.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
ممنوعيت عرضه قليان در ميهمانخانه هاى شمال
(ادامه)
آتش سوزی گسترده در جاده چالوس
(ادامه)
چالش‌ها بر سرساخت هتلهاي جديد در گلستان
(ادامه)
هشت هتل جديد در گلستان ساخته ميشود
(ادامه)
افشين ايماني بحران زباله در انتظار دومين شهر پر تراكم كشور(ديدگاه)
افشين ايماني(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
اجراي طرح سهميه بندي بنزين در استان مازندران مردم اين استان را با دغدغه هاي فراواني روبرو ساخته است. اين دغددغه ها تنها به مسائل كشاورزي، حمل ونقل عمومي، اصناف، وافزايش قيمتها ختم نشد بلكه يكي از اركان اصلي توسعه استان يعني صنعت گردشگري... هتلهاي مازندران در انتظار مسافر
اجراي طرح سهميه بندي بنزين در استان مازندران مردم اين استان را با دغدغه هاي فراواني روبرو ساخته است. اين دغددغه ها تنها به مسائل كشاورزي، حمل ونقل عمومي، اصناف، وافزايش قيمتها ختم نشد بلكه يكي از اركان اصلي توسعه استان يعني صنعت گردشگري...(ادامه)
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ... ای وای وطنم سوادکوه !!
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ...(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
۱۸۰‬درخت چنار ورودي شهرفومن سر بریده شد
(ادامه)
درحالي‌كه كارشناسان محيط ‌زيست بارها نسبت به پيامدهاي ناگوار زيست‌محيطي احداث كارخانه پتروشيمي در استان گلستان هشدار داده بودند اما عزم مسئولان استاني براي احداث اين كارخانه تغييري نكرد و در نتيجه ... اولين قرباني پتروشيمي گلستان
درحالي‌كه كارشناسان محيط ‌زيست بارها نسبت به پيامدهاي ناگوار زيست‌محيطي احداث كارخانه پتروشيمي در استان گلستان هشدار داده بودند اما عزم مسئولان استاني براي احداث اين كارخانه تغييري نكرد و در نتيجه ...(ادامه)
مرگ‪ ۱۳۳‬نفر در تصادفات جاده‌اي استان گلستان
(ادامه)
تمشك ميوه خودرو و فصلي طبيعت شمال(گزارش)
(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
گشايش اقامتگاه هاى ساحلى گلستان بر روى مسافران
(ادامه)
جسد جوان 28 ساله بابلي در يكي از اراضي شاليزارهاي اين شهرستان كشف شد. جسد جوان بابلی در شاليزار
جسد جوان 28 ساله بابلي در يكي از اراضي شاليزارهاي اين شهرستان كشف شد.(ادامه)
حریق 15هکتار مزارع گلستان با ته سيگار روشن
بر اثر بي احتياطي تعدادي از كشاورزان بيش از 15 هكتار از مزارع گندم در گلستان طعمه حريق شد.(ادامه)
اخاذى با لباس زنانه در سوادكوه
چند زورگيرى که يکى از آنها لباس زنانه بر تن داشت، در شهرستان سوادكوه اقدام به اخاذى از رانندگان مى نمودند، از سوى پليس دستگير شدند. (ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
2کشته در اثرسقوط خودرو به دره در شاهكوه
واژگوني خودرو و سقوط آن به دره در منطقه شاهكوه گرگان در استان گلستان دو قرباني برجاي گذاشت .(ادامه)
کشف روستاي تاريخي مدفون در گيلان
بقاياي يک روستاي تاريخي مدفون در منطقه «لگ موج» شهرستان املش در استان گيلان شناسايي کند. به گفته ولي جهاني ، کارشناس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان گيلان ، اين بقاياي فرهنگي شامل ديوارهاي سنگي و آجري و پي بناهاي قديمي است و از آنجا که سفالينه هاي متنوعي در جاي جاي اين محوطه 30هکتاري پراکنده اند، اين احتمال وجود دارد که اين بقايا، بازمانده اي از آثار مدفون شده شهر تاريخي تميجان باشند. اين محوطه تاريخي که 30هکتار مساحت دارد، با نام هاي محوطه لگ موج Aو Bو تپه قبرستان تقسيم بندي شده است. اين منطقه با توجه به اين که روي تپه اي واقع شده ، احداث جاده از وسط اين محوطه تاريخي در گذشته سبب شده است ، ديواره جاده با بقايايي از آثار فرهنگي تاريخي مربوط به دوره هاي مختلف برخورد کند. تميجان يکي از شهرهاي معروف دوران صفويه بوده که به عنوان مرکز حکومت رانکوه محسوب مي شده که ضرابخانه ، مسجد، پل و بناهاي ارزشمندي داشته و در دوره صفويه در اوج شکوفايي بوده است. در متون تاريخي بارها درباره اين منطقه ذکري به ميان آمده است و از آنجا که کل اين محوطه در محاصره زمين هاي زراعي ، باغ هاي چاي و شاليزار است ، بخش عمده اي از اين آثار در اثر تسطيح تخريب شده اند. به گفته وي بزودي آثار تاريخي شناسايي شده در اين محوطه با نام «آثار مدفون شهر تاريخي تميجان» در فهرست آثار ملي به ثبت خواهند رسيد.(ادامه)
احداث اولين بزرگ‌‏راه ساحلي در گيلان
(ادامه)
وقوع ‪ ۲۱۶‬فقره تصادف در يك هفته
فرمانده قرارگاه پليس راه استان گلستان گفت: طي هفته گذشته براثر بي‌احتياطي تعدادي از رانندگان ‪ ۲۱۶‬فقره تصادف در سطح شهرها و جاده‌هاي استان بوقوع پيوست. سرهنگ محمدرضا كابوسي روز يكشنبه افزود: در اين حوادث ‪ ۶‬نفر جان خود را از دست داده و ‪ ۱۱۱‬نفر نيز مجروح شدند كه براي مداوا به مراكز درماني انتقال يافتند. سرپرست راهنمايي و رانندگي استان گلستان اضافه كرد: ‪ ۱۲۰‬فقره از اين تصادفات خسارتي بود كه توسط كارشناسان راهنمايي و رانندگي كروكي تهيه و تنظيم شد.(ادامه)
آغازعملیات 4بانده كردن جاده جويبار به قائمشهر
فرماندار جويبار از توابع استان مازندران از آغاز عمليات اجراي طرح چهاربانده كردن جاده جويبار به قائمشهر خبر داد.(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
مشاركت اسپانيا و چين در ساخت سد منگل آمل
نماينده مردم آمل در مجلس از مشاركت كشورهاي اسپانيا و چين در ساخت سد منگل اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
‪ ۲۴‬كشته در سانحه تصادف جاده‌هاي گيلان
رييس روابط عمومي پليس گيلان از كشته شدن ‪ ۲۴‬نفر در اثر سانحه تصادف در در جاده‌هاي استان در طول هفته جاري خبرداد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.