.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اخراج خلبان به دلیل برافراشتن پرچم ایران!/عکس
(ادامه)
حضور پدر کی‌روش در جمع ملی‌پوشان+عکس
(ادامه)
جدول/قیمت خودروهای داخلی
(ادامه)
آمارهایی از نرخ ابتلا به فقر در کشور
(ادامه)
انتقاد رییس دفتر محمدخاتمی از دولت
(ادامه)
عذرخواهی مایکروسافت از زنان!
(ادامه)
عیدی رهبر انقلاب به محکومان
(ادامه)
شهر من کجاست؟!(ديدگاه)
(ادامه)
دیدن صحنه های خجالت آور و شرم آمیز و آزادی مطلق برخی مردان و زنان در مانور خودآرایی و ذبح حیاء و عفاف، این پرسش را قابل طرح می سازد که مسئولان و متولیان امورچه اقداماتی برای حفظ و صیانت از سلامت جان و روان و دین و ایمان جامعه بویژه در نوار شمالی و ساحلی کشور انجام داده و می دهند؟!
پرده پوشی آمار قربانیان اخلاقی سواحل مازندران مشکلی را حل نمی کند !
دیدن صحنه های خجالت آور و شرم آمیز و آزادی مطلق برخی مردان و زنان در مانور خودآرایی و ذبح حیاء و عفاف، این پرسش را قابل طرح می سازد که مسئولان و متولیان امورچه اقداماتی برای حفظ و صیانت از سلامت جان و روان و دین و ایمان جامعه بویژه در نوار شمالی و ساحلی کشور انجام داده و می دهند؟! (ادامه)
انفجازگازدربابل یک کشته برجای گذاشت
(ادامه)
کنایه سنگین شهرام جزایری به احمدی نژاد
شهرام جزایری گفت: «وقتی که آقای احمدی‌نژاد جلو آقای کروبی اسم آن 300میلیون‌تومان را آورد که تو چه کار کردی با آن پول، من اتفاقا گفتم اگر آقای «احمدی‌نژاد» رای نیاورد او را استخدام می‌کنم که مطالبات من را پیگیری کند و خیلی هم خوب است.(ادامه)
کاهش مدت دوره آموزشی مشمولان بسیجی
(ادامه)
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
بازگشت اموال بابک زنجانی با رفع تحریم؟
شمال نیوز: به گفته وی، بهانه اصلی و عمده بابک زنجانی تحریم بود و ادعا می کرد با وجود تحریم نمی توان پول ها را بازگرداند که دیگر این بهانه از بین رفت.(ادامه)
چشم‌چرانی، اختلال رفتاری که عادت می‌شود
مرحوم ابوالقاسم حالت، طنزنویس معاصر در وصیتنامه با کلمات موزون قالب‌گرفته‌‌اش هر یک از اعضا و جوارح خود را پس از مرگ به تناسب کاربرد و کارایی به مرتبطانش می‌بخشد و شگفتا که چشم‌چرانان و هرزه‌‌نگاهان را اینچنین ریشخند می‌کند و کنایه می‌زند: «به، که هر عضو مرا از پس مرگم به کسی/ که بدان عضو بوَد حاجت بسیار دهید/ این دو چشمان قوی را به فلان چشم‌چران/ که دگر خوب دو چشمش نکند کار دهید».(ادامه)
فرامرز درخشنده روایت تلخ کارگران فصلی و بی تفاوتی مرفهین بی درد(ديدگاه)
فرامرز درخشنده(ادامه)
امامی که ایشان را کمتر از همه می شناسیم(ديدگاه)
(ادامه)
دو خودروی جدید فرانسوی در راه ایران +عکس
طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است، به زودی دو محصول شرکت رنو با نام‌های کلیو ۴ و کپچر به صورت سی‌بی یو کامل توسط ایران خودرو به کشور وارد شود. (ادامه)
این روغن‌ها ضرری ندارند
محققان مصرف برخی از روغن‌ها را برای سلامتی مفید می‌دانند. (ادامه)
خانم معلمی که سر از «جهاد نکاح» درآورد
