.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۱ آبان
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا تصریح کرد: امسال پروژه‌های جدیدی را تعریف و پیشنهاد کردیم که بتوانیم سه واحد بخاری دیگر را نیز افزایش ظرفیت دهیم تا به قدرت نامی ۴۴۰ مگاواتی برسند. احداث یک بلوک سیکل ترکیبی جدید ۴۸۴ مگاواتی در نیروگاه نکا
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا تصریح کرد: امسال پروژه‌های جدیدی را تعریف و پیشنهاد کردیم که بتوانیم سه واحد بخاری دیگر را نیز افزایش ظرفیت دهیم تا به قدرت نامی ۴۴۰ مگاواتی برسند.(ادامه)
قائم‌شهر میزبان مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
شمال نیوز : علیرضا محمودپور در گفتگویی با بیان این مطلب اظهار کرد: «مسابقات سراسری فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دو دسته یک و دو، آبان جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.»....(ادامه)
شمال نیوز » دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، هرساله در سه بُعد شاخص‌های عمومی، اختصاصی و مجموع، نتایج خود را از کل کشور اعلام می‌کند.... جای خالی مازندران در بین استان های برتر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی !
شمال نیوز » دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، هرساله در سه بُعد شاخص‌های عمومی، اختصاصی و مجموع، نتایج خود را از کل کشور اعلام می‌کند....(ادامه)
عکس/ نمایی رویایی از شهر منجیل گیلان
نمایی زیبا از شهر منجیل و دریاچه پشت سد رودخانه سپیدرود را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شغل دوم حمید لولایی+عکس
عکسی که حمید لولایی به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شد
مدیر کل دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی، گفت: اگر کارها مطابق برنامه پیش برود تا پایان سال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در بازار تبریز +عکس
رئیس قوه قضائیه به صورت سرزده در بازار تبریز حضور یافت و پای صحبت‌های بازاریان نشست.(ادامه)
غلات کامل را بشناسید
گروه نان و غلات به عنوان یکی از شش گروه اصلی مواد غذایی است که در طبقه اول هرم غذایی قرار دارد، از این رو این گروه بیشترین سهم تامین انرژی روزانه را بر عهده دارد.(ادامه)
عکس/ جدول رده بندی لیگ برتر بعد از شکست تراکتور مقابل استقلال
در هفته نهم لیگ برتر استقلال با استفاده از توقف سایر مدعیان یک پیروزی دلچسب مقابل تراکتور در تبریز کسب کرد و به یک قدمی پرسپولیس رسید.(ادامه)
عکس/ رفتار کمتر دیده شده از استراماچونی
استراماچونی قبل از آغاز دیدار تراکتور - استقلال برخورد خیلی گرمی با دنیزلی داشت که کمتر از این مربی دیده بودیم.(ادامه)
رختکن استقلال بعد از پیروزی بزرگ +عکس
(ادامه)


«ستایش» به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده‌اش ریخت. در بطن داستان، اما پیامی که به ناخودآگاه مخاطب القا می‌شود، نه تکریم که اتفاقاً گذر از خانواده است. گذر «ستایش» از خانواده(يادداشت)
«ستایش» به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده‌اش ریخت. در بطن داستان، اما پیامی که به ناخودآگاه مخاطب القا می‌شود، نه تکریم که اتفاقاً گذر از خانواده است.(ادامه)
 یک روانشناس درباره رابطه جشن‌های تولد لاکچری با ممانعت زوجین از فرزندآوری توضیحاتی داد. رابطه جشن های تولد لاکچری و بچه دار نشدن عروس و داماد های جوان !
