.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران گفت: تامین اجتماعی نهاد عمومی غیردولتی بوده که درآمد بر هزینه است و باید حق بیمه دریافت کند تا بتواند خدمات ارائه کند. توضیحات مدیرکل تامین اجتماعی درباره ماده 36
مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران گفت: تامین اجتماعی نهاد عمومی غیردولتی بوده که درآمد بر هزینه است و باید حق بیمه دریافت کند تا بتواند خدمات ارائه کند.(ادامه)
استعفای حجتی و مسئولیت جدید او
درباره دلایل استعفا و قبول استعفای حجتی از وزارت جهاد کشاورزی چند تحلیل مختلف ارائه شده اما از نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نمی‌توان گذشت.(ادامه)
تصاویر/ خیابان‌های پاریس در قرق کشاورزان
کشاورزان فرانسوی با هزار دستگاه تراکتور، خیابان‌های پاریس را در اعتراض به سیاست‌های کشاورزی رئیس‌جمهور این کشور مسدود کردند.(ادامه)
شرایط فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو اعلام شد+ جدول
شرایط فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو به تعداد بسیار محدود آغاز می شود.(ادامه)
رئیس دفتر رئیس جمهوری با نادرست خواندن برداشت‌های نادرست صورت گرفته درباره اظهارات دکتر روحانی در آذربایجان‌شرقی گفت: ایشان با حساسیت و دغدغه بسیار زیادی مسایل رخ داده در کشور پس از اصلاح قیمت بنزین را دنبال می‌کردند و اظهارات ایشان هم به معنی سلب مسئولیت از خود نبوده و نیست. توضیح واعظی درباره سخنان عجیب روحانی درباره بنزین
رئیس دفتر رئیس جمهوری با نادرست خواندن برداشت‌های نادرست صورت گرفته درباره اظهارات دکتر روحانی در آذربایجان‌شرقی گفت: ایشان با حساسیت و دغدغه بسیار زیادی مسایل رخ داده در کشور پس از اصلاح قیمت بنزین را دنبال می‌کردند و اظهارات ایشان هم به معنی سلب مسئولیت از خود نبوده و نیست.(ادامه)
شمال نیوز: دولت برای حمایت از رونق تولید امسال ۲ هزار واحد صنعتی تعطیل شده را به چرخه تولید باز خواهد گرداند.
خبر خوش وزیر صمت برای راه اندازی ۲ هزار واحد صنعتی راکد و تعطیل
شمال نیوز: دولت برای حمایت از رونق تولید امسال ۲ هزار واحد صنعتی تعطیل شده را به چرخه تولید باز خواهد گرداند. (ادامه)
کواکبیان: سرنوشت مبهم پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صداوسیما چه شد؟!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پرونده‌ای وجود دارد که صداوسیما ۹۴۷ میلیون‌ دلار گرفته که گم شده و معلوم نیست با آن چه کرده است(ادامه)
شمال نیوز: بازی فردای دو تیم پرسپولیس - نساجی در ورزشگاه آزادی به علت آلودگی هوای تهران لغو شد. لغو بازی پرسپولیس و نساجی مازندران به علت آلودگی هوا
شمال نیوز: بازی فردای دو تیم پرسپولیس - نساجی در ورزشگاه آزادی به علت آلودگی هوای تهران لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مقابل پرسپولیس کار سختی داریم ولی نگران گل نزدن بازیکنانم نیستم..... مهاجری : نگران گلزنی نساجی برابر پرسپولیس نیستم / کالدرون : مقابل نساجی حتما باید پیروز شویم
شمال نیوز : سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مقابل پرسپولیس کار سختی داریم ولی نگران گل نزدن بازیکنانم نیستم.....(ادامه)
کرباسچی : روحانی نا امیدمان کرد
(ادامه)
شمال نیوز: عباس رجبی، شهردار ساری در حکمی، سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری را منصوب کرد.

سرپرست‌ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری منصوب شد
شمال نیوز: عباس رجبی، شهردار ساری در حکمی، سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری را منصوب کرد. (ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی به عنوان اولین خط برخورد با متخلفان یاد کرد و گفت: اتحادیه‌ها و اصناف باید فرصت طلبان بازار را که از حوادث اخیر کشور سوء استفاده کرده‌اند، کنار بزنند. اصناف، فرصت طلبان بازار را کنار بزنند
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی به عنوان اولین خط برخورد با متخلفان یاد کرد و گفت: اتحادیه‌ها و اصناف باید فرصت طلبان بازار را که از حوادث اخیر کشور سوء استفاده کرده‌اند، کنار بزنند.(ادامه)
توئیت مهناز افشار در پاسخ به شایعات+عکس
مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که به خارج از کشور سفر کرده و داور استعدادیابی در یک شبکه ماهواره ای شده در توئیتی در پاسخ به همه گمانه زنی ها نوشت: باورهای منفی دقیقا باورند نه واقعیت. (ادامه)
راز دوستی فوتبالیست معروف ایرانی با خانم مهندس فاش شد
ارتباط پنهانی فوتبالیست معروف ایرانی با خانم مهندس لو رفت / صحبت های کاری به لحظه های رمانتیک تبدیل شد(ادامه)
عروس ۱۲ساله با دیدن داماد از وحشت لال شد
این دختر دوازده ساله که در “نکاح بدل” به مردی بزرگسال داده شده بود، در نخستین دیدار با شوهرش شدیدا شوکه شده و حالا حرف نمی‌زند.(ادامه)
بمب پرسپولیس می ترکد؛ توافق با جانشین کالدرون
شنیده ها حاکی از آن است که محمدحسن انصاری فرد با یکی از گزینه های مدنظر مدیران باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم به توافق رسیده است.(ادامه)
با توجه به وضعیت قیمت بنزین در این روزها خیلی از مردم دنبال خودروهایی هستند که سوختی به غیر از بنزین استفاده کنند که یکی ازآنها خودروهای هیبرید هستند.

