.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
قفل شهرداري رشت ناگشوده باقي ماند
(ادامه)
محمود رنجبر در خلق و خوی انتخابات هشتم مجلس(يادداشت)
محمود رنجبر(ادامه)
ائتلاف گروه‌هاي حامي دولت برمبناي اتحاد ملي
(ادامه)
دبیر حزب اعتماد ملی گیلان در طی سخنانی  به شدت از ائتلاف دوم خرداد ها در گیلان انتقاد کرد ه و آنرا تو خالی خوانده است و افزود: احزابی که در ائتلاف شرکت می کنند عضو ... انتقاد دبیر حزب اعتماد ملی گیلان از ائتلاف اصلاح طلبان گیلان
دبیر حزب اعتماد ملی گیلان در طی سخنانی به شدت از ائتلاف دوم خرداد ها در گیلان انتقاد کرد ه و آنرا تو خالی خوانده است و افزود: احزابی که در ائتلاف شرکت می کنند عضو ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ... شهید هاشمی‌نژاد دانشمند پرشور
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ...(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي... اصلاح طلبان عاقل ميشوند !
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي...(ادامه)
پرچمدار اصلاحات در ایران، فقط امام خمینی است
(ادامه)
طي 153روز اجساد 105 تن در دریای مازندران
(ادامه)
خود انتقادى، تاكتيك يا استراتژى(ديدگاه)
محراب ايرانى(ادامه)
در فاصله كمتر از شش ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم ، مجمع مشورتی جبهه اصلاحات در جلسه اخیر خود مسوولین سازماندهی این جبهه در سراسر کشور را انتخاب کرد.یک منبع مطلع در مجمع مشورتی جبهه دوم خرداد به خبرنگار ... سازماندهی جبهه اصلاحات در استانهاي شمالي
در فاصله كمتر از شش ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم ، مجمع مشورتی جبهه اصلاحات در جلسه اخیر خود مسوولین سازماندهی این جبهه در سراسر کشور را انتخاب کرد.یک منبع مطلع در مجمع مشورتی جبهه دوم خرداد به خبرنگار ...(ادامه)
سيد مرتضي نبوي نقطه قوت اصولگرايان
سيد مرتضي نبوي(ادامه)
عدم پرداخت 3.2 ميليارد طلب چايكاران
(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
نخستين سند استاني نانو تكنولوژي كشور در مازندران تدوين شده است. اين سند در 5 مرحله كه نتايج آن مورد بهره‌برداري تمام سطوح اجتماعي، اقتصادي و صنعتي استان ... تدوين سند استاني نانو فناوري در مازندران
نخستين سند استاني نانو تكنولوژي كشور در مازندران تدوين شده است. اين سند در 5 مرحله كه نتايج آن مورد بهره‌برداري تمام سطوح اجتماعي، اقتصادي و صنعتي استان ...(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ... احداث پالایشگاه درمازندران در هاله اى از ابهام
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
منابع آب مازندران در معرض آلودگي
(ادامه)
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان
(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
تعطيلی ۱۷‬ كارخانه چايسازي در املش
بدنبال اعلام ضرب‌العجل شوراي اقتصاد كشور به كارخانجات چايسازي، مبني بر تسويه حساب بدهيها ، ‪ ۱۷‬كارخانه چايسازي شهرستان املش تعطيل شد. براساس اين ضرب‌العجل ، كارخانجات چايسازي كه بدهيهاي سال‌هاي ‪ ۸۴‬و ‪۸۵‬ خود را تسويه نكرده‌اند بايد تا پايان خرداد ماه سال جاري نسبت به اين امر اقدام مي‌كردند در غير اين صورت بعد از اين تاريخ تعطيل خواهند شد. تعدادي از صاحبان كارخانجات چاي تعطيل شده در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام آمادگي كردند كه حاضرند چاي توليدي موجود در انبار خود را با برآورد كارشناسي بابت بدهي سال گذشته به سازمان تعاون روستايي تحويل دهند. مسوول تعاون روستايي شهرستان املش نيز با تاييد اين مطلب گفت: برغم همه مذاكراتي كه با مسوولان استان براي جلوگيري از تعطيلي اين تعداد كارخانجات انجام شد، نتيجه‌اي تاكنون حاصل نشده است. " عليرضا صفري " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در املش افزود: با توجه به شناختي كه از كارخانجات چايسازي شهرستان داريم كه تمايل دارند بدهي خود را به هر طريقي پرداخت كنند اما شوراي اقتصاد خواستار پرداخت بدهي به صورت نقدي است. وي اظهارداشت: بااين تصميم شوراي اقتصاد از ‪ ۳۰‬كارخانه چايسازي شهرستان املش ‪ ۱۷‬كارخانه به دليل عدم تسويه حساب تعطيل شده‌اند. مسوول روابط عمومي سازمان تعاون روستايي گيلان نيز در اين‌باره گفت: كارخانجات چايسازي براساس تصميم شوراي اقتصاد موظف به تسويه حساب بدهيهاي سال‌هاي ‪ ۸۴‬و ‪ ۸۵‬خود بودند. "فرهاد دواچي" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مهلت روز پنج شنبه هفته گذشته به پايان رسيده و ناظرين چاي اين سازمان قاعدتا از اول تيرماه از اين كارخانجاتي كه تسوبه حساب نكرده‌اند، خارج شده لذا اين كارخانه‌ها تعطيل مي‌شوند. وي در خصوص آمار دقيق كارخانجات تعطيل شده گفت : هنوز آمار قطعي اين كارخانجات گزارش نشده است. شهرستان املش با بيش از ‪ ۶۰‬هزار نفر جمعيت داراي پنج هزار هكتار باغ چاي و هفت هزار و ‪ ۲۳۰‬نفر چايكار در شرق استان گيلان واقع شده است.(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
16غرق شده سواحل مازندران درسال جاري
رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي مازندران اعلام كرد: از ابتداي امسال تاكنون ‪ ۱۶‬نفر در سواحل درياي خزر در اين استان غرق شدند.(ادامه)
اولین بیانیه مجمع اعتدالگرايان شمال کشور
مجمع اعتدالگرايان شمال با همكاري تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان استانهاي گيلان، گلستان و مازندران روز هفتم خرداد ماه 86 با هدف نقد حاكميت، حضور در قدرت، تقويت ارتباط با جامعه، انسجام بين تشكلهاي دانشجويي، تقويت حس تاثيرگذاري...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.