.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزارش كامل مناظره محمدرضا خاتمي و محمدرضا باهنر
(ادامه)
6 دلیل سردی فضای کنونی انتخابات / نان خانه نشینی مان را نخورند!
(ادامه)
محور کرج چالوس مسدود شد
(ادامه)
بدنبال نا اميدي مردم غرب مازندران از مسئولين كشوري در جهت تاسيس استان جديد در غرب مازندران، جمعي از روساي شوراهاي اسلامي شهرستانهاي غرب مازندران با ارسال نامه اي به مقام معظم رهبري خواستار عنايت ويژه معظم له در جهت .... استمداد از مقام معظم رهبري براي تاسيس استان در غرب مازندران
بدنبال نا اميدي مردم غرب مازندران از مسئولين كشوري در جهت تاسيس استان جديد در غرب مازندران، جمعي از روساي شوراهاي اسلامي شهرستانهاي غرب مازندران با ارسال نامه اي به مقام معظم رهبري خواستار عنايت ويژه معظم له در جهت ....(ادامه)
 استان مازندران با وجود پتانسيلهاي بالقوه علمي ، نيروي انساني تحصيلكرده و جوانان متعهد داراي ظرفيتهاي بسيار مناسبي براي توسعه و ارتقاء است. 
شفقت: نبود پارك علم و فناوري به توسعه علمي استان ضربه وارد كرده است
استان مازندران با وجود پتانسيلهاي بالقوه علمي ، نيروي انساني تحصيلكرده و جوانان متعهد داراي ظرفيتهاي بسيار مناسبي براي توسعه و ارتقاء است. (ادامه)
همايش علمي - فرهنگي درياي مازندران امروز يكشنبه با حضور استادان و محققان برجسته بخش فرهنگي، زيستي، حقوقي و جغرافيايي ايران در دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه تهران برگزار شد. همايش علمي- فرهنگي درياي مازندران برگزار شد
همايش علمي - فرهنگي درياي مازندران امروز يكشنبه با حضور استادان و محققان برجسته بخش فرهنگي، زيستي، حقوقي و جغرافيايي ايران در دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه تهران برگزار شد. (ادامه)
ساماندهي رودخانه چالوس در حد حرف باقي مانده‌است
(ادامه)
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است کشفیات تازه درباره دیوار بزرگ گرگان
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است(ادامه)
جاده کرج - چالوس همچنان مسدود است
(ادامه)
در جاده- چالوس چند خودرو به زير بهمن رفت
(ادامه)
نگاهي به حال و هواي انتخابات در گيلان
(ادامه)
نجات 300خودرو از بهمن در جاده چالوس
(ادامه)
محور هراز مسدود شد
(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز وحدت اصولگرايان که نقطه استراتژيک اين جريان است بايد تقويت شود و در اين راه اقشار گوناگون جامعه به ويژه بسيجيان، وظيفه‌اي سنگين بر عهده دارند. بسيجيان و وظيفه سنگين مراقبت از جریان اصولگرا
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز وحدت اصولگرايان که نقطه استراتژيک اين جريان است بايد تقويت شود و در اين راه اقشار گوناگون جامعه به ويژه بسيجيان، وظيفه‌اي سنگين بر عهده دارند. (ادامه)
متن کامل نامه زنان اصولگرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
ممنوعیت استفاده تبليغاتي از سالن هاي ورزشي
(ادامه)
انتخاب نخبگان تضمین توسعه همه جانبه مازندران
(ادامه)
بله، گيلک بی‌غيرت است! (بخوانيد)
(ادامه)
واژگوني خودرو سمند در جويبار و كشته شدن دو نفر
(ادامه)
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد. آقاي وزير ، به داد باغداران و بي داد مرغداران برس !
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد.(ادامه)
اظهارات جمعي ازكارشناسان مازندراني در خصوص انتخاب نامزدهاي اصلح
(ادامه)
ايرج جمشيدي رقابت اقتصادي ليست هاي انتخاباتي(بخوانيد)
ايرج جمشيدي(ادامه)
دکتر محمد میر شکرایی محرم دوباره از راه رسید ... (يادداشت)
دکتر محمد میر شکرایی(ادامه)
مازندران در حالت فوق العاده، نان گران شد
(ادامه)
جاده هراز مجددآ بسته شد
(ادامه)
محورهاي كندوان و فيروزكوه بازگشايي شد
(ادامه)
6 محور ارتباطي در گيلان هنوز مسدود است
(ادامه)
كليه محورهای شمال کشور مسدود است
(ادامه)
جلسه فوق العاده براي چاله چوله‌هاي شهر ساري
(ادامه)
 وزير امور خارجه در حاشيه مراسم جشن عيد غدير در پاسخ به پرسشي در خصوص سفر هيئتي عراقي به ايران به منظور تغيير در موافقتنامه‌هاي مرزي دو كشور، رفت و آمد هيئت و تبادل هيئت بين ايران و عراق را امري خواند كه طي پنج سال گذشته همواره ... انتقاد متکی از سهم 50 درصدي ايران از خزر
وزير امور خارجه در حاشيه مراسم جشن عيد غدير در پاسخ به پرسشي در خصوص سفر هيئتي عراقي به ايران به منظور تغيير در موافقتنامه‌هاي مرزي دو كشور، رفت و آمد هيئت و تبادل هيئت بين ايران و عراق را امري خواند كه طي پنج سال گذشته همواره ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.362 seconds.