.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هزینه خانوار 4 نفره 2.2 میلیون شد
مقامات کارگری می گویند نتیجه بررسی‌های میدانی در سبد هزینه های خانوار در استان‌های مختلف در 3 ماهه اول امسال نشان دهنده افزایش هزینه یک خانوار 4 نفره کارگری در ماه است... (ادامه)
بازداشت دو قاچاقچی ایرانی در مالزی
پلیس مالزی از دستگیری دو قاچاقچی ایرانی همراه سه قاچاقچی دیگر مواد مخدر در این کشور خبر داد.(ادامه)
وقتی امدادخودرو مردم را تهدید می‌کند
(ادامه)
در برخورد با ساخت وساز غیرمجاز خط قرمزی وجود ندارد
(ادامه)
احمدی‌نژاد که رفت؛ چرا می‌ترسند؟
(ادامه)
زمینه سازی برای دیدار احمدی نژاد و خاتمی
در روزهای اخیر برخی از نزدیکان احمدی تژاد به دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رفته اند تا زمینه دیدار احمدی نژاد و خاتمی را فراهم کنند.(ادامه)
افتتاح نمایشگاه نقاشی درحوزه هنری مازندران
بادبادک »(ادامه)
قضاوت داور فوتبال با کت و شلوار +عکس
در یک دیدار فوتبال در انگلستان یکی از داوران حاضر در میدان با کت و شلوار به قضاوت پرداخت.(ادامه)
گفتگو بامجری که سرطان راپشت سرگذاشت
«تلویزیون یادش رفته که من را داشته! نمی‌دانم شاید هم یادش نرفته ... من هیچگاه تحت هیچ شرایطی در هر دوره کاری‌ام از هیچ مقام کشوری به هیچ عنوان کاری را برای خودم نخواستم.»(ادامه)
بهترین شیوه برای لاغری در فصل پاییز
کار‌شناسان تغییرات آب و هوا را در افزایش و یا کاهش وزن افراد بسیار موثر می‌دانند. (ادامه)
آخرین شرایط و نحوه دریافت بیمه بیکاری
فردی که از تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کند نمی‌تواند در جایی مشغول به کار باشد و در صورت اشتغال باید این موضوع را به اطلاع سازمان برساند تا نسبت به قطع پرداخت مقرری بیمه بیکاری اقدام شود (ادامه)
رهامی رئیس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات
آخرین نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در زمان ریاست حزب مردم‌سالاری همزمان با شب عید سعید غدیر برگزار شد و طی آن احمد حکیمی‌پور به عنوان رئیس دوره‌ای شورا و محسن رهامی به عنوان رئیس کمیته انتخابات انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی سفر پرشتاب و با عجله وزیر کشور به استان مازندران پایان یافت که لزوم ارائه گزارش از ماحصل این سفر خارج از تعارفات سیاسی و اداری بیش از هر چیز دیگر حس می شود ... نتایج سفر وزیر کشور به مازندران را منتشر کنید
شمال نیوز: در حالی سفر پرشتاب و با عجله وزیر کشور به استان مازندران پایان یافت که لزوم ارائه گزارش از ماحصل این سفر خارج از تعارفات سیاسی و اداری بیش از هر چیز دیگر حس می شود ...(ادامه)
هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت؟+ تصاویر
(ادامه)
موضوعی که 12 سال محل بحث بوده بین ایران و کشورهای بزرگ جهان از سال 81 داستان آغاز شده که معضل دوازده ساله را یک روزه و دو روزه نمی شود حل کرد، ولی قدم هایی که برداشتیم خوب بوده است. قدرت خرید مردم را افزایش داده ایم/ اولین عامل رشد اعتماد مردم به دولت بود/امروز گام بزرگی در توافق هسته ای برداشته شده است/به مردم قول می دهیم
موضوعی که 12 سال محل بحث بوده بین ایران و کشورهای بزرگ جهان از سال 81 داستان آغاز شده که معضل دوازده ساله را یک روزه و دو روزه نمی شود حل کرد، ولی قدم هایی که برداشتیم خوب بوده است.(ادامه)
«وعجّل فرجهم» را چه کسی به صلوات افزود؟
(ادامه)
خوش تیپی وزیر، موضوع روز رسانه ها +عکس
چهره جذاب و خوش تیپی وزیر بهداشت جدید سوئد که جوانی 29 ساله است، موضوع روز رسانه ها و شبکه های اجتماعی این کشور شده است. (ادامه)
کشف جسد کاملا سالم۲۳۰۰ ساله + تصویر
هنگامی که در دهه پنجاه قرن پیشین گروهی از کارگران دانمارکی از باتلاقی در مجاورت معدن زغال سنگ تولوند پیکر بیجان مردی را بیرون کشیدند نمی‌دانستند که بیش از ۲۳۰۰ سال از مرگ او می‌گذرد.این جسد بلافاصله به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش‌های منتشره همه را شوکه کرد.(ادامه)
تشخیص سرطان پوست در دو ثانیه
دانشمندان فنلاند، دوربینی را اختراع کرده‎اند که می‎تواند مراحل اولیه سرطان پوست را که تشخیص آن با چشم غیرممکن است، ظرف دو ثانیه تشخیص می‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز: یکی از شالیکوبی داران سنتی که در نزدیکی شهر ساری به فعالیت مشغول است با اشاره به اینکه واردات بیش از حد برنج سبب شده تا دیگر شالیکوبی‌ها محصول کشاورزان را خریداری نکرده و به صورت کارمزدی فعالیت کنند، می‌گوید: « میزان تولید برنج عمده مشتریان محدود، در حد نیاز سالانه خود آنهاست»... وقتی شالیکوبی‌های مازندران شالی نمی‌کوبند !