خودروی هیبرید چگونه کار می‌کند؟
با توجه به وضعیت قیمت بنزین در این روزها خیلی از مردم دنبال خودروهایی هستند که سوختی به غیر از بنزین استفاده کنند که یکی ازآنها خودروهای هیبرید هستند. (ادامه)
ابطحی: آقای روحانی، بجای خنده باید گریه می‌كردی
(ادامه)
توضیحات دامادی در خصوص طرح سه فوریتی بنزین
نماینده ساری و میاندرود در خصوص طرح سه فوریتی بنزین توضیح می‌دهد. (ادامه)
(عکس) ایران خودرو و عرضه سه محصول جدید در آینده نزدیک
نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو، از ارائه ۳ محصول جدید به بازار در آینده نزدیک خبر داد. (ادامه)
مطهری خطاب به روحانی: عذر بدتر از گناه نیاورید
رئیس جمهوری گفته‌اند «من هم صبح جمعه فهمیدم قیمت بنزین تغییر کرده، چون اجرای تصمیم سران قوا را به شورای امنیت کشور واگذار کرده بودم.» نمی‌توان این عذر را برای تقصیر ایشان در نحوه اجرای تصمیم مذکور پذیرفت.(ادامه)
اولین سفر ترامپ به افغانستان در سکوت خبری+ تصاویر
رئیس‌جمهور آمریکا در سفری از‌ پیش‌اعلام‌نشده برای سرکشی به نیروهای آمریکایی به مناسبت روز شکرگزاری، وارد افغانستان شد. (ادامه)
دیدار خادمیاران رضوی و کانون مداحان شهرهای مازندراندران با آیت الله محمدی لائینی
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی ولایتمداری اقشار گوناگون مردم را مهمترین شاخصه آنان دانست.(ادامه)
سیف‌الله یزدانی، مدیر مسئول روزنامه «عصر اقتصاد» روز پنجشنبه (۷ آذر ماه) در سن ۶۳ سالگی درگذشت. مدیر مسئول روزنامه «عصر اقتصاد» درگذشت
سیف‌الله یزدانی، مدیر مسئول روزنامه «عصر اقتصاد» روز پنجشنبه (۷ آذر ماه) در سن ۶۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
دستگیری 8 عامل فراخوان به تجمعات غیرقانونی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری هشت عامل فراخوان به تجمعات غیرقانونی و اخلال در نظم عمومی در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام در این استان خبر داد .(ادامه)

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان: نظارت بر ثبت نام و التزام واقعی کاندیداها به ولایت فقیه، از مهمترین موضوعات مورد توجه اعضای این هیات است. مردم فیلتر اصلی در انتخابات محسوب می‌شوند
رییس هیات نظارت بر انتخابات استان: نظارت بر ثبت نام و التزام واقعی کاندیداها به ولایت فقیه، از مهمترین موضوعات مورد توجه اعضای این هیات است.(ادامه)

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۴ میلیون و ۳۵۵ هزار تومانقیمت خورد که در قیاس با روز گذشته افزایشی بیش از سی هزار تومان را نشان می‌دهد. سکه گران شد/ طلا گرمی ۴۳۷ هزار تومان
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۴ میلیون و ۳۵۵ هزار تومانقیمت خورد که در قیاس با روز گذشته افزایشی بیش از سی هزار تومان را نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: سی و هشتمین شهردار آمل درحکمی از که توسط وزیر کشور تائید و به استانداری مازندران ابلاغ، درآیینی معارفه شد. شهردار جدید آمل با حکم وزیر کشور معارفه شد
شمال نیوز: سی و هشتمین شهردار آمل درحکمی از که توسط وزیر کشور تائید و به استانداری مازندران ابلاغ، درآیینی معارفه شد.(ادامه)
عامل آتش زدن کنسولگری ایران در نجف اشرف/ عکس
(ادامه)

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیرو‌های مسلح اعلام کرد که از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن حداقل یک مهارت برای سربازان انجام نخواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.