مازندران آغاز شده بود كه در شهرهاي تنكابن (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
توقف عملیات ساخت سد شهر بيجار در گيلان
به نقل از يك منبع آگاه اجراي اين پروژه به دليل مخالفت تعدادي از ساكنان روستاهاي اطراف و ضرب و شتم برخي كاركنان و دست اندركاران پروژه از سوي روستائيان متوقف شده است.(ادامه)
برنامه ويژه مازندراني‌ها براي سه مدال آور ايران
(ادامه)
4 كشته درحادثه رانندگي درجاده چابكسر
(ادامه)
47 کشته‌ و زخمی ‌در محور کرج- چالوس
(ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
حادثه‌رانندگي‌دراستان‌گلستان 6کشته‌داشت
(ادامه)
آلودگي صوتي و تهديد سلامتي شهروندان لنگرودي(ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.