یک روانشناس درباره رابطه جشن‌های تولد لاکچری با ممانعت زوجین از فرزندآوری توضیحاتی داد.(ادامه)
عکس / ویلای لاکچری فریبا نادری
عکسی که فریبا نادری به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است (ادامه)
امام جمعه قم دچار عارضه قلبی شد
امام جمعه قم به دلیل بیماری در بیمارستان بستری و امام جمعه ساری به دلیل بیماری از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز در یک موقعیت پساپیروزی در مقابله با دشمن هستیم یعنی توانستیم یک درگیری با دشمن را با پیروزی بگذارنیم و بازدارنگی نامتقارن درحوزه دفاع را تنظیم کنیم. آمریکا رسما اعلام جنگ سایبری کرده است/در موقعیت «پساپیروزی» هستیم(خبر)
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز در یک موقعیت پساپیروزی در مقابله با دشمن هستیم یعنی توانستیم یک درگیری با دشمن را با پیروزی بگذارنیم و بازدارنگی نامتقارن درحوزه دفاع را تنظیم کنیم.(ادامه)
آخرین عکس یادگاری بازیگران اصلی ستایش
عکسی که فریبا نادری به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است (ادامه)
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت رسانه مازندران، روانشاد فرامرز درخشنده به بهانه دومین سالروز درگذشت آن زنده یاد با حضور استاندار مازندران، مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد. ‎ حضور استاندار در مراسم سالگرد مرحوم درخشنده
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت رسانه مازندران، روانشاد فرامرز درخشنده به بهانه دومین سالروز درگذشت آن زنده یاد با حضور استاندار مازندران، مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز: عباس شکیبافر مدير‌كل حراست استانداري مازندران در غم از دست دادن والده داغدار شد. مدير‌ كل حراست استانداري مازندران داغدار شد
شمال نیوز: عباس شکیبافر مدير‌كل حراست استانداري مازندران در غم از دست دادن والده داغدار شد.(ادامه)
استقلال همه بهترین های هفته را درو کرد
با برگزاری هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلالی‌ها عناوین بهترین‌های این هفته از مسابقات را از آن خود کردند.(ادامه)
از اول تصمیم به قطع رابطه با امریکا نبوده و خود آن‌ها ارتباطشان با ایران را قطع کردند./ ایجاد ارتباط هم به معنی قبول سیاست های امریکا نیست/ ما با انگلیس و فرانسه ارتباط داریم و ارتباط با امریکا چیز خاصی نیست.
علی مطهری: نمایندگان بخاطر نظارت استصوابی جرأت حرف زدن ندارند
از اول تصمیم به قطع رابطه با امریکا نبوده و خود آن‌ها ارتباطشان با ایران را قطع کردند./ ایجاد ارتباط هم به معنی قبول سیاست های امریکا نیست/ ما با انگلیس و فرانسه ارتباط داریم و ارتباط با امریکا چیز خاصی نیست. (ادامه)
شصت درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است، در نتیجه نوشیدن مقادیر کافی از این عنصر سالم  به شکل عادی برای سلامتی ضروری است. آیا نوشیدن آب در صبح واقعا برای سلامتی مفید است؟
شصت درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است، در نتیجه نوشیدن مقادیر کافی از این عنصر سالم به شکل عادی برای سلامتی ضروری است.(ادامه)
بر اساس گزارشات رسیده روز پنجشنبه آئین تکریم از آیت الله طبرسی و تقدیر از سال ها مجاهدت سیاسی و مذهبی این عالم بزرگوار در ساری برگزار خواهد شد .... نماینده ولی فقیه در مازندران استعفا داد/ گزینه جایگزین آیت الله طبرسی +گذری بر زندگی
بر اساس گزارشات رسیده روز پنجشنبه آئین تکریم از آیت الله طبرسی و تقدیر از سال ها مجاهدت سیاسی و مذهبی این عالم بزرگوار در ساری برگزار خواهد شد ....(ادامه)
علی علیپور در پستی اینستاگرامی به خاطر پنالتی که امروز از دست داد، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. عذرخواهی علیپور از هواداران پرسپولیس
علی علیپور در پستی اینستاگرامی به خاطر پنالتی که امروز از دست داد، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاسیس برخی شوراهایی که در قانون اساسی به آنان اشاره‌ای نشده جزو آفت‌هایی است که دچار آن هستیم. پاسخ علی مطهری به احتمال ردصلاحیتش در انتخابات
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاسیس برخی شوراهایی که در قانون اساسی به آنان اشاره‌ای نشده جزو آفت‌هایی است که دچار آن هستیم.(ادامه)

بهترین میوه‌ها برای درمان کبد چربکبد چرب با اتخاذ یک برنامه غذایی مدون و تغییر سبک زندگی می‌تواند درمان شود، البته در صورتی که در مراحل اولیه بیماری باشد. در این مطلب، تعدادی از بهترین میوه‌هایی که برای درمان این مشکل موثر هستند ذکر شده اند. بهترین میوه‌ها برای درمان کبد چرب
بهترین میوه‌ها برای درمان کبد چربکبد چرب با اتخاذ یک برنامه غذایی مدون و تغییر سبک زندگی می‌تواند درمان شود، البته در صورتی که در مراحل اولیه بیماری باشد. در این مطلب، تعدادی از بهترین میوه‌هایی که برای درمان این مشکل موثر هستند ذکر شده اند.(ادامه)
عکس | اعظم طالقانی در زندان ساواک
تصویری از اعظم طالقانی در زندان ساواک می بینید.(ادامه)
واکنش استاندار به جدایی ری از تهران
استاندار تهران در واکنش به موضوع جدایی ری از تهران گفت: این موضوع بحث دولت نیست.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر اعظم طالقانی برگزار شد. پیکر اعظم طالقانی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر اعظم طالقانی برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.