.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش بیرانوند به جایزه رویای بزرگ AFC +عکس
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش پس از دریافت جایزه نقره ای کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: جایزه نقره‌ای رویای بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا»متعلق به هموطنان عزیز است هموطنانی که همواره در اندیشه دیگرانند و در گرفتاری ها و سختی ها هیچگاه همدیگر را به دست فراموشی نمی سپارند. بی شک حضور گسترده و همدلی شما عزیزان این اتفاق مثبت را رقم زده است و بار دیگر از محبت تک تک شما عزیزان نهایت سپاسگزاری را دارم.(ادامه)
شمال نیوز : باید یکبار برای همیشه باور کنیم زباله‌ها برای مازندران «طلا» نیست و اگر برنامه‌ای برای آموزش و همراهی شهروندان در نحوه تولید و تفکیک آن‌ها ارائه نشود و زمام مدیریت زباله‌ها همچنان در دست مدیران نالایق بماند، حتماً روزی.... بوی تعفن «طلای کثیف» مازندرانی ها و گردشگران را خفه کرده است !
شمال نیوز : باید یکبار برای همیشه باور کنیم زباله‌ها برای مازندران «طلا» نیست و اگر برنامه‌ای برای آموزش و همراهی شهروندان در نحوه تولید و تفکیک آن‌ها ارائه نشود و زمام مدیریت زباله‌ها همچنان در دست مدیران نالایق بماند، حتماً روزی....(ادامه)
اینفوگرافی/ عوامل مؤثر در سفیدی زودرس مو
اگرچه تحقیقات کافی در مورد علت دقیق سفیدی زودرس موها انجام نگرفته اما برخی شرایط و عوامل وجود دارند که با سفیدی موها مرتبط هستند. در اینفوگرافی پیش رو به برخی از این عوامل پرداخته شده است.(ادامه)
بازیگران معروف در رستوران دهه شصتی +عکس
عکسی که امیرحسین رستمی به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
ممنوعیت فروش نوشابه در اداره‌ها می‌تواند مصرف این نوشیدنی را 50 درصد کاهش و از این طریق به تناسب اندام کارمندان کمک کند. کارمندان با این روش چاق نمی‌شوند!
ممنوعیت فروش نوشابه در اداره‌ها می‌تواند مصرف این نوشیدنی را 50 درصد کاهش و از این طریق به تناسب اندام کارمندان کمک کند.(ادامه)
چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز فردا جمعه ۱۰ آبان ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
بارش پراکنده باران همراه با کاهش دمای هوای مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز پنج‌شنبه آسمان مازندران همراه با بارش پراکنده باران ، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
باور غلط درباره واکسن «آنفلوآنزا» چیست؟
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا شانس ابتلا به این بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. (ادامه)
مربی پرسپولیس سر جلسه امتحان! +عکس
تصویری از کریم باقری، هنگام شرکت در امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در فضای مجازی منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است.(ادامه)
عکس/ تقدیم گل بازیکن لیگ یک به مرحوم هاشمی رفسنجانی!
بهرام رشید فرخی مهاجم تیم مس کرمان بعد از گل خود به مس رفسنجان با تمثال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گلش را به ایشان تقدیم کرد.(ادامه)

سیاه دانه را پیامبر اکرم (ص) درمان هر دردی به جز مرگ می‌دانست. خواص و فواید “سیاه دانه” و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری‌های نوک موی سر را می‌توان با آن درمان کرد.

