.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار: گيلان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است. به گزارش شمال نیوز به نقل از (ادامه)
هر روز در گيلان 4 نفر كشته مي‌شوند
رئيس عمليات جاده‌اي گيلان گفت: هر روز در استان گيلان 4 نفر كشته مي‌شوند كه 3 نفر بر اثر تصادفات جاده‌اي و يك نفر در تصادفات شهري جان خود را از دست مي‌دهند. (ادامه)
جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ
توسط يك دانش آموخته دانشگاه مازندران جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ ساخته و در اداره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي ثبت شد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
اتوبان 4 بانده سرعت بیش از90 کیلومتر ممنوع
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: بر اساس مصوبه شوراي ترافيك مازندران حداكثر سرعت مجاز محور ساري- قائم‌شهر 90 كيلومتر بر ساعت تعيين شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
خدمات 25 پايگاه امدادجاده‌اي به مسافران نوروزي
مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت : جوانان عضو اين جمعيت در ايام نوروز به راهنمايي و كمك مسافران در مازندران مي‌شتابند. (ادامه)
انسداد محور فيروزکوه‌
مرکز فرماندهي‌ و کنترل‌ جاده‌ اي‌ پليس‌ راه‌ ناجا اعلام‌ کرد محور فيروزکوه‌ در استان‌ تهران‌ از ساعت‌ ‌1‌ و ‌25‌ دقيقه‌ بامداد امروز به‌ علت‌ بارش‌ برف‌ و کولاک‌ شديد تا اطلاع‌ ثانوي‌ مسدود شده‌ (ادامه)
جانباز 70 درصد گرگاني در آتش سوخت
-علي‌اصغر مقصودلو جانباز 70 درصد گرگاني با آتش گرفتن موتورسيكلتش در آتش سوخت.(ادامه)
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ... صدای قصابان شهرستان نکاء هم در آمد
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ...(ادامه)
درخواستهاي نماينده مردم لاهيجان از رياست جمهوري
ايرج نديمي " نماينده مردم لاهيجان در مراسم حضور رييس جمهوري در جمع مردم اين شهرستان درخواستهاي موكلان خودرا در ‪ ۱۹‬بخش عنوان كرد. وي عصر روز چهار شنبه از رييس جمهور دكتر محمود احمدي نژاد براي تكميل جاده بام‌سبز به بام آبي، (ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
کشف‪ ۴۱هزار ليتر مشروبات الكلي درگلستان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: ظرف ‪ ۱۰‬ماه نخست امسال، افزون بر ‪ ۴۱‬هزار ليتر مشروبات الكلي در استان كشف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علاء‌الدين حيدري (ادامه)
سرعت زیاد جان پنج نفر را در رودبار گرفت
شمال نیوز / رييس عمليات جاده‌اي پليس راه‌استان گيلان گفت: در يك حادثه رانندگي در ساعت ‪ ۱۱‬شب گذشته درشهرستان رودبار پنج نفركشته شدند. (ادامه)
برف و كولاك شديد محور هراز را بست
پلیس راه اعلام كرد که جاده هراز به علت کولاک شدید مسدود شده است.(ادامه)
تعويق سفر رئیس جمهور به گيلان، ناتواني در رفع مشكلات كارگران است!
دبير مجمع نيروهاي خط امام گيلان گفت: دولت نهم با اينكه در مورد مسايل اقتصادي و رفع مشكلات كارگران وعده‌‏هاي بسياري داده بود, اما متاسفانه نه تنها تاكنون آن وعده‌‏ها تحقق ... (ادامه)
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
دستگیری دختر پسر نما در قائمشهر
(ادامه)
اجرای طرح آمارگيري مبدا ومقصد تردد حمل ونقل جاده اي در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران ، براي اجراي اين طرح مبادي ورودي و خروجي 56 منطقه ترافيكي كشور در 119 ايستگاه كشور در نظر گرفته شده ئ در نهايت 19 استان درگير فعاليت در طرح مي باشند. (ادامه)
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد. (ادامه)
كاهش مرگ و ميرتصادفات جاده اى در مازندران
با توجه به تدابير امنيتى در جاده هاى كشور، آمار كشته شدگان تصادف هاى جاده اى در استان مازندران امسال ۱۵‎/۵ درصد كاهش يافته است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران ،سرهنگ محمدحسين قبادى، جانشين فرمانده انتظامى استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: همچنين در زمينه (ادامه)
اخراج 28 كارگر از شرکت سيمين بافت گیلان
مديريت شركت نساجي" سيمين بافت" در آستانه اشرفيه به دليل كاهش توليد , 28 تن از كارگران رسمي خود را اخراج كرد‌‏! به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, از مركز رشت , كارگران اخراجي با ارايه شكايتي به اداره كار آستانه اشرفيه خواستار بازگشت به كار خود شده اند . (ادامه)
نورُ علی نور(بخوانيد)
(ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
يخ زدگي جاده رشت و آستانه اشرفيه 100 خودرو را به هم كوبيد
لغزنده بودن و يخ زدگي جاده هاي استان گيلان موجب تصادف بيش از يكصد وسيله نقليه شد. سرهنگ ابراهيمي فرمانده پليس راه استان گيلان با اعلام اين مطلب افزود: در اين تصادفات كه بعضاً به دليل بي احتياطي رانندگان در كمتر از 24 ساعت (ادامه)
محور هراز باز است
مركز اطلاعات راههاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي روز جمعه اعلام كرده است كه محور "هراز" در استان مازندران حوالي ظهر امروز بازگشايي شده است. اين محورها به علت بارش برف و كولاك شديد و نبود ديد كافي مسدود اعلام شده بود. (ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
کشف بيش از 4 کيلو ترياک در گلستان
ببيش از 4 کيلو گرم ترياک طي يک عمليات توسط ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان نوکنده کشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ساعت 14 و سي دقيقه دوشنبه چهارم دي ماه مأموران کلانتري 12 شهرستان نوکنده مستقر در پليس راه به فردي که در جاده فرعي در حال پرسه زدن بود مشکوک و سريعا آنرا متوقف کردند.(ادامه)
سبقت غير مجاز در بابل قرباني گرفت
براثر تصادف يك دستگاه خودروي نيسان با يك دستگاه خودروي پيكان در جاده شهيد صالحي "بابل" يك نفر فوت و دو نفر نيز مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، يک فقره تصادف بين يك دستگاه خودروي پيكان برانندگي "رحمت -م" و سرنشيني دونفر بنام (ادامه)
لبخند مقام ارشد كشوري از عدم حضور آقاي مديركل ؟؟؟
طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان بدون حضور مديركل آموزش وپروش استان ومسئولين ارشد آموزش وپرورش برگزار شد. طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان مازندران با حضور قائم مقام رياست سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور ، مديركل حمل ونقل و پايانه (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.365 seconds.