.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
  احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران نخستین برنامه کاری خود را در کسوت نماینده عالی دولت در این خطه شمال کشور توسعه اقتصادی اعلام کرده است. توسعه اقتصادی اولویت برنامه استاندار جدید مازندران
احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران نخستین برنامه کاری خود را در کسوت نماینده عالی دولت در این خطه شمال کشور توسعه اقتصادی اعلام کرده است.(ادامه)
شهیدی‌فر: ضرورت به‌کارگیری روش‌های نوین در کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید سامانه‌های آبیاری، هوشمند و قطره‌ای تعریف شود که مصرف حداقلی آب را به همراه داشته باشد.(ادامه)
توضیحات یوسف‌‌نژاد درباره استیضاح لاریجانی/ هر استیضاحی صرفا ابزار مچ‌گیری نیست
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: خیلی‌ها از استیضاح می‌ترسند و ممکن است بسیاری آن را به عنوان مچ‌گیری و ابزار منفی بدانند ولی واقعیت این است که استیضاح یک ابزار نظارتی مجلس است.(ادامه)
صادرات گاز ایران به عراق متوقف شد
به دلیل تعمیر خط لوله انتقال گاز ایران به عراق که در زلزله روزهای اخیر آسیب دیده است، صادرات گاز به عراق از روز سه شنبه برای مدت چند روز متوقف شده است.(ادامه)
نابغه بوکس جهان در نماز جمعه تهران
محمد علی (با نام قبلی کاسیوس مارسلوس کِلِی) نابغه مسلمان فقید بوکس جهان در سال ۱۳۷۲ به دعوت مقامات وقت بوکس به ایران آمد و علاوه بر دیدار با جمعی از مقامات در نماز جمعه تهران شرکت و به مشهد سفر کرد.(ادامه)
قیمت دلار آزاد، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان
قیمت دلار در بازار آزاد اواخر روز گذشته با شیب ملایم به ۱۱ هزار تومان نزدیک شد.(ادامه)
کوهپیمایی وزیر اطلاعات در صبح جمعه! +عکس
تصویری از کوهپیمایی وزیر اطلاعات را مشاهده می کنید.(ادامه)
رییس دفتر احمدی نژاد در نامه‌ای خطاب به رییس دفتر رییس جمهور، خواست که اگر برای سیدمحمد خاتمی دفتری تدارک دیده‌اند، برای احمدی نژاد هم ببینند. محلی برای مراجعات مردمی رییس دولت نهم و دهم تعیین شود
رییس دفتر احمدی نژاد در نامه‌ای خطاب به رییس دفتر رییس جمهور، خواست که اگر برای سیدمحمد خاتمی دفتری تدارک دیده‌اند، برای احمدی نژاد هم ببینند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اولین توییت شهردار تهران بعد از صدور حکمش
شهردار تهران: خدمت به شهروندان تهران را با سوره مردم (ناس) شروع می‌کنم. قدردان محبت های رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و اعضای شورای شهر هستم. (ادامه)
ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی برای محرومان مازندران توسط سپاه
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان گفت: سپاه ۷۴۶ واحد مسکونی برای محرومان مازندران می‌سازد.(ادامه)


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش تأکید کردند هرچه می‌توانید توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را افزایش دهید تا دشمنانِ ایران حتی جرأت تهدید این ملت بزرگ را نداشته باشند. رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش: کاری کنید دشمنان حتی جرأت تهدید ملت ایران را نداشته باشند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش تأکید کردند هرچه می‌توانید توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را افزایش دهید تا دشمنانِ ایران حتی جرأت تهدید این ملت بزرگ را نداشته باشند. (ادامه)
شمال نیوز : با توجه به لزوم انتقال سامانه نرم‌افزاری CRM_ADSL متمرکز شرکت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ الی ۸ صبح روز جمعه نهم آذرماه ۱۳۹۷، سامانه CRM متمرکز، قطع و از دسترس خارج خواهد شد..... اختلال موقت در مناطق مخابراتی مازندران ، گیلان و گلستان
شمال نیوز : با توجه به لزوم انتقال سامانه نرم‌افزاری CRM_ADSL متمرکز شرکت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ الی ۸ صبح روز جمعه نهم آذرماه ۱۳۹۷، سامانه CRM متمرکز، قطع و از دسترس خارج خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز : نوبخت  گفت: ما مستمری افراد تحت پوشش را سه تا پنج برابر افزایش داده‌ایم و این روند در سال ۹۸ ادامه می‌یابد. افراد مستحق یارانه نیز، یارانه خود را دریافت خواهند کرد. بسته‌های حمایتی و جبرانی نیز ادامه می‌یابد و همه تلاش ما این است که با سرافرازی بتوانیم از شرایط تحریم عبور کنیم..... حقوق کارکنان دولت سال آینده ۲۰ درصد افزایش می یابد
