.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محور هراز به مدت 4 شب مسدود است
محور هراز به منظور عملیات تکمیلی سیستم نصب و راه اندازی روشنایی و کنترل هوشمند داخل تونل وانا از امروز تا 17 بهمن ماه از 20 شب تا 6 صبح مسدود است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
 آيت الله «نورالله طبرسی» نماينده ولی فقيه در استان مازندران و «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران طی پيام مشتركی خطاب به مردم شريف و انقلابی استان مازندران در طليعه بيست و هشتمين بهار ...
پيام نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران بمناسبت دهه فجر
آيت الله «نورالله طبرسی» نماينده ولی فقيه در استان مازندران و «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران طی پيام مشتركی خطاب به مردم شريف و انقلابی استان مازندران در طليعه بيست و هشتمين بهار ... (ادامه)
تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT‬بي‌معني است
رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور گفت: تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT(‬تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات ) در كشور بي‌معني است. "اميرحسين سعيدي ناييني" روز چهارشنبه در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه كامپيوتر و فناوري اطلاعات استان گيلان در رشت افزود: تكريم ارباب رجوع (ادامه)
تاسیس دانشكده گردشگري در استان گلستان
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان گلستان از تاسيس دانشكده گردشگري در اين استان خبر داد. محمود ربيعي با بيان اينكه در پنجمين كارگروه گردشگري استان گلستان با تاسيس دانشكده گردشگري موافقت شد، به خبرنگار ايسنا گفت: با توجه به اينكه (ادامه)
استاندار گلستان: زيرساخت‌هاي كشاورزي دراستان باید تقویت شود
استاندار گلستان گفت: زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي اين استان در گذشته خوب فراهم نشده و باید به شکل مناسبی تقویت شود. به گزارش شمال نیوز ، دکتر شاعری با اشاره به اينكه محور توسعه در استان كشاورزي صنعتي است افزود: گلستان با ‪ ۶۰۰‬هزار هكتار سطح زيركشت محصولات كشاورزي و فعاليت در بخش دام و طيور از استان‌هاي مطرح در بخش كشاورزي است.(ادامه)
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ... برف ايستاد ،آفتاب تابيد ، رييس جمهور نيآمد
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ...(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
يخ زدگي جاده رشت و آستانه اشرفيه 100 خودرو را به هم كوبيد
لغزنده بودن و يخ زدگي جاده هاي استان گيلان موجب تصادف بيش از يكصد وسيله نقليه شد. سرهنگ ابراهيمي فرمانده پليس راه استان گيلان با اعلام اين مطلب افزود: در اين تصادفات كه بعضاً به دليل بي احتياطي رانندگان در كمتر از 24 ساعت (ادامه)
محور هراز باز است
مركز اطلاعات راههاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي روز جمعه اعلام كرده است كه محور "هراز" در استان مازندران حوالي ظهر امروز بازگشايي شده است. اين محورها به علت بارش برف و كولاك شديد و نبود ديد كافي مسدود اعلام شده بود. (ادامه)
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
لبخند مقام ارشد كشوري از عدم حضور آقاي مديركل ؟؟؟
طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان بدون حضور مديركل آموزش وپروش استان ومسئولين ارشد آموزش وپرورش برگزار شد. طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان مازندران با حضور قائم مقام رياست سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور ، مديركل حمل ونقل و پايانه (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
رييس جمهوري وارد سوادكوه شد
محمود احمدي‌نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه ديدارهاي مردمي خود در سفر به مازندران پس از ساري با عبور از محور فيروزكوه وارد شهرستان سوادكوه شد.(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار... پل زيرگذرخواسته ما دركاهش مرگ و میرراهها
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار...(ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
وجود130نقطه حادثه خيز در محورهاي مازندران
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: از 180 نقطه حادثه خيز شناسايي شده در محورهاي ارتباطي مازندران تاكنون 50 نقطه حادثه خيز در 3 سال گذشته برداشته و حذف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اسفنديار عشوري از پايان مطالعات 6 نقطه دور برگردان (ادامه)
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور  در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون
در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ... تشکر از رئيس جمهور در معرفي عباسی به وزارت تعاون
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ...(ادامه)
گلستان مقام نخست كاهش تلفات جاده اي در كشور
فرمانده قرار گاه پليس راه استان با اشاره به كاهش 25 درصدي تلفات جاده اي در تابستان سالجاري اظهار داشت : به علت تخلفات ناشي از عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي 1483 فقره تصادف در تابستان سالجاري در جاده هاي استان بوقوع پيوست كه 169 نفر بر اثر اين تصادفات جان خود را از دست دادند. به گفته وي؛ در سال گذشته آمار تلفات جاده اي استان 213 نفر بوده است كه اين ميزان در سالجاري كاهش يافته است .(ادامه)
محور هراز فردا مسدود است
مركز اطلاعات راههاي مازندران اعلام كرد: محور هراز روز سه‌شنبه (فردا) به منظور انجام عمليات رهاسازي سنگهاي معلق واقع در منطقه وانا از ساعت شش صبح تا ‪ ۲۰‬شب مسدود است. (ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
فعالیت 14 دفتر و 4 نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از فعال بودن 14 دفتر سازمان تبلیغات اسلامی و 4 نمایندگی در سطح استان مازندران خبر داد. حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران یکی از دفاتر ویژه کشور است که به خاطر (ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل استان گلستان
رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان اعلام كرد: در سومين جلسه كارگروه گردشگري استان، هر گونه ساخت و ساز در محدوده سواحل دريايي گلستان، تا اطلاع ثانوي ممنوع شد. (ادامه)
عقيل امامي سياست هاي ناهماهنگ در مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
معرفی رئيس كل دادگستري گلستان
رئيس كل جديد دادگستري استان گلستان در مراسمي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين "سيدابراهيم رئيسي" معاون اول قوه قضائيه معرفي شد. طي حكمي ازسوي آيت‌الله "شاهرودي" رياست قوه قضائيه كشور، "احمدفاضليان" به عنوان رئيس كل جديد دادگستري گلستان انتخاب شده‌است. (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
زیر آب سوادکوه، قربانگاه 2 مرد و یک زن
دست کم سه نفر بر اثر برخورد خونبار چند خودروی سواری در مازنداران، جان باختند و چهار مسافر به شدت زخمی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از هموطن سلام ،این فاجعه، دیروز در محور ورودی شهرستان زیر آب مازندران (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.