.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خبري خوش براي پرستارها
(ادامه)
آقای خاص حاضر به عذرخواهی نشد
(ادامه)
احمدی‌نژاد هدایای ریاست‌جمهوری اش را اهدا کرد
(ادامه)
تیم ملی ایران دنیا را شگفت‎زده کرد
(ادامه)
تماس تلفنی احمد زی با حسن روحانی
رییس جمهوری افغانستان روز یکشنبه تلفنی با رییس جمهوری ایران گفت وگو کرد و طرفین بر تداوم دوستی میان مردم دو کشور و حسن همجواری تاکید کردند.(ادامه)
پشت‌صحنه "اتاق عمل" مهران مدیری +تصاویر
فیلمبرداری سریال «اتاق عمل» مهران مدیری از یک لوکیشن خارجی و با بازی مهران غفوریان در نقش دکتری که از خارج بازگشته، آغاز شد.(ادامه)
کاهش دمای هوای مازندران و بارش باران در روزهای پایانی هفته
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران از کاهش دمای هوای مازندران و بارش سنگین باران در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد. (ادامه)
آمار خود را از این سایت جالب بگیرید!
با یک چشم بر هم زدن، روزها و ماه‌ها و سال‌های عمر می‌گذرد. همین مسابقات جام جهانی که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود یا مسابقات فوتبالی که یک عالمه از آن خاطرات جورواجور داریم، با بی‌رحمی نشان می‌دهند که برخی از ما چقدر در حال فاصله گرفتن از جوانی‌مان هستیم.(ادامه)
پست جدید برای برادر نماینده مجلس
(ادامه)
 رضا جمشیدی چناری بی تقوایی در دفاع از آقای شهردار ممنوع!!
رضا جمشیدی چناری(ادامه)
افشاگری عجیب بازیکن پرسپولیس
مدافع پرسپولیس گفت: متأسفانه در تیم ما هر کسی قهر کند بازی می‌کند و کاش من هم این کارها را بلد بودم.(ادامه)
نکونام، جباری و خسرو حیدری در لباس احرام+عکس
(ادامه)
درگیری شدید حزب‌الله با جبهه النصره در مرز لبنان با سوریه
از زمان آغاز پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در سوریه و لبنان، مشخص بود کارهای این گروه تنها به دو کشور نامبرده محدود نمانده و دیگر کشور‌ها و مناطق خاورمیانه را درگیر خواهد کرد. در همین زمینه، جدید‌ترین اخبار از اقدام داعش در راستای حمله به مناطق شیعه نشین لبنان حکایت دارد که البته با مقاومت نیروهای حزب الله روبه رو شده است. (ادامه)
جشن تولد احمدي‌نژادي‌ها براي 58 سالگي او / جشنی برای رییس جمهوری قلب ها!
هواداران احمدي‌نژاد براي «جشن تولد» آماده مي‌شوند.(ادامه)
طول عمر ایرانی‌ها به یک شرط؛ ١٠ سال افزایش می‌یابد
وزیربهداشت عنوان کرد:اگر سبک زندگی مردم تغییر و اصلاح شود؛طول عمر ایرانی‌ها حداقل ١٠ سال افزایش خواهد یافت.همچنین،برای اجرای دقیق کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت؛سامانه‌ای به منظور اطلاع‌رسانی و دریافت شکایات مردمی طراحی شد که اعلام می‌شود.(ادامه)
حرکت زشت کاراته کای ایرانی+(عکس)
گنج‌زاده که شانس کسب مدال طلا بود پس از شکست شروع به فریاد زدن برسرداوران و بعد مربی ایران کرد. دستکش هایش را به زمین کوبید و به همین دلیل از مسابقات اخراج شد(ادامه)
پیشنهاد یک فرمانده داعش برای جنگ با ایران
واحدی از نیروهای ویژه ارتش عراق به هنگام بازرسی منزل مسکونی یکی از فرماندهان داعش، اسنادی را به دست آورد که نشان می دهد داعش برای به دست آوردن اسرار هسته ای ایران تلاش می کند. این اسناد همچنین از اعضای داعش می خواهد به ترور دیپلمات ها، بازرگانان و فعالان اقتصادی و دانشگاهیان ایرانی اقدام کنند. (ادامه)
غرق شدن جوان30 ساله در فریدون‌کنار
در تابستان امسال دو نفر در دریای فریدونکنار غرق شدند که با این غریق میزان غریق در فریدونکنار به سه نفر افزایش پیدا کرده است. (ادامه)
کشف منشاء دقیق ایدز پس از 30 سال
بعد از گذشت 30 سال از اولین ظهور ویروس اچ‌آی‌وی و ابتلای بیش از 75 میلیون انسان در سراسر جهان، دانشمندان دانشگاه آکسفورد در نهایت موفق شدند محل دقیق ظهور این ویروس را تعیین کنند. (ادامه)
وی گفت: بر اساس اطلاع سفیر ایران مذاکرات برای خرید برنج با کیفیت مناسب از این کشور آغاز شده و ما امیدواریم متقابلاً آن کشور از خرید محصولات صادراتی ایران که هم اکنون بخشی از نمایندگان آن در این هیات اقتصادی حضور دارند، اقدام جدی‌تری به عمل آورند... مذاکرات جدید دولت برای خرید برنج از تایلند !
وی گفت: بر اساس اطلاع سفیر ایران مذاکرات برای خرید برنج با کیفیت مناسب از این کشور آغاز شده و ما امیدواریم متقابلاً آن کشور از خرید محصولات صادراتی ایران که هم اکنون بخشی از نمایندگان آن در این هیات اقتصادی حضور دارند، اقدام جدی‌تری به عمل آورند...(ادامه)
به فروشگاه‌ها و مغازه‌های جاده‌ای مازندران که سر می‌زنیم، با قفسه‌هایی از عروسک‌های «باربی» و همسرش «کن» مواجه می‌شویم، به گونه‌ای که انگار باربی توانسته است، فضای سوغات مازندران را نیز متحول کند!! وقتی «باربی» سوغات فرهنگی مازندران می‌شود!+ تصاویر
به فروشگاه‌ها و مغازه‌های جاده‌ای مازندران که سر می‌زنیم، با قفسه‌هایی از عروسک‌های «باربی» و همسرش «کن» مواجه می‌شویم، به گونه‌ای که انگار باربی توانسته است، فضای سوغات مازندران را نیز متحول کند!!(ادامه)
نفوذ هوای سرد بر روی سواحل شمال
(ادامه)
کندوان و هراز در مازندران یک‌طرفه شد
(ادامه)
لغو تحریم‌ بابک زنجانی و چند شرکت ایرانی
(ادامه)
نامه احمدی نژاد به سید حسن خمینی
(ادامه)
عید قربان عید دوری از هواهای نفسانی و قطع تعلقات دنیایی است
(ادامه)
چرا روزه‌گرفتن در روز عید قربان حرام است
روزهای عید فطر و عید قربان که مستقیماً از طرف خداوند برای مسلمانان عید قرار داده شده و در آن‌ها روزه‌گرفتن حرام است. برای این حرمت دلایلی ذکر می‌شود که «حفظ تعادل در جامعه اسلامی» و «مهمان خدابودن» از جمله آن‌هاست. (ادامه)
محمدرضا رحیمی به حکم صادره اعتراض کرد
(ادامه)
برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در گیلان
(ادامه)
حرکت جنجالی ورزشکار ایرانی /عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.402 seconds.