.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت‌ها تا شب عید تغییر نمی‌کند
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت کالا‌ها نداریم و بر هیمن اساس اقلامی که مدیریت آن‌ها در اختیار دولت است، تا شب عید نیز ثابت خواهد ماند. (ادامه)
عکس/ یک پرسپولیسی عامل باخت پرسپولیس
سوشا مکانی گلر نفت مسجد سلیمان یکی از ستاره های تیمش مقابل پرسپولیس بود و تا پایان بازی گلی دریافت نکرد تا شاگردان تارتار با تک گل دقیقه 76 در تهران پیروز از میدان خارج شوند(ادامه)
شرایط بلیت‌فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
شرایط بلیت‌فروشی دیدار نساجی - استقلال
شرایط بلیت‌فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام شد. (ادامه)
در پی تغییرات رسمی در استفاده از کارت سوخت به هنگام سوخت گیری متقاضیان زیادی هستند که هنوز کارت خود را از باجه‌های پستی تحویل نگرفته اند. چگونه کارت سوخت خود را تحویل بگیریم؟
در پی تغییرات رسمی در استفاده از کارت سوخت به هنگام سوخت گیری متقاضیان زیادی هستند که هنوز کارت خود را از باجه‌های پستی تحویل نگرفته اند.(ادامه)
درخواست برکناری کالدرون از سوی هواداران پرسپولیس
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مجسد سلیمان در حالی به پایان رسید که هواداران پرسپولیس در واکنش به شکست تیم محبوب‌شان، خواستار جدایی «گابریل کالدرون» شده و «برانکو ایوانکوویچ» را تشویق کردند.(ادامه)
پرسپولیس مقابل نفت زانو زد/درخشش سوشا و تیرک دروازه مانع بردسرخها
تیم پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم شکست خورد و فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به سپاهان و شهر خودرو از دست داد. درخشش سوشا مکانی و تیرک دروازه از عوامل باخت سرخها بود.(ادامه)
سهمیه بنزین آذر ماه در کارت های سوخت شارژ شد+جدول
سهمیه بنزین آذرماه در ساعت صفر بامداد امروز در کارت‌های سوخت واریز شد.(ادامه)
سهمیه بنزین آبان خودرو‌های عمومی از بین رفته
سخنگوی پخش فرآورده‌های نفتی: «سهمیه بنزین آبان‌ماه تمامی خودرو‌ها به جز خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است»(ادامه)
آمریکا وزیر ارتباطات ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد. (ادامه)
چه کسانی از ارزانی بنزین سود می بردند؟! / خطاهای آشکار دولت در اجرای یک تصمیم درست(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : نرخ وضعیت زنان دارای همسر در استان‌های مختلف نیز نشان می‌دهد که بالاترین درصد زنان دارای همسر متعلق به استان یزد و کمترین آن متعلق به ایلام است. طبق این اطلس استان یزد با نرخ ۶۶.۶۲۳ درصد در رتبه اول و استان مازندران با نرخ ۶۵.۵۱۶ درصد در رتبه دوم قرار گرفته‌اند.... « مازندران » رتبه دوم کمترین چند همسری در بین استان های کشور
شمال نیوز : نرخ وضعیت زنان دارای همسر در استان‌های مختلف نیز نشان می‌دهد که بالاترین درصد زنان دارای همسر متعلق به استان یزد و کمترین آن متعلق به ایلام است. طبق این اطلس استان یزد با نرخ ۶۶.۶۲۳ درصد در رتبه اول و استان مازندران با نرخ ۶۵.۵۱۶ درصد در رتبه دوم قرار گرفته‌اند....(ادامه)
چرا پمپ‌های بنزین شلوغ‌ شده است
چه عاملی مردم را در صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها نگه می‌دارد؟(ادامه)
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دلیل افزایش تقاضا طی روزهای گذشته، صدور کارت سوخت المثنی بین ۳ هفته تا ۲ ماه زمان نیاز دارد.؟ صدور کارت سوخت چقدر زمان می‌برد؟
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دلیل افزایش تقاضا طی روزهای گذشته، صدور کارت سوخت المثنی بین ۳ هفته تا ۲ ماه زمان نیاز دارد.؟(ادامه)
چرا بنزین تدریجی گران نشد؟
افزایش قیمت بنزین در سال ۱۳۹۶، به دلیل اعتراضات دی ماه و نیز مخالفت شدید منتقدان دولت متوقف ماند و در سال ۱۳۹۷ نیز، فشار اقتصادی سنگین و افزایش قیمت ارز، به حدی بود که مانع از اجرای این تصمیم شد.(ادامه)
دونالد ترامپ در اظهاراتی مداخله‌جویانه به ناآرامی‌های اخیر و قطعی اینترنت در ایران واکنش نشان داد. توئیت ترامپ درباره ناآرامی‌های اخیر ایران
دونالد ترامپ در اظهاراتی مداخله‌جویانه به ناآرامی‌های اخیر و قطعی اینترنت در ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
دستگیری یک مدیر تلگرامی به اتهام اغتشاش بنزینی
فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس فتا بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی با ۲۳ هزار دنبال کننده در فضای مجازی شدند. (ادامه)
طلسم بزرگ پیش پای پرسپولیس در بازی امروز
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان مهدی تارتار می‌رود.(ادامه)
این پنج مورد را به کسی نگوئید!
