.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پی خودكشي يكي از كارگران شركت كنف كار رشت،تعدادي از كارگران این شركت با تجمع در مقابل استانداري گيلان نسبت به بي‌توجهي مسئولان‌ به آينده كارگران اعتراض كردند. گفته مي شود اين كارگران، ... زخم خصوصي سازي دوران سازندگي و اصلاحات در گیلان
در پی خودكشي يكي از كارگران شركت كنف كار رشت،تعدادي از كارگران این شركت با تجمع در مقابل استانداري گيلان نسبت به بي‌توجهي مسئولان‌ به آينده كارگران اعتراض كردند. گفته مي شود اين كارگران، ...(ادامه)
استعفا مدير‌عامل باشگاه نساجي مازندران
كوروش رحماني مدير عامل باشگاه نساجي مازندران از سمت خود استعفا داد. (ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
تجمع كارگران كنف كار رشت مقابل استانداري
جمعي از كارگران شركت كنف كار رشت كه بيش از 10 ماه حقوق نگرفته و در بلاتكليفي به سر مي برند، در استانداري گيلان تجمع كردند. (ادامه)
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است. بحران سياسي چای در گيلان و مازندران
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است.(ادامه)
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ... شهردار جديد ساري انتخاب شد
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ...(ادامه)
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد. شهيد شيرودي ستاره پرفروغ آسمان دفاع مقدس
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.(ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
کاهش‌ ‌مشكلات کارگري‌ درمازندران‌ ‌
استاندار مازندران‌ اعلام‌ کرد ‌ بحران‌ کارگري‌ امسال‌ ‌90‌ درصد در استان‌ کاهش‌ يافت ‌‌. به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مركزي خبر ،مهندس شفقت‌ درنشست‌ شوراي‌ برنامه‌ ريزي‌ واشتغال‌ استان‌ با ابراز اميدواري‌ از تعامل‌ مناسب‌ دستگاهها / مديران‌ و مردم‌ گفت‌ : يکي‌ از شاخصه‌ هاي‌ ارزيابي‌ فرمانداران‌ در شهرستانها / مشارکت‌ در ايجاد اشتغال‌ است‌ .‌ وي با اشاره‌ به‌ موفقيت‌ مازندران‌ در اجراي‌ طرح‌ بنگاههاي‌ زودبازده‌ گفت: تقريبا طرح‌ هاي‌ رسيده‌ به‌ دبيرخانه‌ دو برابر طرحهاي‌ مصوب‌ در کارگروه‌ بوده‌ و ‌60‌ درصد طرحها به‌ نتيجه‌ رسيده‌ است‌ . ‌ حسيني‌ مدير کل‌ سازمان‌ کار و اموزش‌ فني‌ و حرفه‌ اي‌ مازندران‌ هم‌ طرحهاي‌ امضاء شده‌ در استان‌ را هفت هزار و ‌659‌ طرح‌ با اشتغالزايي‌ براي‌ ‌24‌ هزار و ‌90‌ نفر اعلام‌ کرد‌ و گفت : از اين‌ تعداد چهار هزار و ‌273‌ طرح‌ با اشتغالزايي‌ شش هزار و‌521‌ نفر بهره‌ برداري‌ شد‌(ادامه)
زنگ خطر برای ادامه حيات شير پگاه گيلان
(ادامه)
کارگاه‌ مشورتي‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ در گرگان‌
دومين‌ کارگاه‌ مشورتي‌ برنامه‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ متحد با عنوان‌ ارتقائ‌ ظرفيتهاي‌ مديريت‌ خطر ريسک‌ در گرگان‌ اغاز به‌ کار کرد.(ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
بحران‌هاي كارگري چالش جدي مازندران
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران ، بحران‌هاي كارگري از چالش‌هاي جدي اين استان اعلام كرد. " جواد قناعت " روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا در نوشهر افزود : در زمان حاضر برخي از كارخانجات استان نيمه فعال و تعطيل هستند و يا اعلام ورشكستگي كرده‌اند كه بيكاري كارگران را افزايش داده است. وي گفت: بسياري از كارخانجات اين استان به بانك‌ها بدهكارند و همچنين نتوانستند حقوق و معوقه‌هاي كارگران را پرداخت كنند كه اين امر بحران‌هاي كارگري را افزايش مي‌دهد. به تاكيد قناعت