شمال نیوز : نوبخت گفت: ما مستمری افراد تحت پوشش را سه تا پنج برابر افزایش داده‌ایم و این روند در سال ۹۸ ادامه می‌یابد. افراد مستحق یارانه نیز، یارانه خود را دریافت خواهند کرد. بسته‌های حمایتی و جبرانی نیز ادامه می‌یابد و همه تلاش ما این است که با سرافرازی بتوانیم از شرایط تحریم عبور کنیم.....(ادامه)
درمان فوری کبد چرب فقط با چند میوه
برای درمان کبد چرب راهکار‌های گوناگونی وجود دارد یکی از راحت‌ترین آن‌ها خوردن میوه‌های مفید کبد مثل انگور، توت ها، لیمو و چغندر است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.(ادامه)
نماینده بابل: همگرایی پیشران و شتابنده توسعه نیاز مازندران است
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به انتصاب بیست و سومین استاندار مازندران، همگرایی پیشران و شتابنده توسعه استان را لازم و ضروری دانست.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۸ آذر
(ادامه)
قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول
(ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است..... شکایت از رییس مجلس فعلا منتفی شد/ 4 نماینده امضا خود را پس گرفتند
شمال نیوز: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است.....(ادامه)
وزیر کشور حکم «پیروز حناچی» را صادر کرد
سخنگوی وزارت کشور از صدور حکم پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران خبر داد.(ادامه)
عکس نوشته/ دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش
جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر دیروز (چهارشنبه) به‌ مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر کرد.(ادامه)
جاده چالوس جمعه ۹ آذرماه یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت ۱۷ فردا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال محیط زیست اظهار می‌دارد: «یک بخش عظیم آلودگی مازندران را زباله‌های عظیم تشکیل داده و البته شیرآبه‌هایی که از این زباله‌ها وارد آبخوان‌های ما می‌شود و از آنجا به زمین‌های کشاورزی و منابع آبی انتقال می‌یابد و در نتیجه به سفره شهروندان می‌رسد.».... سونامی سرطان در مازندران و دغدغه سدسازی مسئولان!
شمال نیوز : این فعال محیط زیست اظهار می‌دارد: «یک بخش عظیم آلودگی مازندران را زباله‌های عظیم تشکیل داده و البته شیرآبه‌هایی که از این زباله‌ها وارد آبخوان‌های ما می‌شود و از آنجا به زمین‌های کشاورزی و منابع آبی انتقال می‌یابد و در نتیجه به سفره شهروندان می‌رسد.»....(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری؛ هوای سردتر می‌شود
هوای مازندران امروز و فردا نیمه ابری همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
دلایلی برای روزهای میوه‌ای!
سیب از محبوب‌ترین میوه ها در جهان است و البته گزینه ای مغذی نیز محسوب می شود. سیب حاوی فیبر، ویتامین C، پتاسیم و ویتامین K است. همچنین، این میوه منبع خوبی برای ویتامین های B است.(ادامه)
قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول
(ادامه)
احتمال اعطای ماهانه ۲۰ لیتر بنزین به هر ایرانی
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از احتمال اعطای ماهانه ۲۰ لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد.(ادامه)
کاهش یک میلیون تومانی برخی خودروهای داخلی +جدول
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/09/07 به شرح زیراست:(ادامه)
سرمربی تیم نساجی مازندران: دنبال ۱۱ بازیکن برای تبدیل نساجی به ژنرال فوتبال هستم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تیم سپیدرود قدمت زیادی دارد گفت: من دنبال ۱۱ سرباز در زمین هستم که تیم را به ژنرال تبدیل کند.(ادامه)
عکس/ تیراندازی یک جانباز درحضور رهبر انقلاب
تصویر زیر مربوط به دیدار ورزشکاران جانباز و معلول ایران با رهبر انقلاب در 4 آذر 1377 است. مقام معظم رهبری عبای خود را دقایقی قبل از ثبت این عکس به یکی از قهرمانان جانباز هدیه دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.