یک عضو رها شده از داعش گفت: من به شدت از مردی که برای مبارزان همسر فراهم می‌کرد و از زن درشت هیکلی به نام «ام حمزه» که همواره مرا وادار به هم‌بستر شدن با اعضای داعش می‌کرد؛ متنفر بودم. (ادامه)
درس عاشقی همسر جانباز قطع نخاع مازنی+عکس
در حج تمتع امسال همسرجانباز سید عامری همچون پروانه بر گرد شمع،به دور این جانباز قطع نخاع که بر روی ویلچر برانکاردی سوار است ،می گشت واین نقشی است که هیچ کس جز خود حضرت حق نمی تواند مزدی برایش درنظر بگیرد.(ادامه)
عکس‌هایی از تروریست‌های داعش موجود است که در آن این افراد از سیستم پدافندهوایی «اف ان ۶» استفاده می‌کند. این سیستم پدافندهوایی قابل حمل بوده و ساخت کشور چین است. موشکهای چینی در دست داعش+عکس
عکس‌هایی از تروریست‌های داعش موجود است که در آن این افراد از سیستم پدافندهوایی «اف ان ۶» استفاده می‌کند. این سیستم پدافندهوایی قابل حمل بوده و ساخت کشور چین است.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از دلایل عقب ماندگی  مازندران را هم تراز شمردن ساری با شهرستانهای دیگر استان و عدم رشد و توسعه ساري دانست و افزود : سمنان روزگاري جزو مازندران بوده است اما امروز از مازندران جلوتر است و تاكي بايد ساري باید با شهرهاي هم ارز خود قياس شود؟... عبوری : خانواده های ساروی ازمشکل بیکاری رنج می برند
شمال نیوز: یکی از دلایل عقب ماندگی مازندران را هم تراز شمردن ساری با شهرستانهای دیگر استان و عدم رشد و توسعه ساري دانست و افزود : سمنان روزگاري جزو مازندران بوده است اما امروز از مازندران جلوتر است و تاكي بايد ساري باید با شهرهاي هم ارز خود قياس شود؟...(ادامه)
رد پای ابولا در فرانسه هم مشاهده شد
(ادامه)
 شمال نیوز: مقام معظم رهبری هنگام انجام کوه‌پیمایی فرمودند این اولین بار است که پس از انجام عمل جراحی به کوه می‌آیند و پزشکان این کار را برای دوران پس از نقاهت مفید دانسته‌اند. کوه‌پیمایی رهبرانقلاب درارتفاعات تهران + عکس(خبر)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری هنگام انجام کوه‌پیمایی فرمودند این اولین بار است که پس از انجام عمل جراحی به کوه می‌آیند و پزشکان این کار را برای دوران پس از نقاهت مفید دانسته‌اند.(ادامه)
داعش دانشگاه تأسیس می‌کند
دولت خودخوانده اسلامی در عراق و شام موسوم به داعش تمایل خود به گشایش دانشگاهی در موصل، واقع در شمال عراق که طی تابستان سال جاری به دست این گروه تروریستی افتاد را ابراز داشته است.(ادامه)
عراقچی: احتمال تمدید مذاکرات وجود دارد
(ادامه)
4دلیل پشت پرده گسترش روابط ایران وروسیه
به نظر می‌رسد، روابط ایران و روسیه از الگوی سنتی روابط در دنیای شرق پیروی می‌کند. دو کشور با زبانی نرم با هم سخن می‌گویند، به طور تلویحی اختلافاتی دارند، ولی بر سر منافع مشترک درازمدت با یکدیگر معامله می‌کنند؛ حتی اگر بر سر موضوعات کوتاه مدت مانند بقای بشار اسد در حکومت سوریه با یکدیگر اختلاف داشته باشند.(ادامه)
صادقعلی رنجبر در رثای پدری که یعقوب وار به دیدار یوسفش شتافت
صادقعلی رنجبر(ادامه)
تاثیر شبکه های اجتماعی بر کاهش مکالمات
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.028 seconds.