.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
شاکيان اين پرونده ، هواپيمايي آسمان و يک جانباز که در هواپيما دچار عارضه و به بيمارستان منتقل شده بود، هستند... تاریخ دادگاه فوتباليست جنجالي ساروي مشخص شد
شاکيان اين پرونده ، هواپيمايي آسمان و يک جانباز که در هواپيما دچار عارضه و به بيمارستان منتقل شده بود، هستند...(ادامه)
ساخت كتابخانه مركزي مازندران آغاز مي‌شود
(ادامه)
اگر تركمنستان خواهان افزايش قيمت معقول و منطقي گاز باشد از نظر ايران مانعي ندارد چرا كه اين كشور گاز خود را به قيمت جديد به روسيه مي‌فروشد.
كردان: افزايش بهاي گاز تركمن‌ها را مي‌پذيريم
اگر تركمنستان خواهان افزايش قيمت معقول و منطقي گاز باشد از نظر ايران مانعي ندارد چرا كه اين كشور گاز خود را به قيمت جديد به روسيه مي‌فروشد. (ادامه)
متکی:هيچ کشوري نبايد در رژيم حقوقي درياي خزر متضرر شود
(ادامه)
معطوفا با ملاقات حضوري با جنابعالي و گزارش تقديمي به محضر آنجناب و با عنايت به قانون بودجه سال 1387 و حكم قطعي الاثر قانون ذكر شده مطالب ذيل را تقديم و استدعا دارم امر و مقرر ... قانون مديريت خدمات كشوري و نامه كردان به رئيس جمهوري
معطوفا با ملاقات حضوري با جنابعالي و گزارش تقديمي به محضر آنجناب و با عنايت به قانون بودجه سال 1387 و حكم قطعي الاثر قانون ذكر شده مطالب ذيل را تقديم و استدعا دارم امر و مقرر ...(ادامه)
 نماينده مردم تهران با اشاره مطرح شدن حذف عنوان ياران خاتمي در دور دوم انتخابات بعنوان تغيير تاكتيك اصلاح طلبان گفت: انتخابات مجلس هشتم رفراندم شكست خاتمي بود... انتخابات مجلس هشتم رفراندم شكست خاتمي بود
نماينده مردم تهران با اشاره مطرح شدن حذف عنوان ياران خاتمي در دور دوم انتخابات بعنوان تغيير تاكتيك اصلاح طلبان گفت: انتخابات مجلس هشتم رفراندم شكست خاتمي بود...(ادامه)
حذف تدريجي كالابرگ برنج
(ادامه)
متن كامل ضوابط اجرايي بودجه 87
(ادامه)
گازوئيل از اول خرداد فقط با كارت سوخت
(ادامه)
سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به مازندران
(ادامه)
چه کساني نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شوند
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري البته خردادماه سال 1388 برگزار مي شود اما رقابت هاي مربوط به آن از ابتداي سال شروع شده و طبيعي است سراسر سال 1387 به سبک سنگين کردن هاي انتخاباتي و گمانه زني فعالان سياسي خواهد گذشت. در واقع از بهار ...(ادامه)
سال موش و هر آنچه در باره آن می خواهید
(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان گيلان(يادداشت)
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
تقدیر و تشکر مهندس نریمان از مردم بابل
(ادامه)
آمار جالب از 27 انتخابات بعد از انقلاب
(ادامه)
آبهاي ساحلي گلستان، مهد مرواريد سياه
(ادامه)
وزير نيرو پس از سفر هيات دولت در جمع مردم ساري اعلام كرده بود كه به زودي مشكل آب شرب استان رسيدگي مي‌شود ولي متاسفانه تاكنون اقدامي در اين خصوص انجام نشده است. وزارت نيرو كمترين سرمايه‌گذاري را در بخش آب مازندران انجام داده است.
انتقاد شفقت از برخي سياست‌هاي وزارت نيرو
وزير نيرو پس از سفر هيات دولت در جمع مردم ساري اعلام كرده بود كه به زودي مشكل آب شرب استان رسيدگي مي‌شود ولي متاسفانه تاكنون اقدامي در اين خصوص انجام نشده است. وزارت نيرو كمترين سرمايه‌گذاري را در بخش آب مازندران انجام داده است. (ادامه)
توانگر: مجلس ششم كارنامه تاريك جبهه دوم خرداد
(ادامه)
سيد احمد مظلومي غيرقابل‌پيش‌بيني‌‌ترين انتخابات!(ديدگاه)
سيد احمد مظلومي (ادامه)
دكتر يدالله جواني 
چرا سپاه از تفكر اصولگرايي حمايت مي كند؟ (ديدگاه)
دكتر يدالله جواني (ادامه)
تاكيد استاندارمازندران برتوسعه ‪ IT‬در مدارس
(ادامه)
عليرغم ادعاهايي كه اين روزها از سوي برخي افراد و جريان هاي سياسي مبني بر رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جبهه دوم خرداد و عدم امكان رقابت در حوزه هاي انتخاباتي ايراد مي شود ، بررسي هاي حاكي از حضور گسترده .... نامزدهاي جبهه دوم خرداد در استان‌هاي شمالی
عليرغم ادعاهايي كه اين روزها از سوي برخي افراد و جريان هاي سياسي مبني بر رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جبهه دوم خرداد و عدم امكان رقابت در حوزه هاي انتخاباتي ايراد مي شود ، بررسي هاي حاكي از حضور گسترده ....(ادامه)
متن قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي (بخوانيد)
(ادامه)
اسامي كانديداهاي سرشناس گيلاني باگرايشات سياسي
(ادامه)
نگاهي به شكل گيري مجلس نمايندگان در طول تاريخ حدود يكصد سال اخير ايران نشان مي دهد كه تب و تاب فضاي عمومي جامعه ما در حال حاضر و ماههاي آينده موضوع انتخابات مجلس هشتم مي باشد روزشمار انتخابات مجلس شورا را در شهرستان ساري مرور مي كنيم...
اسامي نمايندگان مردم ساري در 100 سال اخير
نگاهي به شكل گيري مجلس نمايندگان در طول تاريخ حدود يكصد سال اخير ايران نشان مي دهد كه تب و تاب فضاي عمومي جامعه ما در حال حاضر و ماههاي آينده موضوع انتخابات مجلس هشتم مي باشد روزشمار انتخابات مجلس شورا را در شهرستان ساري مرور مي كنيم... (ادامه)
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ... 300هكتار اكوسيستم تالاب انزلي درمعرض نابودي!
علي‌رغم رأي هيأت پيگيري‌هاي رياست‌جمهوري بر احداث كنارگذر انزلي در مسير مورد نظر سازمان حفاظت محيط زيست، مسؤولان پروژه بنا را بر اصرار به پيشنهاد قبلي خود گذاشتند و آخرين خبرها حاكيست كه كميسيون زيربنايي دولت، قرار است مجددا ...(ادامه)
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
قفل شهرداري رشت ناگشوده باقي ماند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.