برنامه‌ريزي براي رفع چالش‌هاي فراروي واحدهاي توليدي در اين استان ضروري است و تاكنون اقدامات خوبي نيز در سطح استان انجام شد. معاون سياسي امنيتي مازندران اظهار داشت : در مورد برخي كارخانجات نظير فرش و نساجي قائمشهر در سفر استاني هيات دولت به مازندران مصوبات مناسب در نظر گرفته شد. قناعت اضافه كرد : متاسفانه وجود اين بحران‌ها سبب سوء استفاده برخي افراد سودجو در داخل و خارج از استان مازندران شد. به گفته اين مسوول ، برنامه‌ريزي براي رفع معظل بيكاري و تامين اشتغال جوانان از ديگر چالش‌هاي فراروي اين استان مي‌باشد. طبق آمار، نرخ بيكاري در مازندران حدود ‪ ۱۱‬درصد است. (ادامه)
فریدمن: دستور كار رسانه‌ها‌ی آمریكایی چگونگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تهران است
روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی گفت: دستور كار ما طی هفته‌ها‌ی اخیر بررسی چگونگی اقدام دولت بوش در مورد ایران است و البته در همین راستا دستور كار ویژه ای نیز برای سالگرد انقلاب ایران داریم مانند چگونگی استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن...(ادامه)
تاسف بارترین عکس دنیا عکسی که دنیا راتکان داد
(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
تجمع كارگران كارخانه "كنف‌سنگر" رشت در مقابل استانداری
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، كارگران كنف‌كاري كه چندين ماه است حقوق معوقه خود را دريافت نكرده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشتند: حدود 8 ماه است كه حقوق نگرفته‌ايم و از ارديبهشت امسال نيز بيمه بيكاري ما قطع شده و با مشكلات زيادي دست‌ به‌ گريبان (ادامه)
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است (ادامه)
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ... رودخانه چالوس در آستانه نابودي
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ...(ادامه)
گيلان 35 واحد بحران زده دارد
نماينده كارگران شركت" ايران الكتريك" رشت از تعطيلي3 ساله اين واحد وبلاتكليفي 544 كارگر انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، علي نعمتي گفت: كارگران اين واحد حدود 55 ميليارد ريال از شركت طلب دارند . (ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
3وزير و استاندار مازندران بحران "فرش البرز" را بررسي مي كنند
(ادامه)
قنبرپور شهردار نمونه ساري در اجلاس امارات
محمد قنبرپور شهردار ساري در كشور امارات به عنوان شهردار موفق و كارشناس نمونه معرفي شد. به گزارش فارس از ساري به نقل از روابط عمومي شهرداري ساري، در اجلاس سراسري شهرداران و مدير كل دفتر فني و معاونان عمراني استانداري‌ها و (ادامه)
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است... حضور محمدرضا خاتمي در مازندران و تحرک اصلاح طلبان
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است...(ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
۵۰۰‬اصله درخت در آتش‌سوزي اخير بوستان گلستان سوخته است
(ادامه)
بحران مسكن و اجاره نشيني در شهرهاي مازندران (گزارش)
(ادامه)
قول استانداربراي حل بحران اشتغال در تنكابن
 (ادامه)
حل بحران اعتياد نيازمندعزم جدي مسوولان است
(ادامه)
آنفولانزاي مرغي در مازندران ؟؟
 مرگ دانشجويي دربخش بندپي بابل و ارسال بزاق او به تهران براي آزمايش هاي تکميلي و اطمينان از وجود اين بيماري،شايعات بسياري را در استان مازندران  رواج داده است. چرا كه حضور سرزده وزير بهداشت در بيمارستان شهيد يحيي نژاد بابل اين شايعه را بيشتر به واقعيت نزديك كرده است كه ‹‹آنفولانزاي مرغي›› ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.