.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
تغييرات جديد در وزارت كشور
(ادامه)
افتتاح سومين نمايشگاه تخصصي خودرو در رشت
(ادامه)
 نبود وحدت بين جبهه اصلاحات منجر به شكست آنان شد و علاوه بر آن اصلاح‌طلبان در انتخابات نهم رياست جمهوري مردم را به جاي ياري، سرگردان كردند...ايراد بر اصلاح‌طلبان وارد است كه در قلب مردم هستند، ولي در بين مردم نيستند... ايراد بزرگ اصلاح طلبان نبودن در ميان مردم است
نبود وحدت بين جبهه اصلاحات منجر به شكست آنان شد و علاوه بر آن اصلاح‌طلبان در انتخابات نهم رياست جمهوري مردم را به جاي ياري، سرگردان كردند...ايراد بر اصلاح‌طلبان وارد است كه در قلب مردم هستند، ولي در بين مردم نيستند...(ادامه)
ديدار اعضاي شوراي شهر رشت با منتخبان مجلس
(ادامه)
آمل ميزبان جشنواره نقاشی خدا در روستا
(ادامه)
فرمانده کل سپاه در ساري:انقلاب اسلامي توقف بردار و تمام شدني نيست
(ادامه)
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند. خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند.(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت آزادي خرمشهر
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست همزمان با روز دوم خرداد ،تجمع اصلاح طلبان مازندراني با حضور دكتر محمد رضا عارف از ساعت 17 الي 19/30 در ... عارف در دوم خرداد ساري
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست همزمان با روز دوم خرداد ،تجمع اصلاح طلبان مازندراني با حضور دكتر محمد رضا عارف از ساعت 17 الي 19/30 در ...(ادامه)
شهرداري كه از تنهايي در ‌آمد
(ادامه)
قیمت واقعی بنزین چقدر است؟
(ادامه)
تأكيد بر خروج اتباع غيرمجاز در مازندران
(ادامه)
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد... عملکرد سال 86 سیمان مازندران تشریح شد
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد...(ادامه)
يكشنبه آخرين جلسه مجلس هفتم
(ادامه)
بیمه 152 هزارهکتاراز شالیزارهای گیلان
(ادامه)
دکتر حسين علايي اگر خرمشهر فتح نمي‌شد؟
دکتر حسين علايي(ادامه)
در همايش دهم مديران ارشد صنعت نفت هنگامي که نوبت به سخنراني «علي کردان» قائم مقام وزير نفت رسيد، وي در حين سخنراني‌اش برخي سايت‌ها و رسانه‌ها را متهم به «چرندگويي» کرد و خطاب به مديران ارشد نفتي گفت که تحت تاثير القائات رسانه‌ها قرار نگيرند و اتاق‌هاي کارشان را به ميدان تعارضات تبديل نکنند. کردان: کاسب‌ها من را وزير سايه مي‌خوانند
در همايش دهم مديران ارشد صنعت نفت هنگامي که نوبت به سخنراني «علي کردان» قائم مقام وزير نفت رسيد، وي در حين سخنراني‌اش برخي سايت‌ها و رسانه‌ها را متهم به «چرندگويي» کرد و خطاب به مديران ارشد نفتي گفت که تحت تاثير القائات رسانه‌ها قرار نگيرند و اتاق‌هاي کارشان را به ميدان تعارضات تبديل نکنند. (ادامه)
عجله عجیب در برکناری پورمحمدی
(ادامه)
اين گروه به سركردگي كريستين امانپور و با همراهي صادق صادقي نژاد ، مهرداد اسكويي ، محمدرضا تيموري ، شهرزاد توكل و فرشيد فرجي به بهانه تهيه فيلم مستند از سفره گيلاني از تاريخ 18 ارديبهشت لغايت سوم خرداد در شهرهاي گيلان حضور دارند... جشن بازنشستگي كريستين امانپور روي سفره گيلاني
اين گروه به سركردگي كريستين امانپور و با همراهي صادق صادقي نژاد ، مهرداد اسكويي ، محمدرضا تيموري ، شهرزاد توكل و فرشيد فرجي به بهانه تهيه فيلم مستند از سفره گيلاني از تاريخ 18 ارديبهشت لغايت سوم خرداد در شهرهاي گيلان حضور دارند...(ادامه)
تقدیر از استاد سمیعی گیلانی در دانشگاه گیلان
(ادامه)
اعزام تيم كشتي آزاد مازندران به آلمان
(ادامه)
آرايش جديد در مجلس براي تعيين رئيس
(ادامه)
 احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است... چه كسي حريف احمدي نژاد مي شود
احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است...(ادامه)
اسامی هیئت رئیسه سنی مجلس هشتم
(ادامه)
نزاع زودهنگام در اردوگاه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 88
(ادامه)
بازديد استاندارمازندران از كارخانه سيمان نكاء
(ادامه)
كاهش 98 درصدي آب رودخانه هاي مازندران
(ادامه)
خداحافظی پورمحمدی از فعالیت های اجرایی
(ادامه)
آخرین وضعیت قراردادهای گازی ایران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.