ما انسان‌ها دوست داریم با هم ارتباط عمیق و صمیمی داشته باشیم و رازهای مگویی بین‌مان در جریان باشد. اما همیشه مواردی هم وجود دارد که حتی با نزدیک‌ترین افراد زندگی‌مان نباید به اشتراک بگذاریم. این کار را نه به خاطر حفظ اسرار، بلکه به علت محافظت از خود و شخصی نگاه داشتن زندگی‌مان باید انجام دهیم.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه فعال ماندن و فعال بودن بسیج در فضای دانشگاه یک ضرورت است، گفت: فضای دانشگاه نیازمند حضور اساتید متعهد است و جریان‌ساز ... محمدی‌لائینی: جریان‌ساز بودن بسیج در دانشگاه یک ضرورت است
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه فعال ماندن و فعال بودن بسیج در فضای دانشگاه یک ضرورت است، گفت: فضای دانشگاه نیازمند حضور اساتید متعهد است و جریان‌ساز ...(ادامه)
عکس بامزه بازیگران معروف در ساعت خوش
خاطره بازی امیر غفارمنش با این تصویر زیرخاکی از روزهای تولید آلبوم ماندگار “ساعت خوش”. در کنار رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، محسن حاجیلو، سعید آقاخانی و یوسف صیادی. عزیزانی که امروز همگی پیشکسوت خنده دار و کمدی محسوب می‌شوند. (ادامه)
خواهر برادر زیبای بازیگر در یک قاب
عکسی که کمند امیرسلیمانی به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است (ادامه)
یکی از نگرانی‌های استقلالی‌ها در هفته یازدهم، اخطار گرفتن بهترین مهاجم این تیم و محروم شدن از دیدار مقابل سپاهان در هفته دوازدهم است. خبر بد برای استراماچونی ؛ خطر محرومیت بیخ گوش شیخ دیاباته !
یکی از نگرانی‌های استقلالی‌ها در هفته یازدهم، اخطار گرفتن بهترین مهاجم این تیم و محروم شدن از دیدار مقابل سپاهان در هفته دوازدهم است.(ادامه)
اگر میزان کالری غذاهای مصرفی از هر غذایی حتی غذاهای کم کالری بیشتر از میزان کالری مورد نیاز بدن باشد، کالری اضافی به صورت چربی در بدن ذخیره می‌شود و باعث چاقی و اضافه وزن خواهد شد. برنج چاق کننده تر است یا نان؟!
اگر میزان کالری غذاهای مصرفی از هر غذایی حتی غذاهای کم کالری بیشتر از میزان کالری مورد نیاز بدن باشد، کالری اضافی به صورت چربی در بدن ذخیره می‌شود و باعث چاقی و اضافه وزن خواهد شد.(ادامه)
وام مسکن ملی چقدر است؟
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تسهیلات پروژه اقدام ملی ۱۰۰ میلیون تومان است گفت: ۷۰ هزار واحد در قالب این طرح در شهر‌های جدید معرفی شده که به زودی ثبت نام در بعضی استان‌ها از جمله تهران که شهر‌های جدید در آن وجود دارد آغاز خواهد شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 34 35 36 37 38 39

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.35 seconds.