شمال نیوز: یکی از شالیکوبی داران سنتی که در نزدیکی شهر ساری به فعالیت مشغول است با اشاره به اینکه واردات بیش از حد برنج سبب شده تا دیگر شالیکوبی‌ها محصول کشاورزان را خریداری نکرده و به صورت کارمزدی فعالیت کنند، می‌گوید: « میزان تولید برنج عمده مشتریان محدود، در حد نیاز سالانه خود آنهاست»...(ادامه)
شمال نیوز: تا به حال ماجرا از دیدگاه کلی رویداد، از زبان شاهدان اصلی و یا نظرات آتش‎نشانی مورد واکاوی و انعکاس قرار گرفته بود، اما اقدام نوع‎دوستانه یک شهروند که منجر به از دست دادن جان وی شد، مغفول مانده بود.
جان باختن شهروند میاندرودی برای نجات همشهری اش
شمال نیوز: تا به حال ماجرا از دیدگاه کلی رویداد، از زبان شاهدان اصلی و یا نظرات آتش‎نشانی مورد واکاوی و انعکاس قرار گرفته بود، اما اقدام نوع‎دوستانه یک شهروند که منجر به از دست دادن جان وی شد، مغفول مانده بود. (ادامه)
مهم ترین عامل سردی روابط بین زوجین کشف شد!
محققان می گویند یک پنجم مردان ترجیح می دهند به جای محبت کردن با همسرانشان خود را با گوشی های هوشمند سرگرم می کنند. (ادامه)
مشکل کم‌آبی در بسیاری از روستاهای ساری
(ادامه)
همایش بزرگ سادات مازندران برگزار میشود
(ادامه)
اضافه خدمت همه سربازان بخشیده شد
شمال نیوز: جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از موافقت رهبر معظم انقلاب برای بخشش اضافه خدمت سربازان در حال خدمت به مناسبت عید سعید غدیر خم و همچنین دو ماه کسر خدمت برای سربازان پدر خبر داد. (ادامه)
طرح‌های انتقال آب از دریا حتمی است
(ادامه)
بخشش اضافه خدمت سربازان وظیفه
سردار کمالی از موافقت رهبر معظم انقلاب برای بخشش اضافه خدمت سربازان در حال خدمت به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع خدمت سربازان دارای فرزند در حال خدمت نیز به ازای هر فرزند ۲ ماه کسر شد.(ادامه)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی نگاه سکولار است، فرمودند: هر اقدامی در جهت اختلاف شیعه و سنی کمک به «آمریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» است و تلاش آمریکا و هم‌پیمانانش در مواجهه دروغین با داعش بیشتر متوجه ایجاد دشمنی میان مسلمانان است. واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی‌نگاه سکولار است/ اختلاف‌افکنان‌ به «امریکا و انگلیس‌ خبیث» کمک می‌کنند(خبر)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی نگاه سکولار است، فرمودند: هر اقدامی در جهت اختلاف شیعه و سنی کمک به «آمریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» است و تلاش آمریکا و هم‌پیمانانش در مواجهه دروغین با داعش بیشتر متوجه ایجاد دشمنی میان مسلمانان است.(ادامه)
همه روزها را روز كودك ببينيم
(ادامه)
تجاوزات وحشیانه به بهانه «جهاد نکاح»
"هر روز میان اعضای داعش دست به دست می‌شدم و بدترین رفتارها را نسبت به من انجام می‌دادند، آنان هیچ‌گونه ارزشی برای زنان قایل نیستند"(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.424 seconds.