خواص سیاه دانه و درمان هزار درد
سیاه دانه را پیامبر اکرم (ص) درمان هر دردی به جز مرگ می‌دانست. خواص و فواید “سیاه دانه” و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری‌های نوک موی سر را می‌توان با آن درمان کرد. (ادامه)
شمال نیوز : وی توشت : این مسئولیت بزرگ که همانا برگزیدن انسانهای دانا و دلسوز در امور اداری و خدماتی کشور می باشد، بر دوش ضعیف بنده سنگینی می‌کند به حدی که خود را در به سامان رساندن این امر خطیر ناتوان و ناکارآمد می بینم..... استعفای نقویان از دبیری هیات عالی گزینش ریاست جمهوری
شمال نیوز : وی توشت : این مسئولیت بزرگ که همانا برگزیدن انسانهای دانا و دلسوز در امور اداری و خدماتی کشور می باشد، بر دوش ضعیف بنده سنگینی می‌کند به حدی که خود را در به سامان رساندن این امر خطیر ناتوان و ناکارآمد می بینم.....(ادامه)
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها، از تولید ملی و سرمایه‌گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می‌کنیم. در برخورد با فساد «چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها» نمی‌شناسیم
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها، از تولید ملی و سرمایه‌گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می‌کنیم.(ادامه)
دلبرای لبنانی؛ همه خوشگلا انقلابی‌اند! +عکس
یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود درباره تیتر و عکس جنسیت زده روزنامه عکاظ سعودی ها در مورد تحولات لبنان نوشت:(ادامه)
وجود مبارك امام هشتم(ع) كه به لقب پر‌افتخار رضا ملقب است به این معناست كه هر انسانی در هر شرایطی بخواهد به چیزی راضی بشود به وساطت فیض رضاست ویژگی های علمی و معنوی امام رضا(يادداشت)
وجود مبارك امام هشتم(ع) كه به لقب پر‌افتخار رضا ملقب است به این معناست كه هر انسانی در هر شرایطی بخواهد به چیزی راضی بشود به وساطت فیض رضاست(ادامه)
حسن عباسی آزاد شد+ عکس
حسن عباسی که مدتی قبل با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت و روانه زندان شده بود، ساعاتی قبل آزاد شد.(ادامه)
تحریم مشترک آمریکا و شش کشور عربی علیه ایران
آمریکا و متحدان عربی این کشور در منطقه تحریم‌هایی را علیه ایران و حزب‌الله وضع کردند. (ادامه)
واکنش پلیس به فیلم درگیری مأمور با دختر جوان
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری مأمور پلیس با دختری جوان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
دختری دانشجو از طبقه چهارم یکی از ساختمان های واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود.
خودکشی دختر دانشجو پس از مشاجره با برادرش
دختری دانشجو از طبقه چهارم یکی از ساختمان های واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود. (ادامه)
گرچه هنوز تصمیم نهایی در مورد تعیین نرخ دلار در بودجه سال آینده اخذ نشده، اما احتمالا متفاوت از سال جاری و با تعیین یک نرخ برای تمامی کالاها همراه خواهد بود. دلار در بودجه۹۹ چند؟
گرچه هنوز تصمیم نهایی در مورد تعیین نرخ دلار در بودجه سال آینده اخذ نشده، اما احتمالا متفاوت از سال جاری و با تعیین یک نرخ برای تمامی کالاها همراه خواهد بود.(ادامه)
سفر به باکو چقدر هزینه دارد؟
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد باکو در آبان۹۸ به شرح جدول زیر است؛ (ادامه)
شمال نیوز: اعظم طالقانی از پیشگامان مبارز با رژیم پهلوی و دختر آیت الله طالقانی دقایقی پیش درگذشت. اعظم طالقانی از مبارزان دوران ستمشاهی درگذشت
شمال نیوز: اعظم طالقانی از پیشگامان مبارز با رژیم پهلوی و دختر آیت الله طالقانی دقایقی پیش درگذشت.(ادامه)
تصویری از همسر ابوبکر بغدادی
رسانه های خبری تصویری از سجی الدلیمی، همسر سابق سرکرده داعش را منتشر کردند.(ادامه)
فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش فرمودند: به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می‌کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند. مطالبات مردم عراق و لبنان بحق است، اما باید بدانند در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تحقق است / به دلسوزان عراق و لبنان توصیه میکنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند / نیروهای مسلح باید مراقب فتنه باشند(خبر)
فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش فرمودند: به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می‌کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند. (ادامه)
عکس/ تعویض پرچم حرمین شریفین در کربلا
تعویض پرچم های گنبد حرم مطهر امام حسین و حرم مطهر حضرت اباالفضل علیهما السلام پس از پایان ماه‌های محرم وصفر پرچم های قرمز در اول ماه ربیع الاول مجددا برافراشته شد.(ادامه)
گازرسانی و رفع کم آبی مطالبه مردم منطقه پشت کوه است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، رفع کمبود آب و عملیات گازرسانی را از مهمترین مطالبات مردم منطقه پشت کوه چهاردانگه بیان کرد.(ادامه)
کشف ۲ میلیاردی بیت کوین قاچاق در میاندورود
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف مزرعه استخرج ارز دیجیتال و کشف ۲۴ دستگاه بیت کوین خبر داد.(ادامه)
بارندگی رگباری و معضل آبگرفتگی در مازندران
بارندگی شدید و رگباری سبب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در شهرهای غرب مازندران شد.(ادامه)
سلامت روده با 10 روش
برخی پژوهش ها نشان داده اند که مصرف پروبیوتیک ها می تواند از میکروبیوم سالم روده پشتیبانی کرده و ممکن است از التهاب روده و دیگر مشکلات روده ای پیشگیری کند.(ادامه)
هشدار باشگاه پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس - ماشین‌سازی برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.