.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک فرد مطلع در دفتر مقام معظم رهبری گفت: صلاحیت افرادی که از طرف رهبری اجازه ماندن در مسئولیت هایشان را گرفته اند اساسا موضوعیت ندارد چرا که رهبری برخی از این افراد را نمی شناسند. وی عنوان کرد: رهبری ضمن تاکید بر اجرای حداکثری قانون، فقط در حد ضرورت و برای جلوگیری از برخی تنگناها درخواست برخی دستگاه‌ها را بصورت حداقلی پذیرفتند و درخواست برخی دستگاه‌ها را هم کلا نپذیرفتند. صلاحیت بازنشستگانی که از رهبری اجازه ماندن گرفته‌اند، موضوعیت ندارد /تاکید شده این قانون در دستگاه های منسوب به رهبری هم به صورت حداکثری اجرا شود(خبر)
یک فرد مطلع در دفتر مقام معظم رهبری گفت: صلاحیت افرادی که از طرف رهبری اجازه ماندن در مسئولیت هایشان را گرفته اند اساسا موضوعیت ندارد چرا که رهبری برخی از این افراد را نمی شناسند. وی عنوان کرد: رهبری ضمن تاکید بر اجرای حداکثری قانون، فقط در حد ضرورت و برای جلوگیری از برخی تنگناها درخواست برخی دستگاه‌ها را بصورت حداقلی پذیرفتند و درخواست برخی دستگاه‌ها را هم کلا نپذیرفتند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان در دیدار با احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران مازندران گفت : در این شرایط سخت همه باید والی استان را کمک کنند ‎ آیت‌الله طبرسی: همه باید والی استان را کمک کنند/ استاندار جدید فکری اساسی برای معضل بیکاری استان کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان در دیدار با احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران مازندران گفت : در این شرایط سخت همه باید والی استان را کمک کنند ‎(ادامه)
عکس / نیمکت تاریخی پرسپولیس
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی با بحران کمبود مهره مواجه بود.(ادامه)
بنزین فعلاً گران نمی‌شود
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعلاً تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین از سوی دولت و مجلس پیگیری نمی‌شود.(ادامه)

بارش برف پاییزی ییلاق جواهردشت شهرستان رودسر در استان گیلان را سفیدپوش کرد.
بارش برف پاییزی در جواهردشت گیلان(خبر)
بارش برف پاییزی ییلاق جواهردشت شهرستان رودسر در استان گیلان را سفیدپوش کرد. (ادامه)
چهره بن‌سلمان هنگام عبور اردوغان از مقابل او!
۸۰۲۵۵۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴ ۱۹۸۱ بازدید برخی خبرنگاران تصاویری منتشر کرده‌اند که چهره عبوس «محمد بن سلمان» را هنگام عبور «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه از مقابلش برای حضور در مراسم «عکس خانوادگی» نشان می‌دهد. (ادامه)
فرماندار بابلسر منصوب شد
وزیر کشور در حکمی اسماعیل حسن‌زاده را به سمت فرماندار جدید بابلسر منصوب کرد.(ادامه)
انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران/ 2 مازندرانی در ترکیب شورای مرکزی
شمال نیوز: کنگره حزب کارگزاران سازندگی با حضور اعضای این حزب و بدون دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی برگزار و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم که همچنان سفر‌های استانی خود را به فراخور شرایط سیاسی کشور ادامه می‌دهد، اخیرا درباره یارانه به اظهارنظر جدیدی پرداخته که در می‌توان آن را در زمره سخنان پوپولیستی و توده پسند او قرار داد.

به خاطر گرانی دلار، یارانه را ۲۰ برابر کنید! / ۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان یارانه ماهانه برای خانواده ۴ نفره؟!
محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم که همچنان سفر‌های استانی خود را به فراخور شرایط سیاسی کشور ادامه می‌دهد، اخیرا درباره یارانه به اظهارنظر جدیدی پرداخته که در می‌توان آن را در زمره سخنان پوپولیستی و توده پسند او قرار داد. (ادامه)
عکس| زمانی که هاشمی،روحانی و احمدی نژاد در یک لیست انتخاباتی بودند
برای انتخابات مجلس ششم اصولگرایان یک لیست مشترک ارائه کردند که در این لیست از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد حضور دارند.(ادامه)
تجربه نشان داده است بهترین گزینه الزاماً پیچیده ترین گزینه نیست. برای استان مازندران بهترین گزینه ها برای اجرایی شدن ساده ترین گزینه ها هستتند و باید روی این موارد تاکید شود و از پر هزینه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف به شدت باید پرهیز نمود. رفاقت شرط موفقیت در مازندران
تجربه نشان داده است بهترین گزینه الزاماً پیچیده ترین گزینه نیست. برای استان مازندران بهترین گزینه ها برای اجرایی شدن ساده ترین گزینه ها هستتند و باید روی این موارد تاکید شود و از پر هزینه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف به شدت باید پرهیز نمود.(ادامه)
قیمت دلار وارد کانال ۱۰هزار تومان شد + عکس
قیمت دلار در صرافی‌های دولتی دقایقی پیش به کانال ۱۰هزار تومان وارد شد.(ادامه)
نرخ سکه باز هم کاهش یافت
در جریان معاملات امروز پنجشنبه ۸ آذرماه، نرخ سکه طرح جدید با افت دوباره، به ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
۱۲ زمان برتر برای نوشیدن آب
چه زمانی آب بخوریم تا بهترین فایده را به بدن برسانیم.(ادامه)
خودرو‌های ۱۵۰ تا ۲۰۰میلیونی بازار تهران +جدول
(ادامه)
این خوراکی‌ها چشمانتان را نجات می‌دهند
بر اساس تحقیقات محققان برخی خوراکی‌ها تاثیر مستقیمی بر روی سلامت چشمان دارند و می‌تواند شما را از پیر چشمی و بیماری‌های چشمی نجات دهند.(ادامه)
استاندار مازندران:عقب ماندگی توسعه‌ای مازندران نیازمند توجه و تحرک مدیران
استاندار مازندران گفت: عقب ماندگی توسعه‌ای استان در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند توجه و تحرک مدیران است.(ادامه)
عکس/ جهانگیری در مناطق زلزله زده کرمانشاه
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و اطلاع از آخرین وضعیت روند امداد رسانی به زلزله زدگان صبح پنجشنبه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.(ادامه)
«غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می دهد. بازیگر مشهور ترکیه ای باحجاب شد + عکس
«غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می دهد.(ادامه)
10 انتصاب جديد محمد شريعتمدارى
محمد شریعتمداری با انتشار پیامی در اکانت توئیتر خود از انتصابات جدید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.(ادامه)
غیب‌پرور: حضور مومنانه در فضای مجازی از حضور در جبهه کمتر نیست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور مومنانه در فضای مجازی از حضور در خط مقدم جبهه کمتر نیست. ما باید دنبال محو لشکر مقابل باشیم و آن‌ها را بتارانیم، هدف اصلی از این تجمع اعلام موجودیت، شبکه‌سازی و البته رقابت در سه بخش است.(ادامه)
همه شهرداران تهران از میرزا عباس خان تا پیروز حناچی + اسامی
شصت و دومین شهردار شهر تهران روز گذشته منصوب شد.(ادامه)
وزارت امور خارجه انتصاب استاندار جدید مازندران را تبریک گفت
نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با انتشار پیامی از طرف این وزارتخانه، انتصاب احمد حسین زادگان را به عنوان بیست و سومین استاندار استان تبریک گفت. (ادامه)
مظنه خودروها در بازار و کارخانه +جدول
قیمت برخی خودروهای پر تقاضای تولید داخلی در معاملات امروز بازار مشخص شد.(ادامه)
واکنش دبیر هیات دولت به انتخاب 4 استاندار جدید
دبیر هیات دولت با اشاره به رای اعتماد هیات دولت به چهار استاندار جدید، انتخاب آنها را نویدبخش آینده‌ای خوب برای استان‌هایشان خواند.(ادامه)
افزایش قیمت ۲۳ ارز در بازار بین بانکی +جدول
قیمت ارز در بازار بین بانکی امروز در حالی اعلام شد که قیمت ۲۳ ارز با رشد روبه رو شد.(ادامه)
تجدید میثاق استاندار جدید مازندران با آرمان های والای شهیدان
احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران در اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدای ساری با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.(ادامه)
کیاسر در هشتیمن روز آذر لرزید
زمین لرزه ۳.۱ ریشتری کیاسر در مازندران را لرزاند(ادامه)
قیمت سکه و قیمت طلا امروز ۹۷/۰۹/۰۸
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران به ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
تقابل نکونام و کریمی در دربی شمال
دربی شمال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور در قائمشهر تقابل نکونام و کریمی برای برد خواهد بود چرا که هر دو تیم درپی تغییر وضعیت خود در جدول هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.