.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بیانیه سپاهان علیه استقلال
باشگاه سپاهان اطلاعیه‌ای را در خصوص انتخاب داور مسابقه مقابل استقلال تهران منتشر کرد.(ادامه)
احیای امر به معروف بزرگترین معروف است
امام جمعه ساری، احیای امر به معروف و نهی از منکر را بزرگترین معروف دانست.(ادامه)
دادگاه نجفی آغاز شد
دومین دور رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران آغاز شد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
سفر وزیر صنعت به مازندران
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران از سفر رحمانی وزیر صنعت در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته به مازندران خبرداد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران معرفی شد
حجت الاسلام محمدباقرمحمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسمی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شد.(ادامه)
قوانلو: موجودی کپسول سی‌ان‌جی در مازندران کاهش پیدا کرد
رئیس سازمان صمت مازندران با اعلام اینکه موضوع تأمین کپسول را از طریق وزارت دفاع پیگیری کردیم، گفت: شرکت سایپا کپسول در اختیار ندارد.(ادامه)
دریای خزر تا پایان هفته به کام صیادان
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:وضعیت دریای خزر از امروز تا روز جمعه ۸ آذرماه آرام و مساعد است.(ادامه)
جاده‌های مازندران در ششمین روز آذر بدون ترافیک
رئیس پلیس راه مازندران گفت:هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های استان به صورت عادی و روان در جریان است.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولین قضایی و امنیتی کشور ضمن برخورد شجاعانه با عوامل مخرب و اراذل اجاره ای دشمن، با تدبیر و رافت اسلامی حساب معترضین عادی و منتقدینی را جدا کنند که احیانا در آن هیاهو در صف آشوبگران قرارگرفتند..... کیست اسباب این تحریم و آشوب و بلا؟ ....
شمال نیوز : مسئولین قضایی و امنیتی کشور ضمن برخورد شجاعانه با عوامل مخرب و اراذل اجاره ای دشمن، با تدبیر و رافت اسلامی حساب معترضین عادی و منتقدینی را جدا کنند که احیانا در آن هیاهو در صف آشوبگران قرارگرفتند.....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۶ آذر
(ادامه)
سم کشنده بوتالیوم موجود در غذا را بشناسید
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: بوتولینیوم بر اثر مصرف غذاهایی که حاوی سم باکتریایی هستند ایجاد می‌شود که منبع اصلی باکتری‌ها کنسروهای خانگی است که خاصیت اسیدی پایینی دارند.(ادامه)
عکس/ مهمان آمریکایی در پمپ بنزین
خودروی آمریکایی دوج چلنجر در پمپ بنزین ایران. یکی از قوی‌ترین خودروهای این کارخانه چلنجر دیمن با ۸۴۰ اسب بخار و حدود ۹۰۰ نیوتن بر متر گشتاور است.(ادامه)
۸ تیم برتر جام حذفی مشخص شدند
با صعود تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به مرحله بعد، پازل مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تکمیل شد.(ادامه)
بازی با تبلت مانع رشد کودکان می‌شود
نتایج یک بررسی تازه نشان می‌دهد تعداد زیادی از کودکان بیش از چهار ساعت از وقت روزانه خود را پای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها هدر می‌دهند.(ادامه)
میوه‌ای که به طرز معجزه آسا از دیابت پیشگیری می‌کند!
برای اولین بار محققان دریافتند ترکیب موجود در میوه آووکادو می تواند از فرآیندهای سلولی که معمولا منجر به دیابت می شوند، پیشگیری نماید.(ادامه)
آذری جهرمی از زمان اتصال اینترنت همراه خبر داد
وزارت ارتباطات در پاسخ به درخواست مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اتصال مجدد اینترنت، اعلام کرد: به‌محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.(ادامه)
مرگ عابر پیاده در برخورد با قطار مسافربری در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از برخورد منجر به مرگ عابر پیاده با قطار مسافربری خبر داد.(ادامه)
رفتار زیبای استراماچونی با یک جانباز +عکس
آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال، پیش از برگزاری دیدار برابر نساجی، به جانباز دفاع مقدس در حاشیه دیدار روز گذشته ادای احترام کرد تا تصویری زیبا از او برجای بماند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز چهارشنبه ۶ آذرماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
با حکم استاندار مازندران مجید شعبان‌نژاد به عنوان شهردار جدید نشتارود منصوب شد. شهردار جدید نشتارود منصوب شد
با حکم استاندار مازندران مجید شعبان‌نژاد به عنوان شهردار جدید نشتارود منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شبکه بهداشت مازندران با اشاره به اینکه کنترل بیماری آنفلوانزا در استان ضروری است، گفت: 6 بیمار مبتلا به آنفلوانزا در مازندران فوت کردند.

