.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قرائتي: روحاني كم ‌مطالعه نمي‌تواند هدايتگر جوانان باشد
(ادامه)
محور ساري – جويبار چهار بانده مي شود
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
راه‌اندازي قطارهاي گردشگري در شمال كشور
(ادامه)
كوروش غفاري چراتي نمايشگاه بين المللي مازندران ؛ از ساري تا قائم شهر! (ديدگاه)
كوروش غفاري چراتي(ادامه)
گيلان، محور گردشگري كشورهاي حاشيه خزر
(ادامه)
محدوديت‌هاي ترافيكي در محورهاي شمال
(ادامه)
سيد مرتضي نبوي نقطه قوت اصولگرايان
سيد مرتضي نبوي(ادامه)
برنامه هاي هفته دولت اعلام شد
(ادامه)
ناهارخوران، جاذبه بى نظير گلستان(بخوانيد)
(ادامه)
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است... يادواره شهداي نياك آمل با سخنراني دكتر الهام
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است...(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جانباز
(ادامه)
امنیت شغلی بزرگترین دغدغه مطبوعات
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت :خبرنگاران به لحاظ تمكن مالي از محروم ترین افراد جامعه هستند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه مازندران محمداسماعیل امامزاده بااظهار مطلب فوق درآیین گرامیداشت روزخبرنگار دردانشگاه مازندران بیان کرد: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی در جامعه هستند و قلم آنها برگرفته از اخلاص وطهارت نفس است . امامزاده یادآور شد:کسانی که مولدان خبر و اطلاع رسانی هستند باید در فرآیند تولید و انعكاس به موقع خبر دقت نظر داشته باشند . این مسئول اذعان داشت:در نگاه اسلامی نگارندگان خبر مظاهر اصلی سوگند الهی محسوب می شوند . وی ادامه داد:با تحقق آیین نامه خبرنگاران حرفه ای امید است در حل مشکلات اقتصادی خبرنگاران تحولي ايجاد شود. وی گفت: برای تقویت نشریات استان به 26 نشریه مبلغ 5 میلیارد و پانصد میلیون ریال یارانه کاغذ داده و از محل بنگاه های زودبازده 3 میلیارد و 670 میلیارد ریال وام در اختیار مطبوعات محلی مازندران قرار گرفته است . امامزاده گفت : از 118 نفری که به آنان وام داده شده 60 نفر خبرنگار بوده اند . وی تحلیل محتوای نشریات استانی را یکی از اقدامات اساسی در سطح استان عنوان کرد و گفت : نشریات محلی در 53 محور و 200 مولفه تحلیل می شوند كه تا کنون موجب ارتقای محتوای نشریات شده است . وی گفت : عدم امنیت شغلی و تمکین مالی بزرگترین دغدغه مطبوعات است . معاون آموزشی دانشگاه مازندران نيز در مراسم گرامی داشت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: استراتژی اتحاد ملی و انسجام اسلامی که در کشور ترسیم شده با تلاش اصحاب رسانه به روشنی محقق خواهد شد. دکتر قاسم علیزاده افروزی با اشاره به فعالیت تعداد بسیاری از خبرنگاران در جامعه گفت: پیشرفت علم و فن آوری ارتباطات از طریق اطلاع رسانی به عنوان یک دانش شناخته شده است زیرا بدون اطلاع رسانی درست جامعه دچار رکود خواهد شد. وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد تفرقه قصد شکستن وحدت بین مسلمانان را دارد ، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید جلوی اين فتنه ها را که منجر به جنگهای فرقه ای و مذهبی مي شود بگیرند. وی تولید علم ، جنبش نرم افزاری ، ترسیم نقشه علمی کشور را از اولویت های اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان كرد گفت : انتظار می رود مطبوعات با تدوین راهکارهای عملی مناسب به سوي تبدیل علم و دانش به گفتمان مسلط در جامعه حرکت نمایند. همچنین محمد علی مینایی فر رئیس خانه مطبوعات استان در این مراسم در سخنانی گفت: پیوند میان اصحاب قلم و علم، توسعه جامعه را رقم خواهد زد از اینرو همواره از فعالیتهای عالمان و فرهیختگان استان برای رشد و توسعه علمی و استان استقبال می نماییم.(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران  به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ... قدمت 50 ساله بيمارستان ها در مازندران
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ...(ادامه)
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
آتش سوزی گسترده در جاده چالوس
(ادامه)
محدودیت های‌ ترافیکی‌ در محورهای‌ مازندران‌
(ادامه)
نان در گلستان دو نرخي شد
(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
ايجاد رشته كشاورزي هسته‌اي در گرگان
(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
محور چالوس بسته شد
(ادامه)
استاندار: كشاورزي در مازندران درآمدزا نيست
استاندار مازندران تغيير كشت،نبود الگو كشت،گران بودن نهاده‌هاي كشاورزي و سنتي بودن كشاورزي رااز عوامل به صرفه نبودن و درآمد پايين فعاليت‌هاي كشاورزي در استان عنوان كرد. (ادامه)
احداث اولين بزرگ‌‏راه ساحلي در گيلان
(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
دكتر محمد رضا جمالى بيدارگر قرن(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
اخراج 700 کارگرشرکت تجهیزات مدارس ایران
کارگران کارخانه تجهیزات مدارس ایران که در روستای ذغالچال شهرستان ساری قرار دارد طی دیروز و امروز چهارشنبه با حضور در مقابل این کارخانه خواستار بازگشت به کار ...(ادامه)
مازندران نيازمندترين استان به گروههای خونی
رييس سازمان انتقال خون استان مازندران گفت: مازندران با داشتن 4 هزار بيمار خاص که 3 هزار نفر آنان را بيماران تالاسمى تشکيل مى‌دهند، يکى از نيازمندترين استان‌ها به خون است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.