.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ورود کامیون به جاده هراز در نخستین روز آذرماه ممنوع
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها صبح امروز در جاده هراز بمنظور افزایش ایمنی سفر‌های آخرهفته در این مسیر خبر داد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری؛ مازندرانی‌ها در انتظار باران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری در مناطق غربی ابری با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جاعل و کلاهبردار میلیاردی در مازندران دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم به جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانکی 412 میلیارد ریالی خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۰۳ محکوم جرایم غیرعمد از زندانهای مازندران آزاد شدند
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۱۰۳ نفراز محکومین جرایم غیر عمد در ۶ ماه اول سال جاری از سوی ستاد دیه استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۹ نفر مرد وچهار زن هستند.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱ آذر
(ادامه)
قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول
(ادامه)
میرسلیم :راهکارهایی برای فرار از تحریم‌ها داریم/در حل مشکل آلودگی هوا موفق نبودیم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باوجود تحریم‌ها اما صنعت ما قادر است 70 درصد مستقل عمل کند، باید با طراحی و نمونه‌سازی برمشکلات غلبه کنیم البته راهکارهایی نیز برای فرار از تحریم‌ها داریم.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس‌جمهور گفت:‌ امروز دیگر دوره‌ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم و مدیرانی که علاقمند به خدمت هستند و سیاست‌های اصلی و رویکردهای دولت را قبول دارند می‌توانند منشأ خدمات باشند. .... امروز دوره‌ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم
شمال نیوز : معاون اول رئیس‌جمهور گفت:‌ امروز دیگر دوره‌ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم و مدیرانی که علاقمند به خدمت هستند و سیاست‌های اصلی و رویکردهای دولت را قبول دارند می‌توانند منشأ خدمات باشند. ....(ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
قبلي 1 ... 33 34 35 36 37 38

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.801 seconds.