مرگ 6 بیمار مبتلا به آنفلوانزا در مازندران / شناسایی ۵۴ بیمار در استان
شمال نیوز: رئیس شبکه بهداشت مازندران با اشاره به اینکه کنترل بیماری آنفلوانزا در استان ضروری است، گفت: 6 بیمار مبتلا به آنفلوانزا در مازندران فوت کردند. (ادامه)
نامه نمایندگان تهران به «آذری‌جهرمی» برای اتصال اینترنت موبایل
نمایندگان تهران در نامه‌ای به وزیر ارتباطات خواستار وصل اینترنت به خصوص اینترنت موبایل شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت: براساس هماهنگی ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه در این استان انجام می‌شود. از داوطلبان انتخابات مجلس در 9 حوزه مازندران ثبت‌نام می‌شود
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت: براساس هماهنگی ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه در این استان انجام می‌شود.(ادامه)
اولین پست علی کریمی بعد از خبر مهاجرتش به کانادا
علی کریمی با انتشار این عکس نوشت: بهترینها رو برات ارزو میکنم. گفتنی است از دیروز خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه علی کریمی قصد مهاجرت به کانادا را دارد. (ادامه)
آخرین وضعیت دسترسی کاربران به اینترنت در سراسر کشور
براساس آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعداد مشترکین اینترنت پهن باند بیش از 67 میلیون و 687 هزار نفر است. از این تعداد تنها 4 میلیون و 69 هزار نفر مشترکین پهن باند ثابت و مابقی مشترکین پهن باند سیار هستند. به این ترتیب به‌رغم اتصال اینترنت خطوط تلفن ثابت در بیشتر استان‌های کشور و اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در 9 استان همچنان جمعیت زیادی از کشور از دسترسی به اینترنت محروم هستند(ادامه)


متاسفانه هفته گذشته روزهای سختی را در کشور عزیزمان پشت سر گذاشتیم، روزهایی که تلخی آن برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل قطع دسترسی به اینترنت بین‌الملل صد چندان بود. بیانیه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درباره قطعی اینترنت
متاسفانه هفته گذشته روزهای سختی را در کشور عزیزمان پشت سر گذاشتیم، روزهایی که تلخی آن برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل قطع دسترسی به اینترنت بین‌الملل صد چندان بود.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به آن دسته از کسانی که ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان دارایی و ملک داشته باشند، کمک معیشتی تعلق نمی‌گیرد. محمد شریعتمداری تاکید کرد که بدون بررسی وسع مالی افراد، نمی‌توان سبد معیشتی پرداخت کرد. او همچنین درباره کد دستوری #۶۳۶۹*، که برای شکایت افرادی که خود را مستحق کمک معیشتی می‌دانند، اما از این طرح حذف شده اند، گفت: کسانی که تقاضای خود را از طریق کد دستوری مذکور ثبت کنند در واقع به دولت اجازه بررسی حساب‌های بانکی خود را می‌دهند. کسانی که دارایی‌شان ۹۰۰ میلیون به بالاست، خودروی ۵۰۰ میلیونی دارند یا ۳ سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته‌اند، کمک معیشتی نمی‌گیرند / افرادی که تقاضای خود با کد #۶۳۶۹* را ثبت کنند، در واقع به دولت اجازه بررسی حساب‌های بانکی خود را داده‌اند(خبر)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به آن دسته از کسانی که ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان دارایی و ملک داشته باشند، کمک معیشتی تعلق نمی‌گیرد. محمد شریعتمداری تاکید کرد که بدون بررسی وسع مالی افراد، نمی‌توان سبد معیشتی پرداخت کرد. او همچنین درباره کد دستوری #۶۳۶۹*، که برای شکایت افرادی که خود را مستحق کمک معیشتی می‌دانند، اما از این طرح حذف شده اند، گفت: کسانی که تقاضای خود را از طریق کد دستوری مذکور ثبت کنند در واقع به دولت اجازه بررسی حساب‌های بانکی خود را می‌دهند.(ادامه)
بیش از 71 نماینده مجلس خواستار استیضاح زنگنه وزیر نفت شدند که سهم نمایندگان استان های شمالی در این فهرست بسیار ناچیز است .... سهم ناچیز نمایندگان استان های شمالی در استیضاح وزیر نفت !
بیش از 71 نماینده مجلس خواستار استیضاح زنگنه وزیر نفت شدند که سهم نمایندگان استان های شمالی در این فهرست بسیار ناچیز است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.